Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז ככה, בגיל 13 בן דוד שלי סיפר לי שהוא קנה פיאט אונו טורבו אדומה. לא היה לי מושג ממה הוא כל כך מתלהב, סה"כ עוד פיאט אונו. כשראיתי את הרכב בפעם הראשונה, את לוח השעונים הדיגיטלי והמדבקות המקוריות בצידי הרכב, הבנתי שאונו סטנדרטית זה לא.

יצאנו לסיבוב קצר בכביש נידח. בזמנים ההם לא ידעתי כלום על תאוצה, מה שעניין אותי זה מהירות סופית ולכן הייתי מאוד מופתע שהכביש כל כך קצר... הילוך שני, טיפל'ה השהייה ואז בום! ( טוב,נו, פעם זה היה בום...)רעש הצמיגים, ההדבקות לכיסא וסאונד השריקה של הטורבו שיושב קרוב לקיר אש פשוט משתקים את הגוף. מי שלא היה מוכן למכת תאוצה כזו היה פשוט צורח או שותק ומחייך חיוך של חצי מנה פלאפל.

 

החלטתי שזה האוטו שיהיה לי כשאוציא רשיון, ובאמת, עוד לפני הרשיון הייתי ממש ממש קרוב לקנות כמה, אך בגלל שהיו מוזנחות ודרשו השקעה רצינית, החלטתי לוותר. אחת חדשה לגמרי, אדומה מפ"ת, יד שניה, פיספסתי ביום. הלכתי לבדוק אותה בערב, סגרתי עם המוכר שעל הבוקר הוא מקבל כסף, למחרת הגעתי עם הכסף והאוטו נמכר למישהו שהוסיף לו 500 שקל יותר :cry:

 

אז קניתי205 GTI 1.9, אבל את האונו תמיד רציתי וידעתי שתהיה לי אחת.

 

את הטיפו ספורטיבה שלי קניתי גם בתור תחליף, היא הרי אחותה הגדולה, אונו טורבו על שמרים. שיפרתי, בניתי והצלחתי להוציא פי 7 הספק מאשר באונו, אבל לא וויתרתי.

 

את האונו הנכחית שלי אני מכיר עוד מלפני שנים. היא היתה שייכת לחבר שמכר לעוד חבר וגם אותה כמעט קניתי פעם מזמן. עד שנמכרה יום אחד לבחור ערבי שהתחרה איתה בג'ימיקאנות בראמלה ( חפשו ביו טיוב Wassim Uno Turbo race Ramallah , זו האונו הספציפית שלי.) אחרי ששיחקו עם הגדישה ועשו נזק רציני במנוע, מצאתי אותה מוזנחת זרוקה במוסך של איטלקיות במרכז. שיחה קצרה עם בעל הרכב ואחרי כמה סידורים כבר העברנו בעלות.

 

הרכב נגרר למוסך של חבר טוב, ובין העבודה על הטיפו לעבודה על האסקורט, הצלחתי למצא זמן פנוי ולבדוק מה הנזק במנוע. לפני שהתחלתי בפירוק, הנעתי את הרכב על 3 צילינדר, נתתי לו לעבוד קצת ואחרי שהבנתי שהנזק הוא פנימי יותר, הרמתי ראש וזה מה שמצאתי:

 

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=465609412566&set=a.432693547566.201389.765862566&type=1&theater

 

הטלטל והבוכנה פשוט התפוררו ונעלמו בקרטר.

 

אז בינתיים האונו עומדת ומחכה לתורה, יש המון עבודה על הרכב, חלודה ורקבונות שדורשות טיפול רציני, אבל המטרה הסופית היא אונו אדומה מקורית לחלוטין חוץ מניהול מנוע עצמאי במקום הBOSCH.

 

כאן אפשר למצוא עוד תמונות של האונו, כשיהיו התפתחויות - אעדכן :-)

 

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.432693547566.201389.765862566&type=1

 

הקישורים לא עובדים

Volkswagen POLO 6R

פורסם

אני חרד מהמותג פיאט, אף פעם לא אהבתי, אבל עכשיו בפעם הראושנה בחיים התעמקתי בתמונות של הדור 1 (בדור 1 בלבד!!) והתאהבתי, פשוט רכב קטנטנן, צורה מרובעת ויפה, וממה שאת כותבים גם מטוס לא קטן!

עוד מתגלגלות דור 1 בשוק הרכב? בכמה הם נמכרות בערך? (לא שאני עומד לקנות, סתם מתעניין, אולי כשהחיפושית תיראה כאילו יצאה מפולקסוואגן ב73)

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

לי היתה כזו MK1 בצבע עכבר מטאלי במשך 9 שנים 1995-2004 מקורית לחלוטין ללא שיפורים

באמצע התקופה החלפתי לה לבד מנוע מפירוק ויש לציין כי הרכב הפגין אמינות מעבר למצופה

ב 2004 נמכרה לבחור מהצפון (10K ש"ח) ומאז לא שמעתי אודותיה

Guest ישליישלי
פורסם

אחח זיכרונות.

 

בשנת 99 קניתי אונו טורבו 92 מיד ראשונה,צבע שחור מקורית ומדהימה.

 

הרכב היה חזק ומהיר,תגובת הטורבו מיידית ( ביחס לשנה שהרכב שווק,המנוע היה מאוד מיתקדם )

 

החיסרון שלו היה אחיזה כביש ( מפרפר בלי הפסקה ) לא מהנה במיוחד, ולא היה מזגן ברכב.

 

את הרכב מכרתי לאחר שנה וחצי,לבחור מטירה.מסתבר שהחברה שם היו פריקים של הרכבים האלה.

 

את האונו החלפתי ב פונטו GT שהחזקתי שלוש שנים. אבל זה סיפור אחר.....

פורסם

מעניין לשמוע את החוויות של כולם, נשמח לשמוע עוד :wink:

 

באותו עניין, לפני כעשר שנים הייתה אחת כזו לאחד השכנים היכן שאני גר, הייתה MK1, אתמול במקרה ראיתי אותו ושאלתי אותו לגביה, הוא בכלל היה בהלם שזכרתי את העניין(בכל זאת, עשר שנים+) סיפר לי שעד היום הוא מצטער על המכירה.

 

עדיין מחפש אחת כזו :-P

 

תודה,

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

סיכויי השרידות של המכוניות האלה, "הקטנות וחמות" נמצא ביחס הפוך למהירות שלהן!

וככל שהן עוברות יותר יותר ידיים ונהגים, כך גם מתקצרות שעות הכביש שלהן.

 

הבום שיצרו השירשורים האחרונים בנושא המכוניות החמות או מכוניות לנהיגה

(הפג'ו GTI האונו טורבו אלפא מילאנו אוטוביינקי אברט) מראה שקיים שוק אדיר

למכוניות נהיגה.

 

אז איפה כל אוהבי הנהיגה כשמחפשים רכב יד שנייה גיר רגיל וקצת יותר חזקה

יותר מהממוצע?

 

מהפכת הקוטג'/דיור/מעמד הבניים עדיין לא נשמעה אצל היבואנים שמאביסים אותנו

ב-1600 אוטומט והכנה לכרית שינה!

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
לי יש שנת 92 יד3 עם 180 ק"מ .. הרכב אצלי כבר 4 שנים . רכב מההנה מאוד לנהיגה חזק מאוד ווו..... פשוט כפיייי

אתה מוכר ?

×
×
  • תוכן חדש...