Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דודי כבודו של סמוך ישאר במקומו אבל הכוונה היא לרפי שנמצא ליד סמוך.

צביקה הרפי הזה קוסם ועושה עבודות שרק הוא מסוגל לעשות בארצנו הקטנה.

אם תרצה עזרה צור קשר.

גיורא.

חבר מס 14400

פורסם
היה בלך מנוע כזה בארגז,אך הרבה זמן לא בקרתי שם

לא הבנתי איפה?!

בכל מקרה , אנא בדוק לי , או תעביר לי את הכתובת.

תודה

צביקה מרגלית

פורסם

שלום

בחץ מס 1 האים זה סדק?

בחץ מס 2 זה סדק לצילנדר וצריך גם לתקן.

 

לדעתי הרכבת הטבעת נעשתה בצורה חובבנית לא מיקצועית! הטבעת מברזל זבל שמישהוא חרט ולא מטיטניטום כמקובל.

כמו כן ההרכבה היא בושה וכלימה.

א] הטבעת צרה בהקף וחייבת להסדק עקב שינויי חום נורמלים האזור.

ב ] לא עיגנו את הטבעת עם ברגים

לדעתי לא תהיה ברירה אלה להוציע מנוע ולתקן בצורה מיקצועית כמו שצריך

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני אתה צודק ,נראה שמישהו חרט תותב והכניס אותו פנימה ,אלו מתכות שונות ולכל אחת יש התפשטות שונה בחום.

המקצועיים קודחים בין הטבעת לראש ,חצי קדח לכל צד ,עושים הברזה ומבריגים ברגים בלחץ למטרת עיגון התושבת,צריך מיומנות וניסיון לבצע עבודות מסוג אלו.

אריק

פורסם
לא הבנתי איפה?!

בכל מקרה , אנא בדוק לי , או תעביר לי את הכתובת.

תודה

 

אולי הכוונה ל ל.כ - סוחר במכרזי משהב"ט . המגרש בתוך הפרדס לפני שער ירושלים - יש שלט ימינה.

פורסם

נראה לי שאתם מדברים על אונגר שהיה ממוקם ליד ל.כ.

המגרש נוקה לחלוטין ולפי מייטב הבנתי הכל הלך לברזל.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
כן ל,כ

איני יודע מה נשאר לו יש עוד מישו לידו היו לו הרבה מנועים וגם לפורד 6 צילינדר ווי 8

טורי 6 פורד במה היה בצה"ל ? - לא מאמין שנשארו מזמן ה F1 שהיו לפני הויליסים שנכנסו ב-55/54.

V של פורד ירדני או גרמני ? ("פרש" שהיה בחיל האויר - בטח מנועים שמעולם לא הורכבו ברכב.) ? ייתנו לו לשים ב F1 ?

אם כן - זה הפיתרון.

פורסם

שלום

אני מסטול ולא מבירות :-P

גם אתם :shock:ולמה

חץ אחד -חץ שתיים ואיפה התמונה חחחה?

אכשו אני יעלה את התמונה!!!

 

בחץ מס 1 האים זה סדק?

בחץ מס 2 זה סדק לצילנדר וצריך גם לתקן.

 

לדעתי הרכבת הטבעת נעשתה בצורה חובבנית לא מיקצועית! הטבעת מברזל זבל שמישהוא חרט ולא מטיטניטום כמקובל.

כמו כן ההרכבה היא בושה וכלימה.

א] הטבעת צרה בהקף וחייבת להסדק עקב שינויי חום נורמלים האזור.

ב ] לא עיגנו את הטבעת עם ברגים

לדעתי לא תהיה ברירה אלה להוציע מנוע ולתקן בצורה מיקצועית כמו שצריך

 

 

בברכה בני ל.

48903800.jpg

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...