Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נוקיה 12.8.11


por1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליוסי ביבי היקר ואהוב על הבריות תתחדש על הארלי סופטייל .סע בדרכים טובות ובטוחות מאחלים לך רונן מרבני -ומועדון ההונדה חצי (הונדה50

DSC_5485.jpg

DSC_5500-1.jpg

DSC_5504.jpg

DSC_5527.jpg

פורסם
ליוסי ביבי היקר ואהוב על הבריות תתחדש על הארלי סופטייל .סע בדרכים טובות ובטוחות מאחלים לך רונן מרבני -ומועדון ההונדה חצי (הונדה50

 

 

אכן, קלאסיקה במיטבה!

פורסם
.....

 

לפי מה שאני זוכר, היו הרבה שאלות בתקופה האחרונה ובכלל על רכבים עם שינוי מרכב.

 

לפי מה שאני יודע התלת הזה, אמור להיות עם 2 גלגלים בלבד.

 

אולי ותיקי ומביני הפורום יוכלו לענות:

 

השינוי נעשה בארץ?

 

אם כן, איפה?

 

האם זה פשלה חד פעמית של המכס ומשרד התחבורה, קומבינה אישית או שינוי מדיניות?!

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

פורסם
לפי מה שאני זוכר, היו הרבה שאלות בתקופה האחרונה ובכלל על רכבים עם שינוי מרכב.

 

לפי מה שאני יודע התלת הזה, אמור להיות עם 2 גלגלים בלבד.

 

אולי ותיקי ומביני הפורום יוכלו לענות:

 

השינוי נעשה בארץ?

 

אם כן, איפה?

 

האם זה פשלה חד פעמית של המכס ומשרד התחבורה, קומבינה אישית או שינוי מדיניות?!

 

אסור לייבא לארץ אופנועים עם שלושה גלגלים?

×
×
  • תוכן חדש...