Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אומנם לא אספנות, אבל דיי מיוחדת. אני מכיר אחת שנוסעת (שייכת לחבר...), שמעתי על עוד אחת בצבע שחור.

 

האם שרדו? מישהו מכיר אחת שמוצעת למכירה?

 

 

תודה :-)

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

לי יש שנת 92 יד3 עם 180 ק"מ .. הרכב אצלי כבר 4 שנים . רכב מההנה מאוד לנהיגה חזק מאוד ווו..... פשוט כפיייי

תמונה 858.jpg

תמונה 859.jpg

תמונה 860.jpg

נוסע על איטלקיה חמה :onfire::onfire:

פורסם

לפייביש יש אונו טורבו אדומה.

שמורה ומקורית בדיוק כמו של הבחור מעליי.

יותר מאלו אני לא מכיר.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

גם לי יש אחת MK1 86 דיגיטלית שמחכה לתורה אחרי האסקורט. רוב חלקי הקוסמטיקה כבר הוזמנו מאיטליה ויושבים אצלי במחסן ( פלסטיקה חדשה, שטיח אדום מקורי, מדבקות TURBO I.E מקוריות, סמלים מקוריים ואפילו סט נדיר של פנסים אחוריים אדום/לבן שעלו לי המון כסף והמון עצבים.

 

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/40877_453738137566_765862566_5169648_3746960_n.jpg

פורסם
לפייביש יש אונו טורבו אדומה.

שמורה ומקורית בדיוק כמו של הבחור מעליי.

יותר מאלו אני לא מכיר.

 

 

היא לא שלו, היא שייכת לבחור שאני מכיר. הרכב עבר שיפוץ ברמה גבוהה, הושתל בו מנוע של פונטו GT.

 

טיפוטורבו, שלך MK1, ספר לנו עוד וכמובן עוד תמונות. מעוניין למכור? :-P

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

אונו טורבו דור ראשון של חבר

246899_10150209134888306_843658305_7037702_6564898_n.jpg

 

 

250650_10150209134968306_843658305_7037703_2279082_n.jpg

 

 

עוד אחת דור ראשון בצבע תכלת (למכירה , אגב )

 

254078_10150209135608306_843658305_7037719_1345323_n.jpg

 

 

ודור שני של עוד חבר

 

247111_10150209135533306_843658305_7037717_1487281_n.jpg

 

 

 

שלושתן בנוקיה (:

 

251652_10150209135793306_843658305_7037722_5908639_n.jpg

 

 

 

 

והסמל ..

 

250498_10150207829323306_843658305_7027027_4080825_n.jpg

פורסם

הייתה בזמנו אונו טורבו שחורה בצפון, שנסעה דיי טוב, לא יודע מה איתה עכשיו.

 

ואני זוכר שגם הייתה אחת מקורית בצבע תכלת למכירה ביד 2, המחיר עמד על 17,000 ש"ח.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

פעם מזמן מזמן ב91 היה לאחי הגדול אחת כזו, חברה שלי בזמנו הייתה גרה בישוב די מרוחק ואני לקחתי מאחי את האוטו - התחלתי לנסוע והצג הראה 195 ק"מ לשעה,בזמנו זה היה מאוד מהר ולא כל אוטו ראה מהירויות כאילו ,החברה התחילה לצעוק באוטו ושהגענו הביתה חזרה אמרה לאחי אתה יודע יובל נסע 195 באוטו שלך,אחי הסתכל אלי הסתכל אליה חייך ואמר לי יאפס זה מה שעשית אני עשיתי 205 אתמול איתה- אחד הסיפורים הזכורים לי מהאוטו הזה ועד היום אחי ואני נהנים להזכר בו- אחרי חודשיים קנה רנו 5 טורבו ואני נפרדתי מהמלשנית אחרי שנה . 

 

 

 

פורסם

אני מכיר מישהו שהייתה לו אונו טורבו בצבע ירוק בקבוק דור שני, משופרת עם קצת מעל 200 כ"ס (דיינו), מקורית ומהממת. היא נגנבה ממה ששמעתי.

