רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
תהנו.. http://www.hotrodders.com/scratch-built/Cover
הודעה אחרונה מאת yaly, -
מזה החייזר הזה? 1 2
מאת bmw ricer- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
סתם איזה רכב שצולם בארצות הברית, לא על ידי...
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום רב, חברי המפגש הירושלמי נוסעים לביקור במפגש השפלה ביום שישי, 15.7. נפגשים במקום המפגש הקבוע במסעדת 'קולוני', רח' בית לחם 7, בשעה 13:30, משם נוסעים בשיירה לכיוון מושב 'נס-הרים', בהובלת אילן גורן, רכז המפגש. עצירה להפסקה בבית הקפה של המושב. לאחר מכן ממשיכים למפגש מועדון החמש בנס-ציונה, היכל התרבות. זמן הגעה משוער- 16:00-16:30. לבירורים יש לפנות אל אילן גורן בטל' 5272562- 050 . בברכה, סמדר - מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 879 צפיות
איפה אנחנו היינו אז? באותו מקום שנותרנו בו עד היום. בלי כלום.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
אולי מישהו נתקל/יודע אם הלנצ'יה הזו עדיין חורכת אספלט ? היא הייתה אצלי בסביבות 1988-1991 ועברה אצלי החלפת מנוע מ 1600 ל 2000 של פריזמה 84' האוטו פשוט טס אחרי ההחלפה...אבל גם התחיל להתפרק... בסופו של דבר נמכר בפרוטות... איזה געגוע...
הודעה אחרונה מאת בן-עטיה, -
מבקש המלצה לפחח
מאת שטנגה- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מבקש המלצה לפחח באזור המרכז לפחחות וצבע לוספה מי שיוכל להעריך (אפילו באופן גס) עלויות יבורך תודה
הודעה אחרונה מאת isaacd, -
- 0 תגובות
- 642 צפיות
מי שמכיר אז אחלה, מי שלא אז גם http://cc.ebay.com/collector-car-appreciation/
הודעה אחרונה מאת Rון, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני בקרוב אצטרך להפעיל ביטוח על החיפושית שלי(גרמניה 73 1200) ורציתי לברר לגבי הסוכנות הזו.. ראיתי כמה המלצות עליהם בקארספורום והבנתי שיש כאן הרבה חברה שמבטחים שם- אשמח לשמוע את דעתכם. קיבלתי ממנה הצעה מאוד זולה ביחס לכל השאר ולפי מה שהבנתי הביטוח כולל ליווי משפטי מלא שהדבר היחיד שאני צריך לעשות זה להופיע במשפט- בקשר לכל השאר הם דואגים. יש על מי לסמוך שיהיה איתי בעת צרה או שאני צריך להיזהר מהסוכנות הזו? אשמח לתגובות גם מאנשים שהתנסו איתם כשהזדקקו באמת לליווי משפטי. ד"א קיבלתי גם המלצות לסוכנות הביטוח "כוכב שביט" אך לפי מה שאמרו לי שם הפוליסה לא כוללת שום ליווי משפטי.. תודה רבה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
- 0 תגובות
- 661 צפיות
לאחרונה מסיבה זו או אחרת חלקו העליון של צינור האגזוז נוגע בקורת הברזל של תושבת הגיר (מודה שהתעסקתי עם צינור האגזוז והוצאתי אותו מהאיזון העדין שהיה בו) התוצאה - רעש מרגיז של ברזל לברזל מרחתי סילקון מהסוג הטוב (ויקטור אפור), בין 2 הברזלים זה עובד כחודש עד שהסיליקון נשחק לגמרי וצריך לדחוף לשם עוד שאלתי- האם יש איזה שהוא ספייסר מגומי אשר עמיד לחום ללא חשש להתלקחות פתאומית מחום הצינור ועמיד מספיק בפני שחיקה לאורך זמן (לא מצפה לעד) חתיכת סוליית צמיג מרובעת בגודל 2ס"מ על 2 ס"מ תעשה את העבודה? העובי הנדרש הוא בסה"כ 1 ס"מ תודה
הודעה אחרונה מאת אדם1969, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קניתי סיירה לחלקים שהורדה מהכביש לצמיתות ללא העברת בעלות, מה הפרוצדורה להתקנה חוקית של המנוע של הסיירה בקפרי שלי ?? (יש לציין שיש לי מנוע זהה בקפרי)
הודעה אחרונה מאת איש שטח, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כולכם מוזמנים לצפות ולהנות: סיגל
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 693 צפיות
מישהו יכול פעם אחת להסביר מתי ולמה התחילו להשתמש בתקן של פגושים פדרלים בארה"ב (אלו עם הבולמי זעזועים) ? האם זה היה בטיחותי יותר ? מתי ירדו מזה ואך הגיעו למסקנה שפגושי פלסטיק וקלקר טובים יותר. האם בולמי זעזועים בבולמים לא באמת בולמים זעזועים ?
