Jump to content

123arik999

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של 123arik999

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על העצות...בטיפול
  2. שלום לכול חברי הפורום הנני חבר חדש בפורום ואבקש את עזרתכם. ברשותי חיפושית שנת 69 מנוע 1500 ייצור גרמני ששיפצתי בעצמי. אני זקוק לעזרה ע"מ לתקן את החלונות הקדמיים,המנגנון בשני הדלתות תקין אלה שמהלך ההעלאה וההורדה של החלון קשה. הוצע לי בעבר לשמן את הגומיות ( שאגב הוחלפו ) אבל אני מעדיף פתרון מקצועי יותר. אודה לכם על הפנייה/ייעוץ או כל עזרה אחרת לפתירת העניין. בתודה מראש אריק
×
×
  • תוכן חדש...