Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזג האויר משתף פעולה ולכן קפצתי למפגש הנל שהתקיים במוזיאון הצבא האוסטרי בארסנל בוינה - כן גם כאן יש ארסנל. זהו מחנה לשעבר שגם היו בו סדנאות של הצבא האוסטרי הקיסרי. אחרי מלחה"ע ה 1 היה שם ביח"ר ובמלחה"ע 2 סדנאות שריון.

כיום שוכן בו המוזיאון אך גם מכוני מחקר ו...דירות.

 

בתמונות: הכניסה (המטוס: סאאב דראקן)...

IMGP1704.JPG

IMGP1705.JPG

IMGP1706.JPG

IMGP1707.JPG

IMGP1709.JPG

IMGP1710.JPG

IMGP1711.JPG

IMGP1714.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

עוברים דרך הכניסה ואז מגיעים לתצוגה הסטטית בחצר (יש גם כמה כלים בתוך המוזיאון). אין כמובן מה להשוות ללטרון, אבל לעומת זאת יש להם כלים במצב נסיעה מה שלא ראיתי בלטרון או בבתי האוסף של צה"ל.

 

הכלי המוזר בבניין הוא Steyr Ostschleper שתוכנן במיוחד לתנאי החזית המזרחית במלחה"ע 2. השני... מי שמנחש יקבל שניצל ובירה וירטואליים :)

 

התותח הוא ה88 מ"מ המפורסם. הכלים החדשים מבוססים על הליאופרד. האחרים מוכרים גם אצלינו - כן גם להם היו צנטוריונים (וצ'ריוטיר כמו של הירדנים).

IMGP1713.JPG

IMGP1715.JPG

IMGP1874.JPG

IMGP1873.JPG

IMGP1875.JPG

IMGP1876.JPG

IMGP1877.JPG

IMGP1716.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

ממשיכים לפארק ורחבת התצוגות - נתחיל עם האמריקאים, Diamond T 969 כמו שהיה אצלינו בצה"ל וגם באגד, ג'יפים, Chevrolet Stylemaster, אינטרנשיונל K-7 סדנה ניידת...

IMGP1722.JPG

IMGP1724.JPG

IMGP1725.JPG

IMGP1834.JPG

IMGP1728.JPG

IMGP1727.JPG

IMGP1726.JPG

IMGP1734.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

עוד... עם הג'יפ הכי חלוד באוסטריה

IMGP1736.JPG

IMGP1828.JPG

IMGP1826.JPG

IMGP1827.JPG

IMGP1829.JPG

IMGP1830.JPG

IMGP1831.JPG

IMGP1832.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

"מגח", M106 - עוד כלים שגם להם היו. הM48 גרמני לשעבר.

IMGP1824.JPG

IMGP1825.JPG

IMGP1836.JPG

IMGP1848.JPG

IMGP1849.JPG

IMGP1852.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

במנוע יש 6(!) טורבוים?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

איפה ראית שש? אתה מתבלבל עם סעפות הפליטה - טורבוס יש רק שניים...

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

ברית המועצות (הרבה בזכות הסלובקים שהביאו איתם כלים מברטיסלבה)

 

לBMP היו ציצים רזרביים.

IMGP1741.JPG

IMGP1746.JPG

IMGP1757.JPG

IMGP1759.JPG

IMGP1764.JPG

IMGP1823.JPG

IMGP1835.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

הפסקת אוכל...

 

כדי שתוכלו לעמוד בצפייה הבלתי נסבלת:)

 

לתפארת סלובקיה

IMGP1816.JPG

IMGP1809_2.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

... ובפנים, בין היתר, ניתן לראות באחת התצוגות את המצ"ב.

 

לא, זה לא מוקדש לצה"ל אלא לחיילי יוניפי"ל ששירתו בגולן לאחר מלחמת יום כיפור.

21.JPG

22.JPG

×
×
  • תוכן חדש...