Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות משיפוץ הברנדה


maier
שימו לב! השרשור הזה בן 4679 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 163
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ירון- מה קרה?!?! למה נשברת, ועוד אחרי הפחחות כבר- מילה הייתה לפני!?:shock::shock::shock:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל למכור אותה, במיוחד אחרי פחחות וצבע ,יש לה צבע מאוד יפה,

תעבוד עליה בקצב שלך, גם אם חסר לך חלקים בסופו של דבר תמצא,

אני לא הייתי מוכר, גם אם זה היה עיניין של המתנה לחלקים ,בגלל חוסר תקציב,

וחוץ מיזה מי קונה ברנדה היום...:wink:

שיהיה לך בהצלחה רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, בכל שיפוץ רכב יש רגעי שבירה (כמו בנישואין?...) השאלה איך אתה עובר אותם.

 

אני חושב שכל אחד ששיפץ פה משהו אי פעם יאמר לך שהיו רגעים שנמאס לו, שלא היה לו כח יותר, שהוא חשב שזה אף פעם לא יגמר הדבר הזה, ויש עוד ועוד פרטים ועוד ועוד בעיות. וראה זה פלא, בסוף חלק הצליחו...

 

ברנדה זה רכב מקסים, לטעמי עם הנאה לא קטנה בנהיגה, והפחוות והצבע שעשית נראיה שיצאו נפלא. עברת דרך, קח אויר ואל תעשה שום דבר מהר מידי. קח זמן לחשוב, ואולי גם להתרחק קצת מהפרויקט אם אתה ברוויה, אחרי שתפסיק לחשוב על זה קצת ותתן לזמן לעבור, מתישהו החשק יחזור ובסוף זה יצליח. הכחמה היא לא להתרגש ולזוז הצידה לפעמים. לא יודע אם שיפצת משהו בעבר, אבל אם לא זו אבן דרך, והיא פנימית ואישית בהרבה רמות שקשה לך כרגע אפילו לראות. הגאווה וההנאה כשתשלים את הפרוייקט למרות הקשיים יהיו שלך לתמיד, ומצד שני אם תוותר עכשיו יהיה לך קשה מאוד לעבור את השלב הזה בעתיד, וזה תמיד יקרה.

 

זה קצת כמו הצבא. בהתחלה יש התרגשות גדולה, אחרי כמה זמן באה השביזות והסוף לא נראה באופק...יש המון קשיים בדרך וזה נראה כאילו אין לזה סוף, אבל הסוף מגיע, והוא הרגע הכי כיפי. בגלל הקשיים הצבא זה משהו שישאר איתנו לתמיד כזכרון מיוחד מאוד.

 

בקיצור - קח את זה כמסע, כאתגר וכמשהו שיילוה אותך הרבה זמן לטוב ולרע אבל תן לעצמך את הזמן והרשות להתרחק מזה קצת לפעמים. בסוף זה יצליח, ותהיה לך ברנדה לתפארת!

 

בהצלחה

איתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, בכל שיפוץ רכב יש רגעי שבירה (כמו בנישואין?...) השאלה איך אתה עובר אותם.

 

אני חושב שכל אחד ששיפץ פה משהו אי פעם יאמר לך שהיו רגעים שנמאס לו, שלא היה לו כח יותר, שהוא חשב שזה אף פעם לא יגמר הדבר הזה, ויש עוד ועוד פרטים ועוד ועוד בעיות. וראה זה פלא, בסוף חלק הצליחו...

 

ברנדה זה רכב מקסים, לטעמי עם הנאה לא קטנה בנהיגה, והפחוות והצבע שעשית נראיה שיצאו נפלא. עברת דרך, קח אויר ואל תעשה שום דבר מהר מידי. קח זמן לחשוב, ואולי גם להתרחק קצת מהפרויקט אם אתה ברוויה, אחרי שתפסיק לחשוב על זה קצת ותתן לזמן לעבור, מתישהו החשק יחזור ובסוף זה יצליח. הכחמה היא לא להתרגש ולזוז הצידה לפעמים. לא יודע אם שיפצת משהו בעבר, אבל אם לא זו אבן דרך, והיא פנימית ואישית בהרבה רמות שקשה לך כרגע אפילו לראות. הגאווה וההנאה כשתשלים את הפרוייקט למרות הקשיים יהיו שלך לתמיד, ומצד שני אם תוותר עכשיו יהיה לך קשה מאוד לעבור את השלב הזה בעתיד, וזה תמיד יקרה.

 

זה קצת כמו הצבא. בהתחלה יש התרגשות גדולה, אחרי כמה זמן באה השביזות והסוף לא נראה באופק...יש המון קשיים בדרך וזה נראה כאילו אין לזה סוף, אבל הסוף מגיע, והוא הרגע הכי כיפי. בגלל הקשיים הצבא זה משהו שישאר איתנו לתמיד כזכרון מיוחד מאוד.