הודעה אחרונה מאת gluk, -
מפגש קלאסיות בצרפת 1 2
מאת אקסל- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
חבר מהפורום של ה XM היה במפגש קלאסיות בצרפת עם ה BX שלו:
הודעה אחרונה מאת טווינגו, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם של איזה רכב הג'אנטים האלה? קוטר 13" מרווח ברגים 108*4 הם היו מורכבים על פיאסטה MK2 ,שקניתי לפני שנה. תודה מראש רועי.
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
HI ALL AIR VIDEO T וידאו מהאויר כאן בלינק- GUY
הודעה אחרונה מאת אדם1969, -
דרוש זיהוי של רכב 1 2
מאת חי_על_הצד- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אתמול עמדתי ברמזור וראיתי טנדר עם צליל מדהים שהאיץ מהר. הרכב היה רכב אספנות עם קבינה גבוהה בצבע בורדו וארגז פתוח מאחורה,אני חושב שהוא אמריקאי אבל לא סגור על זה. היה לו מספר אספנות, נסע ברחובות בהרצל. פעם ראשונה ששמעתי דבר כזה בפעולה והאמת שדי הדליק אותי
הודעה אחרונה מאת אקסל, -
אהלן חבר'ה,זהו שירשור שנפתח בפורום של ה XM הצרפתי ואני אתרגם לכם אותו (מאוד מענין): ג'ורג' מאסיה-23 באפריל 1896 עד 23 בינואר 1933:ממציא את מערכת המיתלים הפנאומטית שהיא האמא של המערכת ההידרופנאומטית של סיטרואן שנבנתה ע"י פול מאגס . הסבר:כל יחידה מורכבת מצילינדר שבו נעה בוכנה שמאובטחת לסרן. בסוף הצילינדר יש כרית עם אויר דחוס שמבטיח גמישות של המערכת ,יש גם מקטע עם נקבים שמאיטים את מעבר האויר. אספקת האויר הדחוס מסופק ע"י מיכל מרכזי של אויר שמתוחזק ע"י משאבה שמחוברת למנוע . רישום פטנטים צרפתיים: מס' פטנט -*523889 שהוגשה ב 2/10/1920 -מערכת מיתלים פנאומטית לרכבים ממונעים(הפטנט הראשון שהגיש מאסיה). *563913 שהוגשה ב 30/6/1922 -מערכת מיתלים פנאומטית לרכבים ממו…
הודעה אחרונה מאת אקסל, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
- 5 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
עשיתי חיפוש קל באנטרנט, לגבי פירוט של דגמים, מי ומה ועל מה. ולא מצאתי, אז אני מבקש את עזרת נכבדי הפורום, מיני מיינור ומיני קופר הגיעו מאותו היצרן? דגמים? מנועים? פירוט יתקבל בשמחה, אבי
הודעה אחרונה מאת MaybeMor, -
פיאג'יו SI 1 2
מאת suzuki_98- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
יש לי פיאג'יו si לא נסע אולי 18 שנה נמצא במצב טוב. חח השאלה איך אני מניע אותו???
הודעה אחרונה מאת guyrc1, -
אישורים ממשרד התחבורה 1 2
מאת R24-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האם זה נורמלי שאני מחכה כבר שבועיים לאישור ממשרד התחבורה? מה הנסיון העדכני שלכם עם מר ברדה? תודה
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 794 צפיות
שלום חבר מחפש DS.(הפעם זה באמת חבר ולא אני..) הוא פשוט אוהב את הרכב הזה אבל לא ממש מבין באספנות ולכן אמרתי לו שאשאל כאן. אני לא רוצה שיקנה מתוך לחץ ומבלי לחשוב יותר מדי. הוא מצא שתיים ורוצה לדעת כל מיני שאלות: ברור שאין דבר כזה "מחיר הגיוני" וכל אחד יכול לדרוש מה שבא לו על הרכב שלו אבל בכל זאת: 1. האם אפשר להעריך מחיר ל DS שנת 70-72 משופצת כמו חדשה, אין מכות/שריטות, רפוד חדש, המכניקה עובדת כולה יש אפילו מזגן . 2. האם יש מחירון בכלל לרכבים כאלו? 3. בד"כ מורידים מהמחיר על רכבים כאלו? תודה.
