Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הולך לקנות חיפושית שהמצב החיצוני שלה לא טוב חלודה וכו ובכוונתי לשפץ אותה לבד ורציתי לדעת איזה ציוד. אני צריך והמלצות איפה לקנות

פורסם
אני הולך לקנות חיפושית שהמצב החיצוני שלה לא טוב חלודה וכו ובכוונתי לשפץ אותה לבד ורציתי לדעת איזה ציוד. אני צריך והמלצות איפה לקנות

בוקר טוב,

אתה מזכיר לי חבר שהחליט להתחיל לרכב על אופניים לצורך הורדה במשקל ושמירה על כושר, הוא הלך לחנות המתמחה באופניים, קנה את האופניים (כמעט) הכי טובות החנות, קנה מכנסי טייטס, חולצה מדיפת זיעה, נעליים מיוחדות לרכיבה, לא שכח לקנות את זה, וגם את זה וגם את זה... אני מניח שאתה מבין את הרעיון...

לפני שאתה הולך לבזבז כסף, תבדוק בכלל אם יש לך את הידיים, הראש, הסבלנות והמקום לעבודה מהסוג הזה. תברר בפורום אצל מי אתה יכול לבקר ואולי גם להחזיק כלי יעודי כדי לראות שאתה בנוי לזה, אולי תמצא פחח/צבעי שיהיה מוכן לפנות אצלו מקום ולתת לך לעבוד עם הכלים שלו תמורת תשלום חלקי (זה שווה ולו רק בשביל העצות וההכוונה שתקבל).

עצתי היא, אל תרוץ לבזבז כסף לפני שאתה מבין מה אתה רוצה.

בהצלחה.

רונן

ארז רונן

פורסם

מה שאני ״אוהב״ כאן בפורום זה שכשמישהו מנסה להעיז לקחת פרוייקט גדול ממידותיו מיד יקפוץ מאן דהו ויבהיר לו היטב שלא כדאי או לא כלכלי או להשאיר את העבודה למומחים.

פותח שרשור יקר לך על זה. גם אם לא ייצא מליון דולר תקבל מיומנויות ולא ידע תאורטי כמו שיש להרבה ״חכמים״ פה.

אני ממליץ לך לפנות לחנות קטנה בתל אביב בשם טופ קולור ותקבל את כל המידע.

בהצלחה

פורסם

אתה מוזמן להסתכל על השרשור בחתימה שלי ,

בהתחלה זה היה הכיוון ואכן גם נעשה ניסוי לפחחות וצבע שהלך לא רע אבל כרגע הרצון הוא להגיע לרמה יותר טובה .

אשמח לעזור במה שצריך,

צור קשר בהודעות פרטיות .

 

בהצלחה.

פורסם
מה שאני ״אוהב״ כאן בפורום זה שכשמישהו מנסה להעיז לקחת פרוייקט גדול ממידותיו מיד יקפוץ מאן דהו ויבהיר לו היטב שלא כדאי או לא כלכלי או להשאיר את העבודה למומחים.

פותח שרשור יקר לך על זה. גם אם לא ייצא מליון דולר תקבל מיומנויות ולא ידע תאורטי כמו שיש להרבה ״חכמים״ פה.

אני ממליץ לך לפנות לחנות קטנה בתל אביב בשם טופ קולור ותקבל את כל המידע.

בהצלחה

מה שאני אוהב בפורום זה שיש "חברים" שמפרגנים, שדוחפים, שמייעצים עצות ששוות מיליון דולר כי הם מכירים משהו ש"עשה את זה"...

לא יעצתי לבחור לעזוב את הרעיון, להשאיר את העבודה למומחים, או אמרתי שזה לא כלכלי. כל מה שיעצתי לבחור ואם יש לך בעיה בהבנת הנקרא, תקרא שוב את תגובתי, לפני שהוא רץ לקנות כלי עבודה יקרים וחומרים, שיבדוק תחילה האם "יש לו את זה" או אפילו יקבל תחושה אצל בעל מקצוע לגבי התחום. בדק וראה כי טוב, ברכתי ופרגוני אתו לאורך כל הדרך.

ארז רונן

פורסם

תראו איזה רעיון עיסקי יש פה לפחח בעל יוזמה ,מי שיש לו מוסך ופחח עושה השתלמות פעם בשבוע בערב במספר מפגשים לקבוצה מצומצת של 15 איש למשך שעתיים שלוש שרוצים להבין ללמוד ולהכיר את בסיס המקצוע לידע אישי,תאמינו לי שנעשה לא בשעות פעילות העסק כך שבטח לא פוגע בעבודה ,כיום כל הנושא צובר תאוצה ואני בטוח שיהיה לו משתתפים רבים.

 

במידה והיה באזור מגורי אני הייתי נרשם,לאנשים יש את הרצון ללמוד ולהבין יותר את התחום וזה חלק מהלימוד .

