Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני בקרוב אצטרך להפעיל ביטוח על החיפושית שלי(גרמניה 73 1200) ורציתי לברר לגבי הסוכנות הזו..

ראיתי כמה המלצות עליהם בקארספורום והבנתי שיש כאן הרבה חברה שמבטחים שם- אשמח לשמוע את דעתכם.

 

קיבלתי ממנה הצעה מאוד זולה ביחס לכל השאר ולפי מה שהבנתי הביטוח כולל ליווי משפטי מלא שהדבר היחיד שאני צריך לעשות זה להופיע במשפט- בקשר לכל השאר הם דואגים.

יש על מי לסמוך שיהיה איתי בעת צרה או שאני צריך להיזהר מהסוכנות הזו?

 

אשמח לתגובות גם מאנשים שהתנסו איתם כשהזדקקו באמת לליווי משפטי.

ד"א קיבלתי גם המלצות לסוכנות הביטוח "כוכב שביט" אך לפי מה שאמרו לי שם הפוליסה לא כוללת שום ליווי משפטי..

 

תודה רבה לכל העוזרים.

פורסם

אני מבטח את כל 6 המכוניות שלי אצל חמדה היא מאוד נחמדה ותמיד תעמוד לשירותך אני אצלה כבר שנים רבות וגם כשהפעלתי את הביטוח זה לא בא לידי ביטוי בפוליסה שנה אחרי. הביטוח כולל ביטול השתתפות עצמית דבר שמקל את כאב הראש בזמן הפעלת הביטוח.

תמיד היא תזכיר לך לחדש את הביטוח ולא יקרה מצב שתיהייה בלי ביטוח.

בקיצור אני לא נתקלתי אי פעם בבעיה או תקלה איתה.

לא חוויתי ליווי משפטי איתה משום שלא היה לי צורך.

sound connecting people

פורסם

אני רק יודע שהיא נהגה על סיטרואן CX יפה בעבר - וזו כבר סיבה מוצדקת לבטח אצלה רכב !!

 

אבל... תבדוק המלצות

פורסם

אני מאמין שלא מעט אנשים פה אצלה

סה"כ היא בסדר גמור למרות שהחוות דעת שלי לא יכולה להות יותר מדי לעזר כיוון שהתקשורת שלי איתה היא פעם בשנה לצורך חידוש

ואני מקווה שזה ימשיך ככה

8)

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אני מבטח אצלה הרבה שנים את כלי הרכב שלי .

השרות מעולה , התעודות תמיד מגיעות חתומות ומשולמות מה שמונע ריצות מיותרות.

תזכורות תמיד בזמן , אין פיספוסים .

לשימחתי לא נאלצתי לקבל שרות מעבר להוצאת הפוליסה .

 

אישה נחמדה , גם הבנות במשרד כנ"ל .

 

רק טוב .

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
אני מבטח אצלה הרבה שנים את כלי הרכב שלי .

השרות מעולה , התעודות תמיד מגיעות חתומות ומשולמות מה שמונע ריצות מיותרות.

תזכורות תמיד בזמן , אין פיספוסים .

לשימחתי לא נאלצתי לקבל שרות מעבר להוצאת הפוליסה .

 

אישה נחמדה , גם הבנות במשרד כנ"ל .

 

רק טוב .

 

 

דרור .

כל מילה .

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

אחרי כל מה שקראתי פה, אני מת שכבר תיגמר לי הפוליסה הנוכחית כדי שאוכל לפנות לחמדה.

ואם כבר - מישהו יכול לפרסם טלפון וכתובת?

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

×
×
  • תוכן חדש...