 

בקיצור - קח את זה כמסע, כאתגר וכמשהו שיילוה אותך הרבה זמן לטוב ולרע אבל תן לעצמך את הזמן והרשות להתרחק מזה קצת לפעמים. בסוף זה יצליח, ותהיה לך ברנדה לתפארת!

 

בהצלחה

איתן

 

+1 :mm_yeah:..

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קצת כמו הצבא. בהתחלה יש התרגשות גדולה, אחרי כמה זמן באה השביזות והסוף לא נראה באופק...יש המון קשיים בדרך וזה נראה כאילו אין לזה סוף, אבל הסוף מגיע, והוא הרגע הכי כיפי. בגלל הקשיים הצבא זה משהו שישאר איתנו לתמיד כזכרון מיוחד מאוד.

 

 

 

ובסוףכשאתה משתחרר אתה מתגעגע ..

 

מה שאני בא להגיד לך חבל על תמכור תעבוד עלייה.

 

כמו שכבר אמרו לך לפי הקצב שאתה יכול .!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אחת המכוניות האחרונות שהייתי משפץ,שמעתי על הברנדה דברים כל כך גרועים שזה לא יאמן,חוץ מהעובדה שהייתה לנו ברנדה חדשה מניילון במשפחה והרכב הזה היה פשוט קטסטרופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכותב מעליי, אם אתה אוהב לנסוע מהר אז לא הייתי משפץ ברנדה אבל למזלי יש אנשים שמצליחים למצא את הקסם במכונית עממית שלא מבקשת הרבה, וגם אם היא מבקשת אז הסיפור לא יוצא יקר, מה לעשות לא לכולם הפרוטה מצויה בכיס ואם לא שמת לב אנחנו מנסים לשכנע את ירון בעל הברנדה שיחשוב פעמיים ואתה בא עם תגובה שלא ממש מועילה למעשה

 

נדב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אחת המכוניות האחרונות שהייתי משפץ,שמעתי על הברנדה דברים כל כך גרועים שזה לא יאמן,חוץ מהעובדה שהייתה לנו ברנדה חדשה מניילון במשפחה והרכב הזה היה פשוט קטסטרופה.

אני מציע לך ללכת לבדוק שוב את הדברים תגלה היסטוריה מופלאה של אחד מרכבי הראלי המוצלחים ביותר בהיסטוריה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לך ללכת לבדוק שוב את הדברים תגלה היסטוריה מופלאה של אחד מרכבי הראלי המוצלחים ביותר בהיסטוריה.

 

הרכב הראשון שלי היה ברנדה, ועוד אחת מסחרית:-)

 

הרבה כח אולי לא היה שם אבל היה גיר נפלא, אחד הטובים שפגשתי. חוץ מזה היתה התנהגות כביש מענינת מאוד! היה אפשר להכניס אותה להחלקות כח ב 50 קמ"ש....ובשונה מחיפושית למשל הן היו נשלטות בקלות וכיפיות מאוד מאוד.

 

על הרכב הזה למדתי באמת לנהוג, והוא היה טוב יותר מכל מורה נהיגה. אני זוכר אותו בגעגועים רבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירון ידידי היקר.

התחלת לפני מספר שנים בהליך שיפוץ הברנדה שהיתה חלק מנוף ילדותך.

יש לך ידיים טובות וראש טכני, בחרת במכונית קלה לשיפוץ וזולה לתחזוקה, מה עוד שהכרת מצויין את המכונית.

כבעל משפחה אני מכיר מצויין את הקשיים שנערמים, הן כלכליים והן בעיית זמן, אבל בצעת עבודה יסודית ויפה, ועברת כברת דרך לא קטנה.

הבעייה היחידה שלך היא שהתחלת "להתפזר" על כמה מכוניות, שכולן עלו לך לא מעט כסף, ובסיכומו של עיניין זה כנראה מה שהוציא לך את הרוח מהמפרשים, וחבל.

קבל עצה טובה ממני, שנכונה ללא מעט מהעוסקים בתחביב - התמקדו ברכב אחד, שפצו אותו והשקיעו בו.

התפזרות על כמה רכבים לרוב מביאה לנטישה של כולם ולהפסד כספי ניכר, בנוסף לעוגמת הנפש.

מכור את הרום כרמל והפיאסטה בסבלנות, ואז בצע הערכת מצב.

בכל מקרה, זוג תושבות מנוע מחודשות ממתינות אצלי..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אחת המכוניות האחרונות שהייתי משפץ,שמעתי על הברנדה דברים כל כך גרועים שזה לא יאמן,חוץ מהעובדה שהייתה לנו ברנדה חדשה מניילון במשפחה והרכב הזה היה פשוט קטסטרופה.

 

נו, ומה הקטע, בשביל מה רשמת את זה?

אל תשפץ ברנדה, עזוב, לא בשבילך האוטו. :evil:

 

ירון, תעשה חושבים. גם לי היו רגעי שבירה באמצע השיפוץ זה קורה לכולם. תקשיב למה שכותבים לך האנשים פה, ואללה זה הכל נכון...

 

מקס.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4679 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...