Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה באבחון של שלפנוע di blasi r7


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אפשר להגיד שהתיישנתי לי בקטנוע מתקפל "שלפנוע " . שנת 81

של חברת di blasi

 

עכשיו הבעיה היא שהקטנוע לפעמים סוחב לא טוב

היו מקרים כשהמנוע היה מתחמם היה נכבה לבד מעצמו ניסיתי לנקות קרבורטור ולכוון אותו

חשבתי שזה עזר אבל לא

 

הגעתי לכזה מצב שהכלי אחרי שהמנוע מתחמם פשוט נכבה מעצמו ומניע לי רק עם צוק פתוח ונשאר עובד רק עם צוק פתוח כשאני סוגר את הצוק הכלי נכבה

 

מה זה יכול להיות ?

 

ועוד משהו יש איזו שהיא דרך למצוא חלפים לכלי הזה בארץ או שרק להזמין מחול !?

 

יש איזה מוסך ממולץ באשדוד

או מישהו שמוכן רק להציץ על הקטנוע ולהגיד לי מה יש לו ..

 

אודה לעזרתכם

פורסם
אז אפשר להגיד שהתיישנתי לי בקטנוע מתקפל "שלפנוע " . שנת 81

של חברת di blasi

 

עכשיו הבעיה היא שהקטנוע לפעמים סוחב לא טוב

היו מקרים כשהמנוע היה מתחמם היה נכבה לבד מעצמו ניסיתי לנקות קרבורטור ולכוון אותו

חשבתי שזה עזר אבל לא

 

הגעתי לכזה מצב שהכלי אחרי שהמנוע מתחמם פשוט נכבה מעצמו ומניע לי רק עם צוק פתוח ונשאר עובד רק עם צוק פתוח כשאני סוגר את הצוק הכלי נכבה

 

מה זה יכול להיות ?

 

ועוד משהו יש איזו שהיא דרך למצוא חלפים לכלי הזה בארץ או שרק להזמין מחול !?

 

יש איזה מוסך ממולץ באשדוד

או מישהו שמוכן רק להציץ על הקטנוע ולהגיד לי מה יש לו ..

 

אודה לעזרתכם

יתכן ולא מגיע די דלק למנוע ולכן הוא גם מתחמם. לדלק יש גם תפקיד לקרר.

ההסבר שלך שהקטנוע מניע כשהוא חם רק עם צ'וק רומז למחסור בדלק.

ראשית תבדוק את היציאה מטנק הדלק ותראה שדלק זורם בה חופשי,

תמשיך עם צינור הדלק ותראה שהוא נקי וגם בו זורם דלק ללא הפרעה.

אם יש פילטר דלק גם הוא צריך להיות נקי ומורכב בכיוון הזרימה יש חץ.

מה מצב מיכל הדלק? האם הוא נקי או שיש בו כל מיני גושים?

אם לא נקי פרק ונקה טוב במים, קיטור אם יש ויבש בלחץ אויר.

 

זהירות מיכל הדלק הוא פציץ ויש לנקות אותו במקום מאוורר ובשום פנים ואופן לא להכניס גפרור כדי לראות מה קורה בפנים כל ניצו ץ(מצית, קצר חשמלי, קצר מאור חשמלי, גפרורוכיו"ב) יכול לעשות קטסטרופה!

 

ראיתי מיכל דלק שהיה כמה ימים מלא מיים ואיזה מטומטם אחד הדליק גפרור כדי להסתכל פנימה. השיער שלו נשרף והוא חטף כוויות.

 

כדי להשלים את ההבדיקות תבדוק גם את המצת (פלג), כבל וחוט הצתה.

 

 

כמובן שיכול להיות שהמנוע בלוי ואין קומפרסיה.

מקווה שעזרתי.

שלמה דן גדרון

פורסם

לגבי המיכל דלק אני יבדוק את זה מחר כי ברז הדלק נראה לי בעייתי שם בהתחלה הוא טיפטף עד שסידרתי את זה

אני ינסה לעקוף את היכל ולנסוע עם בקבוק מלא בדלק שהמנוע ישאב ממנו דלק ונראה מה קורה.

 

תודה על היעוץ בכול מקרה .

 

עוד שאלה יש איזו שהיא דרך לגלות .

ע"פי מספר שלדה את בעליו האחרונים של הכלי לצערי הכלי עם זכרון דברים ממוסך בב"ש וללא רשיונות !

פורסם
לגבי המיכל דלק אני יבדוק את זה מחר כי ברז הדלק נראה לי בעייתי שם בהתחלה הוא טיפטף עד שסידרתי את זה

אני ינסה לעקוף את היכל ולנסוע עם בקבוק מלא בדלק שהמנוע ישאב ממנו דלק ונראה מה קורה.

 

תודה על היעוץ בכול מקרה .

 

עוד שאלה יש איזו שהיא דרך לגלות .

ע"פי מספר שלדה את בעליו האחרונים של הכלי לצערי הכלי עם זכרון דברים ממוסך בב"ש וללא רשיונות !

 

יש לך מספר רישוי?

שלמה דן גדרון

פורסם

תעשה לעצמך טובה ותבדוק שלא מדובר במנוע שני פעימות, כי אז צריך תערובת

שמן/דלק!

 

רוב השלפנועים היו עם מנועים כאלה, ואין להם מערכת עירבוב שמן כמו במודרניים!

 

המנועים פשוטים ובסיסים, וכל מי שיודע להניע ולכוון מכסחת דשא או טוסטוסים של פעם

לא תהייה לו בעייה להסתדר איתם:

 

פלאג נקי , תערובת שמן/דלק נכונה קרבורטור נקי, מערכת חשמל תקינה וסע...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רנצוק אתה צודק אכן המנוע הוא מנוע בעירה 2 פיעמות עם תערוב של 2% שמן

הבעיה היחידה שאין לי הרבה זמן להתעסק איתו לחץ של עבודה

 

בגלל זה אני מחפש בשבילו בית חולים מומלץ באזור אשדוד ..

×
×
  • תוכן חדש...