Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סרטון מדהים!

כמה שספורט מוטורי, הדרכה נכונה ותמיכה ציבורית שמנסה להבין את הנהג הפזיז כיצד להפוך לנהג זהיר יכולה לשנות.

 

מדהים! החברה באור ירוק ראו את זה? :roll:

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם
סרטון מדהים!

כמה שספורט מוטורי, הדרכה נכונה ותמיכה ציבורית שמנסה להבין את הנהג הפזיז כיצד להפוך לנהג זהיר יכולה לשנות.

 

מדהים! החברה באור ירוק ראו את זה? :roll:

 

אור ירוק הם חבורת ליצנים, למה שהם יראו את זה? הריי הם תומכים במשטרה ה''נהדרת'' שלנו.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

לצערי התפיסה בארץ ,

בין אם אור ירוק או המשטרה היא הנהג אשם לא משנה מה.

אפשר לראות את זה בדברים הפשוטים כמו גדרות הפרדה\ מעקות בטיחות,

בארץ משתמשים בפינים קשיחים לחיבור מעקות הבטיחות לכביש מה שהופך אותם לסכינים או להבים ולא עוזר לספוג את האנרגיה הקינטית,

ברוב אירופה מותקנים מעקות הבטיחות עם פינים גמישים שמתוכננים להיקרע בעומס מסוים וכל שאר הגדר מחוברת בכבלים שזורים ממתכת,

התוצאה גם אם נהג הרכב ביצע טעות ונכנס במעקה הבטיחות המעקה קולט אותו ורותם את האנרגיה ועוזר לו לחזור למסלול אם נזק מועט לרכב, המעקות הללו נבדקו בעומסים של משאיות כבדות + עומס חלקי\מלא.

 

ובארץ ?

עשית טעות תשלם בחיים.

פשוט עצוב.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
לצערי התפיסה בארץ ,

בין אם אור ירוק או המשטרה היא הנהג אשם לא משנה מה.

אפשר לראות את זה בדברים הפשוטים כמו גדרות הפרדה\ מעקות בטיחות,

בארץ משתמשים בפינים קשיחים לחיבור מעקות הבטיחות לכביש מה שהופך אותם לסכינים או להבים ולא עוזר לספוג את האנרגיה הקינטית,

ברוב אירופה מותקנים מעקות הבטיחות עם פינים גמישים שמתוכננים להיקרע בעומס מסוים וכל שאר הגדר מחוברת בכבלים שזורים ממתכת,

התוצאה גם אם נהג הרכב ביצע טעות ונכנס במעקה הבטיחות המעקה קולט אותו ורותם את האנרגיה ועוזר לו לחזור למסלול אם נזק מועט לרכב, המעקות הללו נבדקו בעומסים של משאיות כבדות + עומס חלקי\מלא.

 

ובארץ ?

עשית טעות תשלם בחיים.

פשוט עצוב.

אתה טעה נמדד על רכב 4 טון 7 טון ולא משאיות ולא משקל

סופג אנרגיה מציל חיים ואם אתה רוצה תמונות רק תבקש

ותקבל בכמייות

סופג מונע מוות בטוח הוא מאט את הפגיעה ובסוף הוא עוצר את הרכב

עד למהירות 0 ולא במכה אחד הוא נכנס פנימה

 

יש כמה סוגי מעקות כמו EDSP שהוא כן מחליק את הרכב

יש מעקה OBB שברגע הרכב נותן מכה הוא בולם אותו וירוד המעקה לריצפה

 

ויש את המעקה W הלא תיקני שעדין קיים ושפוגעים בוא המעקה לא נעימה אבל

לא הורג

 

רב התאונות הם רק ממקמות שאין מעקות או בצמתים

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

לא ביטלו את השוליים יותר מי זה

 

כול הצבע הולך להשתנות בשנה הקרובה

היה 2 פסים לבן כמו בחו"ל

 

בקיצור הכל הולך להשתנות כולל הרחבת שוליים

בכביש שמועדים לפראנות

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

רינו תודה על העדכון ,ממה שזכרתי ראיתי פול טריילר עמוס בבטון שאמור לדמות משקל בסרט הסברה גרמני.

בכל מקרה להמשיך את טענתי שאם טעית אז תשלם בחייך אתה יכול לראות את זה במחסומי ג'רזי או איך שקוראים להם בארץ.

בחו"ל הם מלאים במים ואמורים להתפוצץ במגע ולהתיז את כל המים מהם ובכך לייצר ספיגה של האנרגיה הקינטית ולעזור בעצירת הרכב.

ובארץ ?

בארץ ממלאים אותם בבטון.

search%3Fq%3Djersey%2Broad%2Bseparation%26hl%3Den%26sa%3DX%26nord%3D1%26biw%3D1680%26bih%3D935%26site%3Dwebhp%26tbm%3Disch%26prmd%3Divns&itbs=1

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
רינו תודה על העדכון ,ממה שזכרתי ראיתי פול טריילר עמוס בבטון שאמור לדמות משקל בסרט הסברה גרמני.

בכל מקרה להמשיך את טענתי שאם טעית אז תשלם בחייך אתה יכול לראות את זה במחסומי ג'רזי או איך שקוראים להם בארץ.

בחו"ל הם מלאים במים ואמורים להתפוצץ במגע ולהתיז את כל המים מהם ובכך לייצר ספיגה של האנרגיה הקינטית ולעזור בעצירת הרכב.

ובארץ ?

בארץ ממלאים אותם בבטון.

search%3Fq%3Djersey%2Broad%2Bseparation%26hl%3Den%26sa%3DX%26nord%3D1%26biw%3D1680%26bih%3D935%26site%3Dwebhp%26tbm%3Disch%26prmd%3Divns&itbs=1

 

כבר הזכרת את מחסומי הבטון נגרזי של מחסומים

 

צהל הציב עובדה והם לא מתכננים להחילף אותם בקרוב

רק אם שדרוג המבנה כמו שרואים שבשנים האחרונים את השינוי

 

זה לא אומר שבטוח שנה הכל הולך

 

לגבי סוג המעקות יש מעקה שנקרא SPR L שהוא מעקה כפול מחוזק עד משאית 15 טון

 

והפלטה התחתונה סופג רכבים עד 7 טון כמו כרית אויר נותן מכה ומוריח את הפגיעה

 

י שכמבון מגן אופנוע שמותקן מתחתית מעקות בסיבוב

 

אבל לא לשכוח שהכל נמדד למהירות מסיומת וגם הכביש {אספלט}

צריך להיות במצב תקין כי לאחז את הצמגים בזמן בלימה

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

×
×
  • תוכן חדש...