Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=504&msgid=154128666

 

מהחניה בתחנת הרכבת בראשון לציון

צבע אדום

גלגלי ניקל

מדבקה של ביצת עין על מכסה המנוע

מס רכב: 24-925-81

 

תודה על תשומת הלב

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

עד מתי?!?!?!?:evil::?:-(:x:cry:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

נשתדל לפקוח עין.

מי יתן והיא תשוב לבעליה החוקיים בקרוב,שלמה ותקינה.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

משתתף בצערך.

 

הסיכוי שתמצא קטן.

 

גם לנו גנבו את הסוברו בדיוק מאותו מקום.

 

שחזורים ובירורים שעשיתי העלו שהתופעה נפוצה מאוד בחניון הרכבת בראשון, מדובר בבני מעוטים שאורבים ורואים את בעל הרכב מחנה ואז בוחרים את הרכבים שקל יותר לגנוב (במקרה שלנו האזעקה היתה מקולקלת בדיוק ופשוט נעלנו במפתח).

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

נפקח עיניים. אין דבר יותר מתסכל מזה.

אני מניח שצריך לחפש באיזור לוד/רמלה, אם להיות יותר ספציפיים שכונת הרכבת וגואריש.

אלו המקומות המועדים לפורענות.

 

אין דבר כזה מעקב GPS שמתקינים על האוטו ? יצא משהו חדש לאחרונה עד כמה שזכור לי.

מישהו יודע איך קוראים לזה ? לא איתורן ופויינטר. משהו אחר.

פורסם

אני ממליץ לחפש קודם בכפר קאסם שחלק מתושביו מתפרנס מגניבת רכבים.

ואם לא תמצא שם הייתי מנסה (בליווי של כמה חברים ורצוי חמושים) בכפר חווארה (כפר עמוס לעייפה ברכבים גנובים).

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

למען הסר ספק, הרכב לא שלי אלא של חבר מועדון החיפושיות.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אני ממליץ לחפש קודם בכפר קאסם שחלק מתושביו מתפרנס מגניבת רכבים.

ואם לא תמצא שם הייתי מנסה (בליווי של כמה חברים ורצוי חמושים) בכפר חווארה (כפר עמוס לעייפה ברכבים גנובים).

 

ואני 'ממליץ' לחשוב לפני שמדברים - וכותבים - בפורום ציבורי, ולהיזהר שלא להשמיץ את אזרחי המדינה שגרים בכפר קאסם.

תאמין או לא - יש גם גנבים המתגוררים בתל אביב, כפר סבא, כוכב יאיר, רמת גן, לוד, באר שבע וכו...הרעיון ברור.

 

נ.ב. מה יותר גרוע (לדעתך): לגור בכפר קאסם ולגנוב מכונית, או להיות תושב קריית מלאכי, לעסוק בתפקיד ציבורי בכיר, ולאנוס?

פורסם
ואני 'ממליץ' לחשוב לפני שמדברים - וכותבים - בפורום ציבורי, ולהיזהר שלא להשמיץ את אזרחי המדינה שגרים בכפר קאסם.

תאמין או לא - יש גם גנבים המתגוררים בתל אביב, כפר סבא, כוכב יאיר, רמת גן, לוד, באר שבע וכו...הרעיון ברור.

 

נ.ב. מה יותר גרוע (לדעתך): לגור בכפר קאסם ולגנוב מכונית, או להיות תושב קריית מלאכי, לעסוק בתפקיד ציבורי בכיר, ולאנוס?

 

מי שרוצה לחשוב אחרת זכותו. אני אומר את האמת כמו שהיא , וכידוע האמת לפעמים לא תמיד נעימה לאוזן.

נכון שיש בכפר תושבים שומרי חוק ואזרחים הגונים המתפרנסים בכבוד , אך מה לעשות שמצד שני בכפר מתגוררים לא מעט גנבי רכב ושבחי"ם . אני מזמין אותך לפנות לארכיון משטרת ישראל ולבדוק כמה רכבים גנובים מתגלים מדי שנה בכפר קאסם .

 

אגב לא הבנתי ולא ברור לי איפה הקשר לנשיא לשעבר משה קצב (שאני מכיר אותו אישית ולא מאמין לכל ההאשמות המגוחכות שתפרו לו) . הזוי לגמרי.

 

שבת שלום:lol:

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

רוב גניבות רכבי האספנות הם תוצאה של דרישת חלקים,ויש לא מעט אנשים שמכניסים את המכוניות שלהם לשטחים כדי לחדש אותם (למרות שהחוק אוסר ) ואז יש דרישה ספציפית לרכב מסוים!

 

לקנות חלקים זה מותר ,לצבוע רכב מותר אבל לתקן אסור ! אז מי שקונה שיקנה רק חלקים חדשים (כמו במרצדסים בשכם שממשיכים לייבא המון חדש והבחירה היא של הלקוח אם זה לקנות חדש ולהנות ממחיר זול ואריכות חיים לחלק ,או לעודד גנוב וגם לא לראות ברכה בתיקון ) וככה השוק הזה יתפתח בצורה יותר חיובית 1 אין מכס על חלקים ברשה"פ והמחיר יותר זול 2 לא יהיו גניבות של רכבים כאלה כי אנשים לא משתמשים במשומש.

 

ומאחר ויש כאלה שעדיין מצפצפים על החוק ופוגעים ישירות בנו ,בזה שהרכבים שלנו נגנבים !:cry:

 

נראה לי שצריך לפתוח שרשור על מכוניות אספנות שמתוקנות בשטחים ולהעלות תמונות שלהם (אם תקנון הפורום יאשר את זה אני יעלה המון תמונות )

פורסם

אסף22 אני בעד מה שאתה רושם. רק שמצד שני הדבר עלול לפתוח "תיבת פנדורה". מכיוון שחלק (חלק קטן יש לציין) מחברי מועדון החמש שיפצו רכביהם בשטחי הרשות הפלסטינית בניגוד לחוק. (ואני מתאר לעצמי שמפעם לפעם עוד יש חברים העושים כך)

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
ואני 'ממליץ' לחשוב לפני שמדברים - וכותבים - בפורום ציבורי, ולהיזהר שלא להשמיץ את אזרחי המדינה שגרים בכפר קאסם.

תאמין או לא - יש גם גנבים המתגוררים בתל אביב, כפר סבא, כוכב יאיר, רמת גן, לוד, באר שבע וכו...הרעיון ברור.

 

נ.ב. מה יותר גרוע (לדעתך): לגור בכפר קאסם ולגנוב מכונית, או להיות תושב קריית מלאכי, לעסוק בתפקיד ציבורי בכיר, ולאנוס?

אסף,

כשאתה צודק, אתה צודק!

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

×
×
  • תוכן חדש...