Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הרישיון כתום חבל לך על הזמן והכסף.

אם לא הייתה בעייה ברשיונות היית מקבל רישיון כחול בלי פיגורים.

אותם לא מעניין מה יש ברכב היא (הפקידה) מוציאה רישיון עם הפרטים האחרונים הרשומים.

בגלל שיש בעיה והורדה או גריטה לא יצא רישיון כחול.

 

 

נ.ב

אם אתה בונה על רכב כזה בכל מקרה.

תקנה את זה לחלקים.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נ.ב

אם אתה בונה על רכב כזה בכל מקרה.

תקנה את זה לחלקים.

 

 

אם הבנתי נכון את פותח השרשור הוא כבר קנה את הרכב והרכב אצלו.

 

ואם אכן, תתחדש ושיהיה המון בהצלחה :)

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם יש לי שאלה אחרי המון בירורים הרכב מורד מהכביש ואין אפשרות להחזיר אותו לכביש אין מה לעשות נמצא משהוא יותר טוב.. אני רוצה למכור את הרכב לחלקים בלבד כול האוטו שלם כמה אפשר לקבל על הרכב לחלקים בלבד המנוע מניע והרכב נוסע .. כמה אפשר לקבל עליו.. שוב לחלקים בלבד ...

פורסם

שלום לכולם יש לי שאלה אחרי המון בירורים הרכב מורד מהכביש ואין אפשרות להחזיר אותו לכביש אין מה לעשות נמצא משהוא יותר טוב.. אני רוצה למכור את הרכב לחלקים בלבד כול האוטו שלם כמה אפשר לקבל על הרכב לחלקים בלבד המנוע מניע והרכב נוסע .. כמה אפשר לקבל עליו.. שוב לחלקים בלבד ...

user_online.gifreport.gif progress.gifedit.gif quote.gif multiquote_off.gif quickreply.gif שלום לכולם יש לי שאלה אחרי המון בירורים הרכב מורד מהכביש ואין אפשרות להחזיר אותו לכביש אין מה לעשות נמצא משהוא יותר טוב.. אני רוצה למכור את הרכב לחלקים בלבד כול האוטו שלם כמה אפשר לקבל על הרכב לחלקים בלבד המנוע מניע והרכב נוסע .. כמה אפשר לקבל עליו.. שוב לחלקים בלבד ...

user_online.gifreport.gif progress.gifedit.gif quote.gif multiquote_off.gif quickreply.gif אחרי המון בירורים הרכב מורד מהכביש ממש חבל .. אני רוצה למכור אותו לחלקים כמה אפשר לקבל עליו .המנוע תקין הרכב נוסע לחלקים בלבד כול הרכב מה המחיר שאפשר לבקש ..

פורסם
שלום לכולם יש לי שאלה אחרי המון בירורים הרכב מורד מהכביש ואין אפשרות להחזיר אותו לכביש אין מה לעשות נמצא משהוא יותר טוב.. אני רוצה למכור את הרכב לחלקים בלבד כול האוטו שלם כמה אפשר לקבל על הרכב לחלקים בלבד המנוע מניע והרכב נוסע .. כמה אפשר לקבל עליו.. שוב לחלקים בלבד ...

 

זאת שאלה באמת מעניינת.

 

אני חושב שכדאי שתשמור את הרכב לעצמך לחלקים אם אתה בעיניין של אלקמינו.

יש אחת למכירה משופצת חלקית ביד 2 במחיר טוב, הרכב שלך ישלים שם את החלקים החסרים.

הבעיה היחידה שזה דבל קבינה אם זה לא מפריע לך העסקה משתלמת ביותר.

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpecial.php?CatID=1&SubCatID=6&CarID=196273&Code=50c14826462da72acd8cf1e5392fa692


×
×
  • תוכן חדש...