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
שיפוץ פורד קאפרי 1 2
מאת CooL_DuDu- 27 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי , שמי דוד ויש לי פורד קאפרי שנת 1975, אדומה , מנוע 2000 ידנית לפני כשנה וחצי התחלנו לשפץ - פרויקט עם אבא שלי ואחי, בעצם כל המשפחה מעורבת ואמא מחזקת. אני מוסיף את האלבום שלי בפייסבוק כי יש המון המון תמונות שם. בכל מקרה תגידו לי אם רואים או לא , ואם יש שאלות תשאלו.. הפרויקט היה מורכב מפירוק הרכב שלא מצולם כלל - טיפשות של כולנו אבל תוך כדי השיפוץ ותיקון החלודות השתדלנו לצלם כמה שיותר... אחרי שקיבלנו את הרכב מהפחח שאנחנו לא כל כך מרוצים התחלנו בעבודה שכללה תיקון השגיאות של הפחח עם הרצפה ותיקון חלודות של הרצפה והדלתות בפנים וכמובן פתיחת חורי ניקוז ברכב לחורף הקרוב, גומיות חדשות, ריפוד חדש, רצפה חדשה, חשמל חדש - אבל לא מקורי ההעדפה היא שיעבוד כי זה אוטו ש…
הודעה אחרונה מאת CooL_DuDu, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי חבר שמייבא סיטרואן טרקסיון. הוא שלח את כל הטפסים לקבלת רישיון יבוא, החזירו לו את הטופס שהוא שלח שהוא החתים בנוסח חופשי את המוסך שלו. מבקשים ממנו את ללכת למוסך מרכזי או ליבואן סיטרואן ולבקש מהם אישור תיקון עתידי וחלפים והטופס חייב להיות מתוך האתר (כאילו שהם יכולים לעזור לו..נו באמת). בכל אופן, השאלה היא - על איזה טופס הם מדברים ? לפני שנתיים אני רשמתי נוסח חופשי וקיבלו את זה. עכשיו הבנתי שזה השתנה. מישהו יכול לעזור במציאת הטופס ? תודה רביב
הודעה אחרונה מאת חיים רז, -
מזהים את הרכב? 1 2
מאת reuven- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הוא נמצא כרגע בתהליך שיפוץ מקיף ביותר.
הודעה אחרונה מאת yairw, -
- 1 תגובות
- 839 צפיות
האם מחר יש מפגש בנוקיה?
הודעה אחרונה מאת מתניה הלוי, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 777 צפיות
מישהו יודע מה זה בעצם ה -Obsidian ?
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
איך עושים את זה? מה עליי לעשות, כי הרי לא ניתן לעשות העברת בעלות על רכב ללא טסט (שנת 87), מה אני צריך לקחת מהבעלים הנוכחיים של הרכב? יפוי כוח וצילום של ת.ז מספיק כדי שאחרי שאשפץ אוכל להחזיר לכביש ולעשות העברת בעלות? אשמח לכל טיפ לגבי קניית רכב מיושן ללא טסט. ד"א רכב מיושן ללא טסט שנה מחייב אח"כ בדיקות מעבדה? תודה לכולם על העזרה. יהונתן
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
זיהוי בקליות
מאת לירוי1- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
מי מזהה את הפנסים ? אמיר (קלוש) אני יודע שאת יודע ולכן אינך משתתף בחידה
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מזל טוב למעבורת החלל האמריקאית אשר טסה לראשונה בשנת 1981 ועתה בשנת 2011 סוף סוף ניתן יהיה לרשום אותה כאספנות... סרטון לכבודה ועל הדרך השוואה מעניינת לאופנוע חדיש... (מקור - דוגרי) http://www.youtube.com/watch?v=HmrifjXStSY דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת חזקי,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Chmimo
- מ.צ
- arice
- מחכה
- Rongaflugen
- chrono
- PYA
- GTI33
- PASHUT
- yoav911gt2
- פלוני אלמוני21
- Eli vahaba
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- itaysamurai
- פינדר
- אלעדיקו
- efraimc
- נעם101
- פריג'י
- IsraCar
- ראובי
- FuriousLift
- matanff
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- David32
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- guy.a
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
- Shay Shd Dave
- Shaike.Zam
- אריאלחדד
- Una Macchina
- Yuvalino
- flytomars
- OranKimhi
- עוזי ל
- SurfHigh
- 133hp
- Derish
- מיץ פטל
- mcshmupi
- MMi
- דור--
- yohai71
- Random
- om2
- Supertigre
