Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ מליבו 78


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי המספר באחת התמונות, נראה לי שהיה לך את "הנמר של קרניאלי..." :shock:

 

בהצלחה בפרוייקט וחתימה טובה!

 

תשמע, לא יודע על איזה מס׳ אתה מדבר אבל אתה גדול!! אכן היה לי קרניאלי בצבע צהוב... אבל אנחנו מדברים על אותו דבר? :)

מדובר על שנת 1977/8 למיטב זכרוני

תודה וגם לך/ לכולם, גמר חתימה טובה ושנה טובה.

חן

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

היום בקרתי במוסך עבודה יפה ומדיוקת

 

העבודה בוצע אם ראש גדול והרבה אהבה

 

בהצלחה עושה הרבה חשק

תמונה 006.jpg

תמונה 007.jpg

תמונה 009.jpg

תמונה 010.jpg

תמונה 011.jpg

תמונה 012.jpg

תמונה 013.jpg

תמונה 014.jpg

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

רינו תודה רבה על התמונות!!!! מחר אעלה תמונות נוספות מהשלבים בפחחות.

אכן, הרכב מקבל תשובת לב נהדרת מצד הפחח ובינתיים, אני מרוצה מהעבודה!!

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

ערב טוב.

כמו שכתבתי בהתחלה, הייתה לי בעיה עם ה"פילרים" של הפגוש האחורי (הפינתיים) וכן עם הפילר של המספר האחורי.

הפילר של המספר היה רקוב/יבש ולא היה זכר לחלקו התחתון והפילרים של הפגוש האחורי פשוט "נעלמו" עם השנים. עזרה ראשונה

ובגלל הלחץ בהרכבת הרכב, החלטתי לנסות ולשחזר את הפילר של המספר ואת האחוריים. לשם כך נעזרתי בפוליאסטר ופיברגלאס.

הצלחתי לשחזר את החלק שהיה חסר בפילר של המספר ולבנות-לאחר העתק את האחוריים, פשוט יצקתי על הפילרים הקידמיים שהם דומים ותוך כדי עבודה התאמתי למקור. אגב, החוצץ שבו השתמשתי שיהיה בין הפילר הקיים לבין הפיברגלאס (שהפיבר לא ידבק) היה שקית אפיה /צליה מהסיבה ששמן לא היה עוזר כי השטח מחוספס מאוד ושקית צליה שתעמוד בחום (כ 60 מעלות) של הפוליאסר שמתחממם מאוד בהליך היבוש.

אני מצרף תמונות של השיחזור של המספר- לאחר שעבר את ידו של הפחח בפינישים ואת הפינות ששיחזרתי שהם לפני הפיניש- שאותו כנראה יעשו על הרכב.

לגבי הפחחות, ממשיכים בקרות ותיקונים אחרונים לקראת הצבע...

תמונות בהמשך

IMG_0874.jpg

IMG_0872.jpg

IMG_0905.jpg

IMG_0907.jpg

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הרכב עבר בינתיים התזה של פוליאסטר ולאחריו שיוף וצבע יסוד/פילר שגם הוא עבר שיוף. הרכב עבר מס' בקרות שלאחריהן תיקון במקומות הדרושים- שלא נמצאו רבים. אתמול עבר צבע רקע וכנראה מחר שיוף עדין לפני צבע.

יש עוד דרך... הרכבתו של הרכב, שיפוץ כל הפנים כולל דאשבורד, ניקל לכל החלקים שנמצאים בפרונט סביב הפנסים שבגלל קורוזיה ומה שזה לא יהיה, דורש ניקוי ברסיסי פלסטיק או אלומיניום.

לגבי צבע, החלטתי ללכת על דו שכבתי והגוון, נשאיר להשקה...

סופ"ש נעים!

IMG_0845.jpg

IMG_0834.jpg

IMG_0876.jpg

IMG_0952.jpg

IMG_0924.jpg

IMG_0974.jpg

IMG_0972.jpg

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם
הרכב עבר בינתיים התזה של פוליאסטר ולאחריו שיוף וצבע יסוד/פילר שגם הוא עבר שיוף. הרכב עבר מס' בקרות שלאחריהן תיקון במקומות הדרושים- שלא נמצאו רבים. אתמול עבר צבע רקע וכנראה מחר שיוף עדין לפני צבע.

יש עוד דרך... הרכבתו של הרכב, שיפוץ כל הפנים כולל דאשבורד, ניקל לכל החלקים שנמצאים בפרונט סביב הפנסים שבגלל קורוזיה ומה שזה לא יהיה, דורש ניקוי ברסיסי פלסטיק או אלומיניום.

לגבי צבע, החלטתי ללכת על דו שכבתי והגוון, נשאיר להשקה...

סופ"ש נעים!

 

איזה יופי תמשיך לעדכן ועוד תמונות אל תקמצן

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

אבישי: אני עובר על הרכב ומקווה מאוד שלא פיספסנו... הוא עבר צבע רקע ונראה שהכל בסדר. אני ממתין לשיוף הצבע ונחפש טוב טוב כי השלב הבא, צבע...

דודי: יש לי ספר של היינס, יעזור?

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

×
×
  • תוכן חדש...