Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש סניף כרמיאל והגליל 11.11.11


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכול החברים שלום

זו תזכורת למפגש החודשי שנידחה שבוע שעבר עקב מזג אוויר

הפעם תחזיות יותר טובות

המפגש בשעה 15.00. אזורי

המפגש שהיה צריך ליהיות עם נוכחות היו"ר שלנו עם חברים

של המרכז ומי נשר יהיה בתאריך 2.12.11

במידה של מזג אוויר גשום ביום שישי 9.12.11

תודה לכם

אסתי-אנריקה-ברלה

מועדון 5

עירית כרמיאל

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

פורסם

מפגש מס' 4 והראשון לשנת תשע"ב,



מפגש צנוע ומשפחתי,

ללא דגלים, שלטים, ומוניטין (הסבר במצגת הקמת מפגש כרמיאל והגליל- תשע"א, שתעלה לפורום בימים הקרובים),

בהשתתפות קומץ נצגים מהסניף החיפאי,

עם קפה בטעם דרום אמריקאי, במזג אוויר צפוני, במשב רוח דו-גלגלי.

ברכות לאנריקה, אסתי וברלה, להמשכיות המיזם.

תודות לאריה קרון - "שיפוץ רכבי אספנות זה החמצן של החיים שלי" (מהסרט בערוץ 10).

תודות לצוות כפר חסידים.

Resize of DSCF8916.JPG

Resize of DSCF8891.JPG

Resize of DSCF8892.JPG

Resize of DSCF8893.JPG

Resize of DSCF8895.JPG

Resize of DSCF8897.JPG

Resize of DSCF8898.JPG

Resize of DSCF8899.JPG

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

להתראות בדצמבר.

Resize of DSCF8901.JPG

Resize of DSCF8903.JPG

Resize of DSCF8906.JPG

Resize of DSCF8905.JPG

Resize of DSCF8908.JPG

Resize of DSCF8911.JPG

Resize of DSCF8915.JPG

Resize of DSCF8913.JPG

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

שבת שלום לכל החברים

תודה לאלה שהיגיעו.כמו שאמוץ אמר,משפחתי ומאוד נכמד.אנו מקווים לעמוד בציפיות של כולנו ושל אמוץ כשחשב

על סניף כרמיאל.זה הילד שלו ואנו הדור המשך.

הכי חשוב שכולנו נהיה יחד,כדי לבנות סניף ענק.

שוב תודה ונפגש ב2.12.11 במפגש עם החברים מי חיפה והמרכז,והיו"ר שלנו

אסתי-ברלה-אנריקה

מועדון 5-עירית כרמיאל

 

מפגש מס' 4 והראשון לשנת תשע"ב,



מפגש צנוע ומשפחתי,

ללא דגלים, שלטים, ומוניטין (הסבר במצגת הקמת מפגש כרמיאל והגליל- תשע"א, שתעלה לפורום בימים הקרובים),

בהשתתפות קומץ נצגים מהסניף החיפאי,

עם קפה בטעם דרום אמריקאי, במזג אוויר צפוני, במשב רוח דו-גלגלי.

ברכות לאנריקה, אסתי וברלה, להמשכיות המיזם.

תודות לאריה קרון - "שיפוץ רכבי אספנות זה החמצן של החיים שלי" (מהסרט בערוץ 10).

תודות לצוות כפר חסידים.

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

פורסם

היי לכולם!!

אסתי,ברלה ואנריקה.ישר כח על ההתמדה והרצון, להמשיך ולקיים את מפגש מועדון החמש בכרמיאל!!

תודה לחברים שהגיעו,תודה לצלמים.

להתראות בחודש הבא.

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

×
×
  • תוכן חדש...