Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שראיתי את הסרט הזה כבר כמה פעמים אני לא מחמיץ שום הזדמנות נוספת .

בעיני אלו שתי המכוניות שהכי מסמלות את שני היצרנים האלו .

 

הפורשה - בלי שום פשרות הכל יעיל שם לטובת ביצועים עם הנדסה סופר מתוחכמת שתמיד פורצת גבולות - לטעמי זאת הפורשה הכי טובה שיוצרה אי פעם .

 

והפרארי - כרגיל מייסמים את ההקרבה של הכל לטובת הביצועים אין חלונות אין ידיות לדלתות אין שום אביזר שיוסיף משקל או יפריע לנהוג ֿ,אם אני זוכר נכון גם אין סנכרון בתיבת ההילוכים ויש לה עיצוב כזה שנראה מפחיד גם היום והופך את האנזו למכונית העל של כל הזמנים . לטעמי שתי המכוניות שהחליפו אותה הf50 ואנזו ניסו אבל לא הצליחו להיכנס לנעליים הגדולות האלו .

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

איזה מכונות מדהימות.

קשה לי לא להזיל ריר:oops: .

בתור ילד (לא לפני יותר מדי זמן) ראיתי את הF40 באירופה. כשהיא עצרה ליד המסעדה שישבנו בה לרגע חשבתי שראיתי את השטן בכבודו ובעצמו יוצא ממנה. אבל אז הבנתי שזה סתם צרפתי, חח.

לא בקטע של להרוס למישהו את החגיגה.

אבל הן עדיין לא אספנות. הפורשה היא מודל 86 והפרארי 87. יש להן עוד לפחות 5 שנים.

ברק

קונים, שוברים, מתקנים, לומדים?? מוכרים, קונים.

הדרך היחידה לא לטעות, היא לא לנסות.

פורסם
איזה מכונות מדהימות.

קשה לי לא להזיל ריר:oops: .

בתור ילד (לא לפני יותר מדי זמן) ראיתי את הF40 באירופה. כשהיא עצרה ליד המסעדה שישבנו בה לרגע חשבתי שראיתי את השטן בכבודו ובעצמו יוצא ממנה. אבל אז הבנתי שזה סתם צרפתי, חח.

לא בקטע של להרוס למישהו את החגיגה.

אבל הן עדיין לא אספנות. הפורשה היא מודל 86 והפרארי 87. יש להן עוד לפחות 5 שנים.

ברק

 

במקרה שלהן הן נולדו ע"י הייצרנים קקלאסיות! הן בכמות הקטנה שיוצרה { למרות שאם אני זוכר נכון מכסת הf40 היתה גדולה לעומת המחליפות שלה שיוצרו רק ב349 עותקים} והן במחיר האסטרונומי שהן עלו בזמנו

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

היופי במכוניות האלה, שמי שיכול היה להרשות לעצמו לקנות אותן, גם הצליח לטפל

בהן הייטב, וידע לשמרן. כסף לא נחסך בטיפולים, וגם כרכב יד שנייה המחיר הבטיח

תמיד שיגיעו לידים שידאגו להן. וגם לאחר כמה עשורים עדיין הן לא ברות השגה לרוב

האנשים. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...