Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ VW BUS המשפחתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעקב הדוק אחרי השנתיים האחרונות מעיד בברור על נפילה חדה בביקוש לרכב זה .

 

החבר'ה ירדו ב50 אחוז בדרישות שלהם ,הייתי בקשר עם יוסי אחד שהסביר שאי אפשר להשיג דבר כזה ,מסתבר שהוא כבר ירד ב50 אחוז ועוד לא מכר .

 

סרטון כזה יכול להועיל ובתנאי שיהיה מחיר שפוי.

 

מה שחבל הוא שבעלי הרכבים הללו השקיעו בפנים ימבה כסף עשו אותם חתיכים וכרגע יש נסיגה ענקית בהתעניינות ובמחיר .

 

עובדה בדוקה .

פורסם

הרברט סמואל - מה שכנראה לא תצליח להבין הוא שמי שמשקיע בBUS לא עושה זאת על מנת למכור, ומי שמוכר עושה זאת כי הוא צריך למכור ולא כדי לעשות רווח.

אני יודע, אנשים מוזרים...

 

אסף.

פורסם
מעקב הדוק אחרי השנתיים האחרונות מעיד בברור על נפילה חדה בביקוש לרכב זה .

 

החבר'ה ירדו ב50 אחוז בדרישות שלהם ,הייתי בקשר עם יוסי אחד שהסביר שאי אפשר להשיג דבר כזה ,מסתבר שהוא כבר ירד ב50 אחוז ועוד לא מכר .

 

סרטון כזה יכול להועיל ובתנאי שיהיה מחיר שפוי.

 

מה שחבל הוא שבעלי הרכבים הללו השקיעו בפנים ימבה כסף עשו אותם חתיכים וכרגע יש נסיגה ענקית בהתעניינות ובמחיר .

 

עובדה בדוקה .

 

 

העניין הוא שמי שקונה רכב כזה שפיות זה לא הצד החזק שלו, ומי שמוכר בטוח שהוא לא שפוי

ועובדה זה רק אילנה דיין-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לא ברור מה אתה רוצה להגיד בתגובה המוזרה שלך, הבנאדם רוצה X כסף על הרכב שלו, רוצה הקונה לקנות הוא יקנה לא ירצה הוא לא יקנה, אם אתה חושב שהמחיר לא סביר תציע מחיר, ואם המוכר ירצה למכור לך הרי לך עיסקה משתלמת.

זאת לא הפעם הראשונה שאתה מגיב תגובות לא חכמות כאלה, אין לי מושג מה המטרה שלך מאחורי התגובות האלה, מה שבטוח הוא שככה לא עושים עסקים.

 

לבעלים: יש לכם רכב מדהים וכנראה אחד היפים בארץ.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

היי מעיין

 

אחל'ה סרטון.

אתה מוזמן בכיף להגיע להשקה של הבאס שתיערך ביום שלישי,

ערב שבועות בשעה 17:30 במפגש השרון.

פרטים בקישור הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=377216

אם אתה רוצה שיישמר עבורך מקום בין שלל הבאסים שיגיעו - אנא תאם עם אבי או רפי,

על פי הטלפונים המופיעים בקישור הנ"ל.

 

תוכל לשים שלט למכירה על הרכב ואולי יבוא קונה,

ותוכל אולי להימלך בדעתך ולהשאיר אותו ברשותך...

 

 

בברכה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
הרברט סמואל - מה שכנראה לא תצליח להבין הוא שמי שמשקיע בBUS לא עושה זאת על מנת למכור, ומי שמוכר עושה זאת כי הוא צריך למכור ולא כדי לעשות רווח.

אני יודע, אנשים מוזרים...

 

אסף.

 

ובכלל, אדון "הרברט סמואל" - מכל תגובותיך ברור שאתה בפורום הלא נכון. כאן זה פורום אספנות (ונכון, יש בו אנשים קצת "שרוטים"). אתה כנראה צריך את פורום הסוחרים ה"חכמים" - אלה שתמיד מרוויחים.

עודד

פורסם

בתור אחד שמחכה לרגע שאוכל להתחיל פרויקט כזה על הדאבל קבינה של סבי אני מוריד בפניכם את הכובע.

כל הכבוד יש לכם רכב מדהים:-D

ford fiesta popular 1984:-P

פורסם

וואן מאד נחמד, גם בפנים וגם מחוץ! 8):twisted::-):-D מה זה משנה כמה הוא שווה- כל אחד עם השיקולים שלו!:roll: לא יודע כמה רוצים- אבל אם הקונה ירצה- יקנה, אם לא- אז לא יימכר! זה פשוט מאד- ואין כל צורך בהסברים על מצב השוק כרגע, וכ"ד!:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אדוני הנציב,

 

לא ברור למה אתה כותב מה שאתה כותב. אף אחד לא שאל אותך וכנראה שגם לא ישאלו לאור תגובתך ה"בדוקה".

מה עם קצת פירגון על השיפוץ, מילה טובה על הצבע, על התאמת הצבעים, משהו קטן על בחירת הבד והריפודים, אולי משפט על העבודה המסורה, על הדבקת הריפוד בפנלים, על תא המנוע הנוצץ...

 

אלה לא מילים ששגורות בפיך כנראה,

 

פעם היה לי חלום, לקנות באס ולשפץ אותו. לא חשבתי על רווח, בטח לא על הכנסה צדדית, לא על מסחר ברכב.

עשיתי PIMP MY RIDE לרכבי שלי. חלום מוזר, אבל כזה שהתגשם.

בגלל הנפח העצום ברכב ניתן כמעט לעשות ככל העולה על הרוח בחלל הפנימי.

 

ועכשיו אתה מגיע, מנסה לעשות לי שוק לרכב, לנקוב במחיר, למתג אותו לכאן או לכאן. פתח קצת אתרים בחו"ל ותראה בכמה רכבים המשופצים ברמה של מוני ומעיין נמכרים.

 

בטח לא חשבת שצריך לשלם על שעות העבודה, על עבודת הכפיים, על המחשבה והתכנון, על הזמנת החלקים, על פירוק, על ההרכבה, על הצבע, על הבד...

אני יכול להמשיך אבל מה הטעם?

גם ככה לא תקנה, לא?!

 

רפי באס

פורסם
אדוני הנציב,

 

לא ברור למה אתה כותב מה שאתה כותב. אף אחד לא שאל אותך וכנראה שגם לא ישאלו לאור תגובתך ה"בדוקה".

מה עם קצת פירגון על השיפוץ, מילה טובה על הצבע, על התאמת הצבעים, משהו קטן על בחירת הבד והריפודים, אולי משפט על העבודה המסורה, על הדבקת הריפוד בפנלים, על תא המנוע הנוצץ...

 

 

 

 

מה לא ברור הרי משהו צריך להחליף את שווארמה שמש ו"הודעות ברמה......"

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

סרטון יפיפה בעריכתו ואכן נראה כי הרכב שופץ בצורה יסודית וקפדנית .

 

לרכב כזה יהיה את הקונה המתאים ומילים כמו ירידת ערך שוק וכ' ממש לא במקום .

 

זה לא שוק המניות בו נבחן השוק מידי יום או שבוע .

רכב כזה לא מוצע למכירה בכל יום שאפשרות הבחירה היא מגוונת .

נראה כי ברכב הושקעה עבודה רבה מאוד וגם מחשבה לא מועטה .

 

אל לאף אחד להעביר ביקורת על דרישה כזו או אחרת .

 

יבוא הקונה המתאים ואז ידובר על מחיר .

 

רכב יוצא מן הכלל :mm_yeah:

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

×
×
  • תוכן חדש...