Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרטים עבור סברה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.איפה אפשר להשיג את פרטי הדגמים וסוגי המנועים שיצרו לסברה.

2.איזה דיגמי סברות נימצאות היום בישראל.

3. האם במכס יש איזה מיפרט לגבי ייבוא סברה בכדי ליקבוע את אחוז המס על הייבוא.

פורסם
1.איפה אפשר להשיג את פרטי הדגמים וסוגי המנועים שיצרו לסברה. אצל היצרן :lol:

2.איזה דיגמי סברות נימצאות היום בישראל. ידענים יענו

3. האם במכס יש איזה מיפרט לגבי ייבוא סברה בכדי ליקבוע את אחוז המס על הייבוא.

 

לדעתי המס יהיה כמו לכל רכב אחר המובא מארץ שהיא אינה ארץ הייצור, כלומר השיעור הגבוה. אולי אפשר להתחכם ולבקש את השיעור הנמוך, אם הרכב יובא מאחת מארצות השוק המשותף או ארה"ב עימם יש לנו הסכמי סחר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לדעתי המס יהיה כמו לכל רכב אחר המובא מארץ שהיא אינה ארץ הייצור, כלומר השיעור הגבוה. אולי אפשר להתחכם ולבקש את השיעור הנמוך, אם הרכב יובא מאחת מארצות השוק המשותף או ארה"ב עימם יש לנו הסכמי סחר.

אם כבר התחכמות , אז השאלה היא האם רכב מיובא מתוצרת הארץ נהנה מהקלות מס כמו רכב לא מיובא מתוצרת הארץ - בהנחה שהסברה הספציפית היא תוצרת הארץ.

פורסם

אם הרכב תוצרת הארץ, ככל הידוע לי לא צריך לשלם מס.

שישלחו לך את הצילום של התווית ותראה אם יוצר בארץ או אנגליה.

אצלי המנוע בסברה תוצרת פורד 1800 סמ"ק כמו ברכב פורד קונסול.

פורסם
אם הרכב תוצרת הארץ, ככל הידוע לי לא צריך לשלם מס.

שישלחו לך את הצילום של התווית ותראה אם יוצר בארץ או אנגליה.

אצלי המנוע בסברה תוצרת פורד 1800 סמ"ק כמו ברכב פורד קונסול.

 

האם מפורסם או כתוב באיזה מקום לגבי תשלום המס אם צריך או לא צריך לשלם.

הרכב יוצר בארץ בחיפה כך לפי התווית שמודפסת עליו והוא מדגם GT לגבי המנוע כניראה של טריומף.

פורסם

אל תתפוס אותי במילה אבל אני מכיר מקרוב רכב שלא שילם מס בגלל שיוצר בארץ.

תוכל לבדוק את זה אפילו טלפונית במשרד המתאים במכס אם הרכב שאתה מביא פטור ממס.

פורסם

נשמח לשמוע תשובה מוסמכת מהמכס

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אם הרכב תוצרת הארץ, ככל הידוע לי לא צריך לשלם מס.

שישלחו לך את הצילום של התווית ותראה אם יוצר בארץ או אנגליה.

אצלי המנוע בסברה תוצרת פורד 1800 סמ"ק כמו ברכב פורד קונסול.

 

 

זיכרוני זכרונו לברכה מתעקש על 1703 ס"מק משום מה....:roll:

פורסם

אם ככה זה באמצע. מעניין איך זה בסוף.:-)

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

×
×
  • תוכן חדש...