Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך לארץ, שאלה למומחים איזה דרגה היא תדורג במכס?


VWHaifa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

במפגש עם המעריך הצג בפניו את חשבונית הקנייה תפנה אותו לכל נק' החולשה ברכב!

מנוע תפוס, חלקים חסרים, חלודות, מכות, תיקוני פח שצריך לעשות, קרעים, ושברים.

 

תוכיח לו כי ערך התיקון של הנזקים רב וזו הסיבה שהרכב נמכר במחיר הנמוך.

 

תמעיט מערך הרכב, ותסביר לו שאם היית יודע מה המצב היית חושב שלוש פעמים

לפני שסגרת עיסקה..מה לעשות נדפקת...

 

אח"כ תקווה לטוב...אני מקווה שלא תגלה הפתעות נוספות בארץ, והכי חשוב שיהיה בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם רן. כשהבאתי את הפורשה (וזה היה לשמחתי לפני עידן זלטין) קיבלתי מהמוכר הצהרה שמכאנית הוא גמור והוא נמכר כ "רולינג צ'סיס". כשהגעתי למכס הם אמרו לי מראש שאין לזה משמעות מבחינתם. כשהגענו לאוטו המעריכה יצאה מהאוטו וטבעה בתוך שלולית שמן כי כל הרציף היה מלא שמן...אז היא הסכימה להתייחס, אבל לצערי אל תבנה על זה.

 

אוטו מקסים אגב, והרבה בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יפיפייה ,בהצלחה בתהליך .

איזה שנה הרכב 72 ?

 

יוסי

התמונות צולמו בניו יורק במחסני חברת ההובלה, המכוניות ברקע מחכות כנראה גם הן ל"שיגור"/איזרוח במדינות אחרות.

 

הרכב שנת 1971, התמונות קצת מטעות, אומנם הבודי די ישר אבל יש צורך לעשות פחחות וצבע, גם הג'נטים והטמבונים חלודים.

 

לעניות דעתי אפשר להלחם עם המכס בסוגיית המצב המיכני, שכן אם כבר שמאי אז שיבדוק את כל מכלול הדברים, והפאן המיכני הוא מרכיב מאוד חשוב בקביעת שווי הרכב.מחיר רכב עם מנוע טוב שונה ממצב רכב עם מנוע גמור ברור לכל.

 

ננסה לקבוע תקדים במידת הצורך, האם מישהו העלה טענה כזו בעבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשייבאתי את המרצדס המנוע לא עבד. קניתי את האוטו ב $750 , ושילמתי מכס לפי 2400 אחרי ויכוחים. למצב המכאני אין משמעות מבחינתם.

 

לעומת זאת, החלודה והצבע הדהוי כן משחקים תפקיד משמעותי. אני לא יודע איך נראה פנים האוטו, אבל הייתי מתעקש על רמה חמש + מראה קבלות קניה אם הן מראות סכום נמוך.

 

בהצלחה. האוטו מקסים.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשייבאתי את המרצדס המנוע לא עבד. קניתי את האוטו ב $750 , ושילמתי מכס לפי 2400 אחרי ויכוחים. למצב המכאני אין משמעות מבחינתם.

 

לעומת זאת, החלודה והצבע הדהוי כן משחקים תפקיד משמעותי. אני לא יודע איך נראה פנים האוטו, אבל הייתי מתעקש על רמה חמש + מראה קבלות קניה אם הן מראות סכום נמוך.

 

בהצלחה. האוטו מקסים.

 

נמרוד

האם הגשת עירעור, או שהגעת איתם לפשרה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתחלה העריכו את האוטו ב $4000 . הפשרה מבחינתם (נורית באשדוד) היתה לרדת ל 2400 .

 

יכלתי לשלם תוך מחאה, או להשאיר את האוטו שם. שתי אפשרויות גרועות, כשהתוצאה התיאורתית הטובה ביותר היתה יכולה להיות החזר של $1650 כפול 1.2 ומע"מ.

 

באוטו שאחרי זה, שיחררתי בעזרת עמיל מכס. ההשקעה של 1500 ש"ח + ניפוח קל של העלויות + כמה בעיות שוליות היתה כדאית, וזה גם מה שאני מציע לך לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתחלה העריכו את האוטו ב $4000 . הפשרה מבחינתם (נורית באשדוד) היתה לרדת ל 2400 .

 

יכלתי לשלם תוך מחאה, או להשאיר את האוטו שם. שתי אפשרויות גרועות, כשהתוצאה התיאורתית הטובה ביותר היתה יכולה להיות החזר של $1650 כפול 1.2 ומע"מ.

 

באוטו שאחרי זה, שיחררתי בעזרת עמיל מכס. ההשקעה של 1500 ש"ח + ניפוח קל של העלויות + כמה בעיות שוליות היתה כדאית, וזה גם מה שאני מציע לך לעשות.

אז זהו, אף 1 מאלה שאני מכיר לא הלך עם הטענה הזאת עד הסוף, והעמיד אותה למבחן בערעור/החלטה שיפוטית, לדעתי מדובר בטענה עם סיכויים טובים להתקבל.

אני מקווה כמובן לא להגיע לזה.

בכל אופן מי עמיל המכס שעליו אתה ממליץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היות ועד כמה שזכור לי מדינת ישראל היא מדינת חוק,

מהו החוק הקובע כי אין משמעות למצב המכני של הרכב בעת הערכתו?

לדעתי זו טענה שהמכס לא מעוניין להתמודד איתה, שכן תארו לעצמכם שהטענה הזו תתקבל ( סיכויים 50/50) מה אז?

השמאי ייצטרך להניע כל רכב ולבדוק את המנוע שלו ולחוות דיעה על מצבו המיכני!!! על כן מי שיילך עם זה עד הסוף יכול ללחוץ את המכס ואז בעירעור (לפני) לנסות להגיע איתם על שומה מוסכמת, (אפילו במחיר של הפקדת ערבות לצורך הערעור).

 

שומה צריכה לכלול את כל הגורמים שהעיקריים שבהם 1. מצב הרכב החיצוני קרי בודי צבע וכו' 2. מצב פנימי קרי ריפודים פלסטיקה וכו' 3. מצב מיכני 4. שלמות חלקים ניקלים פסי קישוט וכו'

 

יהיה קשה למכס לשכנע את בהמ"ש שהמצב המיכני לא רלוונטי, עם כל הקושי בביצוע בדיקת המצב המיכני (מצבר סטרטר וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...