Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כנראה ש4300

 

תזהר בהשערתך

באותה שנה יצאו מס. מנועים עם נפחים שונים ב V6

3.8 ל' מנוע שברולט - 229 CU IN

3.8 ל' מנוע ביואיק - 231 CU IN

4.3 ל' מנוע שברולט - 262 CU IN

 

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם
תזהר בהשערתך

באותה שנה יצאו מס. מנועים עם נפחים שונים ב V6

3.8 ל' מנוע שברולט - 229 CU IN

3.8 ל' מנוע ביואיק - 231 CU IN

4.3 ל' מנוע שברולט - 262 CU IN

 

 

תודה

 

כשעניתי "כנראה" נזהרתי בתשובתי ולא הייתי החלטי.

נצח ישראל לא משקר!!!

פורסם
כשעניתי "כנראה" נזהרתי בתשובתי ולא הייתי החלטי.

חלילה חלילה אבל אין לי טענה

רק מרחיב את הידע האישי של הקוראים ואת שלי גם כמובן

זה לא היה אישי חלילה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

השאלות שלך לא מובנות כלכך.

היית במשרד הרישוי?

הוצאת רישיון רכב?

מה אמרו לך שם? מה כתוב על הרישיון באיזה צבע הרישיון כתום או כחול?

תענה על חלק משאלות אלו ונקדם אותך.

פורסם

לא הייתי במשרד הרישוי אבל הוציאו לי דף כמו רשיון כתום אני חושב שרשום שהרכב הורד מהכביש אמרו לי להביא מספר מנוע ומספר שילדה ממכון הרישוי אם חותמת בעל הרכב לשעבר הביא לי את. הטפסים הוא היה במשר הרישוי לא מצאנו מספר מנוע ואני עדיין לא מוצא ואני לא יכול להמשיך להתקדם .עוד שאלה קטנה אני צריך לשלם את כול האגרות של הטסטים בשביל שהרכב יהיה אספנות


×
×
  • תוכן חדש...