פורסם

לא מכיר רכב למכירה, אבל אני יכול לומר שנסעתי כנוסע על האוטו הזה, ולא סתם הוא היה מלך הרמזורים,

תענוג של פתיחות :lol:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

הינה עוד אחת, אם חשוב לך לדעת אם היא עדיין קיימת אז תבדוק סטטוס לפי המספר שלה.

 

attachment.php?attachmentid=4507&d=1303956050

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

אז ככה, בגיל 13 בן דוד שלי סיפר לי שהוא קנה פיאט אונו טורבו אדומה. לא היה לי מושג ממה הוא כל כך מתלהב, סה"כ עוד פיאט אונו. כשראיתי את הרכב בפעם הראשונה, את לוח השעונים הדיגיטלי והמדבקות המקוריות בצידי הרכב, הבנתי שאונו סטנדרטית זה לא.

יצאנו לסיבוב קצר בכביש נידח. בזמנים ההם לא ידעתי כלום על תאוצה, מה שעניין אותי זה מהירות סופית ולכן הייתי מאוד מופתע שהכביש כל כך קצר... הילוך שני, טיפל'ה השהייה ואז בום! ( טוב,נו, פעם זה היה בום...)רעש הצמיגים, ההדבקות לכיסא וסאונד השריקה של הטורבו שיושב קרוב לקיר אש פשוט משתקים את הגוף. מי שלא היה מוכן למכת תאוצה כזו היה פשוט צורח או שותק ומחייך חיוך של חצי מנה פלאפל.

 

החלטתי שזה האוטו שיהיה לי כשאוציא רשיון, ובאמת, עוד לפני הרשיון הייתי ממש ממש קרוב לקנות כמה, אך בגלל שהיו מוזנחות ודרשו השקעה רצינית, החלטתי לוותר. אחת חדשה לגמרי, אדומה מפ"ת, יד שניה, פיספסתי ביום. הלכתי לבדוק אותה בערב, סגרתי עם המוכר שעל הבוקר הוא מקבל כסף, למחרת הגעתי עם הכסף והאוטו נמכר למישהו שהוסיף לו 500 שקל יותר :cry:

 

אז קניתי205 GTI 1.9, אבל את האונו תמיד רציתי וידעתי שתהיה לי אחת.

 

את הטיפו ספורטיבה שלי קניתי גם בתור תחליף, היא הרי אחותה הגדולה, אונו טורבו על שמרים. שיפרתי, בניתי והצלחתי להוציא פי 7 הספק מאשר באונו, אבל לא וויתרתי.

 

את האונו הנכחית שלי אני מכיר עוד מלפני שנים. היא היתה שייכת לחבר שמכר לעוד חבר וגם אותה כמעט קניתי פעם מזמן. עד שנמכרה יום אחד לבחור ערבי שהתחרה איתה בג'ימיקאנות בראמלה ( חפשו ביו טיוב Wassim Uno Turbo race Ramallah , זו האונו הספציפית שלי.) אחרי ששיחקו עם הגדישה ועשו נזק רציני במנוע, מצאתי אותה מוזנחת זרוקה במוסך של איטלקיות במרכז. שיחה קצרה עם בעל הרכב ואחרי כמה סידורים כבר העברנו בעלות.

 

הרכב נגרר למוסך של חבר טוב, ובין העבודה על הטיפו לעבודה על האסקורט, הצלחתי למצא זמן פנוי ולבדוק מה הנזק במנוע. לפני שהתחלתי בפירוק, הנעתי את הרכב על 3 צילינדר, נתתי לו לעבוד קצת ואחרי שהבנתי שהנזק הוא פנימי יותר, הרמתי ראש וזה מה שמצאתי:

 

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=465609412566&set=a.432693547566.201389.765862566&type=1&theater

 

הטלטל והבוכנה פשוט התפוררו ונעלמו בקרטר.

 

אז בינתיים האונו עומדת ומחכה לתורה, יש המון עבודה על הרכב, חלודה ורקבונות שדורשות טיפול רציני, אבל המטרה הסופית היא אונו אדומה מקורית לחלוטין חוץ מניהול מנוע עצמאי במקום הBOSCH.

 

כאן אפשר למצוא עוד תמונות של האונו, כשיהיו התפתחויות - אעדכן :-)

 

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.432693547566.201389.765862566&type=1

×
×
  • תוכן חדש...