 

 

 

פורסם

מי שיש לו בעיות בהבנת הנקרא זה אתה. הבחור לא בקש להתיעץ לגבי כשרונו לשפץ אלא בקש לדעת לגבי חומרים וכלים. אינני יודע מי אתה אבל את הרכב שלי שיפצתי בלי ידע בלי נסיון ובעזרת מכונת שיוף שלוויתי מחבר. 11שנה אחרי אנשים עדיין מתפעלים מרמת הביצוע.  

פורסם
מי שיש לו בעיות בהבנת הנקרא זה אתה. הבחור לא בקש להתיעץ לגבי כשרונו לשפץ אלא בקש לדעת לגבי חומרים וכלים. אינני יודע מי אתה אבל את הרכב שלי שיפצתי בלי ידע בלי נסיון ובעזרת מכונת שיוף שלוויתי מחבר. 11שנה אחרי אנשים עדיין מתפעלים מרמת הביצוע.  

 

כנראה קבלת עצה טובה, ללוות מחבר ולא לקנות. אני מקווה שעכשיו, אחרי 11 שנה, כשאנשים עדיין מתפעלים ממעשה ידיך, אתה קונה את כלי העבודה שלך ולא לווה אותם מחברים. (תאר לעצמך שהיית קונה את כלי העבודה שלך ועושה חרא של עבודה, איזה באסה זה היה לראות את הכסף המבוזבז הזה עומד ללא שימוש...)

ארז רונן

פורסם
כעיקרון לא הרבה ....מוסך .ליפט .קומפרסור.מלטשת.פיסטולה.דיסק.חומרים לפחחות וצבע ודוד משפרעם.

 

אם יש לך דוד משפרעם , אתה לא צריך את כל שאר המוצרים ....

פורסם

הגישה לא נכונה, מטרת הפורום כאן היא להביע דיעות ולהכיר טוב יותר תחום

שלא היה מוכר קודם, אני דווקא שמח לשמוע יותר את הביקורת מאשר את

העידוד כיוון שאני לא מחפש חיזוק לדיעה שלי אלה דווקא לומד ממה להיזהר או מה

אני לא עושה בסדר.

 

רוב העבודות הנעשות על המכוניות שלנו, מצריכות ידע מקצועי בסיסי, או אדם

שמסוגל ללמוד במהירות וליישם חומר חדש בצורה טובה. אבל ככל שאדם יהיה טוב

יהיה חסר לו הנסיון והידע שנרכש במהלך העבודות. ידע זה צבור אצל אחרים שמייעצים.

 

הכי חשוב זה לא להתלהב, להקשיב לשמוע לברור את העיקר מהטפל, ואז לבצע

החלטה מושכלת.

 

גם אני התלבטתי כמה פעמים בין ביצוע עבודה בכוחות עצמי וקניית כלים שידעתי

שימשו אותי פעם אחת לבין מסירת העבודה למומחה. וכאן כל אחד יחליט לעצמו.

 

מה שאותי שבר שלא ניתן לבצע "פחחות מדרכה" ובכדי לבצע עבודה טובה צריך

מקום מתאים. אחרת התוצאה מתפספסת.

 

חשוב לפני שמבצעים עבודה לדעת ולהכיר את המגבלות האישיות שלך. ורק אם

אתה בטוח באמת לרכוש את כלי העבודה והחומרים הדרושים לביצוע העבודה.

 

שיהיה בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

טוב. אני מוותר.

אני קורא לכולם לא לנסות לתקן רכבי אספנות בעצמם

לפותח השרשור אני קורא לא לשפץ חיפושית. זה קשה. צא ולמד ותור את הארץ אחר כל העצות הטובות של כל המומחים ואז תהיה כל כך מקצוען בתאוריה ותוכל לשפץ מזרטי.

נכון. חבל להשתפשף וללמוד בדרך הקשה על חיפושית חבוטה. תשפץ ישר יגואר כשתדע את כל מה שיש לדעת על פחחות, חשמל, רפדות וכו' ולפני זה חבל אפילו לקנות מברג. בשביל מה? יש אנשי מקצוע.

בהצלחה

פורסם
אני הולך לקנות חיפושית שהמצב החיצוני שלה לא טוב חלודה וכו ובכוונתי לשפץ אותה לבד ורציתי לדעת איזה ציוד. אני צריך והמלצות איפה לקנות

לאחר שקראת את הדעות השונות, תדע בתבונתך להחליט, לאיזה להתייחס ומאיזה להתעלם או אולי לקחת קצת מזה וקצת מזה. בכל מקרה, נשמח לקרוא על התקדמותך.

ערב טוב,

 

רונן

ארז רונן

פורסם

אתה תחליט בסופו של דבר מה טוב לך. אם תחליט שאתה רוצה לעשות "בדיקת כלים" אצל בעל מקצוע, יש סיכוי שאני מכיר מישהו כזה בת"א. אם תרצה, פנה אלי בה"פ, ואוכל לברר איתו האם הוא בעניין.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

×
×
  • תוכן חדש...