Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מילא אלפא - אני עדיין מת לראות לנצ'יה משנות ה- 70 ותחילת שנות ה- 80 (אני כבר לא מדבר על ללא חלודה).

 

אני יודע שזה חומר לשרשור חדש, אבל מדהים איך מכוניות מיוחדות כמו ה- ביתא ועוד יותר הטרווי (עם לוח שעונים של גבינה שוויצרתית....) נעלמו, למרות שבתקופה מסוימת היו די נפוצות (אני זוכר מאמצע שנות ה- 80 לא מעט טרווי).

 

ולגבי הנושא - על דברים טובים צריך לשלם. לא ברור מה כל כך מוכר ב- california car? מזג אויר דומה מאוד לארץ, עם לא יותר לח, ועדיין אני לא זוכר ש- Israeli car עושה על מישהו רושם ובוודאי לא על החלודה. הדבר היחיד שנחסך יחסית למקומות קרים יותר הוא מלח להמסת קרח בחורף.

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם

 

הדבר היחיד שנחסך יחסית למקומות קרים יותר הוא מלח להמסת קרח בחורף.

 

 

בדיוק,

 

רכבים שנוסעים בחורף במינסוטה למשל, סובלים מחלודה רצינית במרכב התחתון ....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

זו בדיוק הנקודה שלי.

 

ברור שמקומות מוקרחים עם מלח על הכביש הורגים את המרכב התחתון ואת בתי הגלגלים.

 

ועדיין, חוץ מזה, הלחות והאוירה המלוחה במישור החוף או אזורי החוף של קליפורניה לא פחות קטלניים (מתוקף עיסוקי היום יומי - אני מכיר מה עושה רסס ים למטוסים בשדה דוב...).

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם

אכן יפיפיה.

רן, אני בעד שתהיה לך אחת כזאת, גם עם קצת חלודה, לא נורא.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
זו בדיוק הנקודה שלי.

 

ברור שמקומות מוקרחים עם מלח על הכביש הורגים את המרכב התחתון ואת בתי הגלגלים.

 

ועדיין, חוץ מזה, הלחות והאוירה המלוחה במישור החוף או אזורי החוף של קליפורניה לא פחות קטלניים (מתוקף עיסוקי היום יומי - אני מכיר מה עושה רסס ים למטוסים בשדה דוב...).

 

מתוקף היותי תושב המזרח התיכון, אני מכיר את הים התיכון. הוא מלוח יותר ולו רק מכמות הדמעות שזולגות כאן...:wink:

וברצינות מה, ללא ספק ההבדל המהותי ביותר זו זריית מלח על הכבישים והנזק המצטבר שהדבר גורם.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

תוכיח בהרבה תמונות, או יותר טוב תעלה לי-ם שנתרשם :smile: ! - רן

כיוון שאתה לא מגיע למיפגשים בהרצליה ( למה ? ) ואני גר באיזור ירושלים , אז אתה מוזמן בשבת לבקר את האלפות שלי , שאין כמו מראה עניים ,אז צור קשר בפרטי.

 

רון.

 

oil3.jpg

img00072201102111314.jpg

 

 

 

0711z.jpg

 

 

 

003iph.jpg

×
×
  • תוכן חדש...