Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

של מי הפונטיאק GTO האדומה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותו אני לא מכיר,את הרכב בהחלט מעריץ.

 

אם מישהו מכיר רכבים כאלה שידבר איתי אני מחפש לרכוש.

פורסם
אותו אני לא מכיר,את הרכב בהחלט מעריץ.

 

אם מישהו מכיר רכבים כאלה שידבר איתי אני מחפש לרכוש.

 

דבר איתו

הייתה תקופה שהוא היה למכירה

אולי זה עדיין יעניין אותו

אבל שלא תחשוב שזה יהיה במחיר רצפה

הרכב דגם מיוחד ויעלה לא מעט

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אם לא הוא אז אחר,לא ביג דיל,מחפש את הז'אנר הזה,יכול להיות גם שברולט או אולדסמוביל,אין הגבלה של דגם.

פורסם

כן הגיע הזמן באמת שיהיה לך רכב שנכנס לקאטגוריה נורמאלית.

ספציפית הרכב הזה במצב מעבר למושלם,

חבילת judge מקורית עם כל המתלים והפסי קישוט המקוריים כולל הספויילר.

המנוע עבר שידרוג (פירוט אצל בעל הרכב).

הרכב ידני,

פנים וחוץ ברמה של SHOW CAR ואני לא מגזים.

בהצלחה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
כן הגיע הזמן באמת שיהיה לך רכב שנכנס לקאטגוריה נורמאלית.

לא יפה ללכלך

כן יודעים שאתה יודע הכל על כל רכב.

פורסם
לא יפה ללכלך

כן יודעים שאתה יודע הכל על כל רכב.

 

אפשר לבדוק את העניין להרים לך שאלה כמו של ראובן :-D :-D :-D :-D

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אם אתה מעריך את הרכב.. אתה יכול ללכת לדוכנים ולקנות את גליון יולי של מגזין "הגה" הרכב מופיע שם בכתבה בעמוד 74...

1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...