Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Landrover זקן - יש מה לחשוב על שיפוץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי התמונות ועד כמה שניתן לראות - אני מעריך שמדובר SERIES 1 .

 

הקטגוריה מתחלקת ל-3 (לפי רוחק הסרנים)

1. 80 אינץ (מנוע 1.6 ליטר ו-משנת 1952 מנוע 2 ליטר)

2. 86 אינץ שיוצרו משנת 1954-1956

3. 88 אניץ בין השנים 1957-1958 .

 

היו בארץ מכל הדגמים. לי היה אחד מתחילת 1952 עם סגירה מקורית ומנוע 1.6 ליטר.

 

רכב מאד נחמד - אבל...בארץ לא ניתן כמעט להשיג חלקים. בכל מקרה במקומך הייתי מנסה לאתר בעלים תחילה.

 

תודה, זה מה שאני מנסה לעשות -

1. לזהות את הרכב ע"פ מספר שלדה

2. לאתר בעלים.

3. לנסות לשמור עליו בפני גנבים או גריטה.

 

השיפוץ יישקל לאחר הערכת מצב נוספת כשאני אהיה קר רוח ואפסיק להתרגש כמו איזה ארכאולוג שמצא אבן מתקופת בבל. ככל שאני חושב על זה יותר, נראה לי שהאוטו היה איכשהו קשור או שייך למבנה שליידו הוא עומד. המבנה כנראה בזמנו שימש לסוג של מוסך - יש שאריות קומפרסור בפנים ועוד כמה סימנים. בכל מקרה כל זה מזמן נטוש. כנראה במזנו פרקו את הרכב "לחלקים" וזרקו את מה שנראה מיותר.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את דגם הרכב אתה יכול לאתר גם עפ"י מדידית רוחק הסרנים כפי שציינתי.

 

בכל מקרה המכשול הקשה ביותר שעומד בפניך הוא איתור הבעלים...

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

לא ממש. אני חושב שבררתי את הכתובת הנוכחית של הבעלים, אך זה רחוק וצריך לנסוע לשם במיוחד. חוץ מזה אני עוד לא כל כך יודע איך בכלל אני מתחיל לדבר איתם על האוטו - סביר להניח שהם שכחו מזמן עליו... בקיצור אני אשתדל למצוא זמן לנסוע אליהם השבוע ואנסה לדבר איתם. אבל עוד לא החלטתי על הגישה.

 

ובינתיים עשיתי עוד סיבוב אל הרכב וגיליתי לא רחוק עוד שאריות של לנדרובר, מסגרת וחלק אחורי עם מותניים, כנראה מ-SERIES 2. עושה רושם שהיה שם מוסך של ג'יפים או משהו. כמוכן יש שם מכולה סגורה עם מנעול, אבל אין לי שמץ למי כל זה שייך. שוב, אני אנסה לברר השבוע.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

שני הבדלים ברורים ביו שני הדגמים הראשונים:

 

"80 (עד 54)

1)לוח שעונים מאורך בגובה של כ 10 ס"מ ומעוגל בצדדים עם ספידומטר קטן ועוד כמה שעונים נפרדים וסוויטץ

2)כונס אוויר אחד לכל האורךמתחת לשמשה הקדמית.

 

"86 (54 עד 58)

1)לוח שעונים מלבני במבמידה של כ 15X35עם שני שעונים עגולים גדולים:ספידומטר גדול ועוד שעון שמחולק לשלוש:מד דלק אמפרמטר ונורת אורות גבוהים כמו בתמונה המצורפת.

2)2 כונסי אויר שנפתחים בנפרד.

 

לפי החלון צד האחורי זה נראה יותר כמו "86

בתמונה מקדימה קשה לראות את הכונסי אוויר

c46f_12.jpg

NIR .Y

פורסם

היי

אני בתהליך שיפוץ של LAND ROVER SERIES 1 1953 ויש לי ידע וניסיון רב בנושא

אבל אני שונא לרשום במקלדת....סתום.

צור איתי קשר ואם תרצה תרשום אתה את הממצאים

יובל

נותן ולוקח עזרה/חלקים למשפצי

לנד רובר סדרה LAND ROVER SERIES1

1948-1953

יובל 0543975612

פורסם

את האמת- במיקרה שלך הייתי פשוט הולך לבעלים הרשום, ומספר לו את כל הסיפור. להפסיד אין לך מה הרבה- במצבו הנוכחי האוטו לא שווה הרבה בכל מיקרה! האפשריות תגובה של הבעלים יכולות להיות: 1) מכרתי את האוטו ממזמן ואין לי שום קשר אליו (וגם אז שתי אופציאות: או שמצליחים לשכנע לעשות העברת בעלות, או שלא). 2) הרכב אכן נגנב (זה שלא מופיע כגנוב לא אומר כלום- יש מצב שהייתה שם משחטה ונגנב לפני שנים, כשעוד לא היה מאגר, או כל דבר אחר)- גם במצב כזה יש שתי אופציאות: או שהבעלים מאד מתרגש ונותן לך אותו במתנה (או תמורת סכום סמלי), או שאומר: וואללה, סופסוף מצאתי אותו- אקח אותו (וגם אז רוב הסיכויים שאחרי שייראה ויבין שמדובר בגרוטאה- עדיין ייתן/ימכור לך אותו בגרושים). אופציה 3) (בעצם סוג של "1)": הבעלים מכר את האוטו לפני שנים למוסך עם יפוי כח, והבעברת בהעלות פשוט לא נעשתה- ראה "אופציה 1)"!:-D בקיצור- לחששו אין לך יותר מדי מה- אז קדימה! בהצלחה!8)

 

אה, ואל תשכח: תמיד יש אופציה שהוא כבר לא איתנו- ואז לך תמצא גם את היורשים וכ"ד! :-( אני בגלל הסיפור כזה בדיוק הפסדתי אוטו שמאד רציתי: גם כן היה זרוק במקום לא קשור, הצלחתי לאתר את הבעלים הרשום (דרך עבודת בילוש מאד רצינית, יש לציין!)- והסתבר לי שמכר את האוטו לפני שנים ולא רוצה שום קשר איתו- לא מוכן לעשות לי העברת בעלות. בגלל זה לא לקחתי אותו- וקצת יותר מאוחר מישהו כן הצליח לשכנע את הבן אדם, כיום הואטו בשיפוץ, או לפחות אמור להיות...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...