חיפושית צהובה
-
הודעות
85 -
כאן מאז:
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של חיפושית צהובה
נהג חדש (2/14)
10
מוניטין
-
תשובות לשאלות שנשאלתי בה"פ ניקוי חול למה ,כמה,איפה..... הנקודות המועדות להתפשטות חלודה בחיפושית הן:מרזבים של הגג, מסגרות החלונות,האומים שמחוברים לבודי ,אמצע כנפיים אחוריות (איפה שיורדים המים מהמרזבים),אותו פס שתופס את הגומיות של הבג'ז ושל מכסה מנוע,פתחי איוורור מעל המנוע. אצלי בחיפושית לא היו רקבונות במרזבים,סה"כ הבודי של החיפושית שלי הוא לא רע מכסה קדמי ,אחורי והגג היו צבועים בצבע המקורי. הפתרון לניקיון טוטאלי של החלודה הוא ניקוי חול. אני עשיתי ניקוי חול רק לקנטים (בדיוק כמו שנמרוד עשה לחיפושית שלו). לגבי משטחים ישרים עוד לא ראיתי ניקוי חול שלא גרם לעיוות של המשטח ולכן זה לא מומלץ. יגאל ניקוי חול הוא בעל מקצוע מעולה ,המחיר סוכם מראש. הטלפון שלו:0505519066/03-6872758 בהחלט מומלץ
-
זה היה עוד בתקופה שלוריאנט שלך היה טסט בתוקף.
-
זה פשוט נראה מעולה.
-
-
-
אחרי שעשיתי העברת בעלות והסתיימו כל מועדי א ו-ב ,הגיע הזמן לפנק את החיפושית שלי. מדובר בחיפושית 1200 שנת 75 שישנה כמה שנים טובות. שלב ראשון - העברת הרכב טסט כדת וכדין. הטיפול כלל בין היתר החלפת כל מכלולי מ'ע הבלמים,פירוק פרונט,החלפת כל התפוחים והבול ג'וייט,בולמים,בקליות,רפלקטורים והרשימה ארוכה. שבועיים עבודה יום יומית. שלב שני-אחרי הטסט , פניה למספר פחחים לביצוע פחחות וצבע כללי. המחירים נעים בין 2000 ש"ח ל15000 ש"ח. בעזרתו של צביקה-zvit הגעתי ליגאל ניקוי חול (אחרי שראיתי את העבודה שלו על החיפושית של נמרוד). אותו יגאל הוא בעל מקצוע מעולה ,שלא פחד להכניס את הרכב לחדר ניקוי (היו כמה שקראו לי משוגע). אז מאיפה מתחילים ? מפרקים הכל :כנפיים ,דלתות ,מכסה קדמי ,מכסה מנוע ..... גררתי את הרכב לניקוי חול (מיגנתי את השמשות בקרטונים ו-4 גלילים של דבק חבלה). הניקוי כלל:ניקוי מרזבים,פתח מעל מכסה מנוע,בסיס של גומיות מכסים ושאר חלודות שטחיות. 10 דקות לאחר סיום הניקוי נגרר הרכב לפחח (מבצע צבאי כבר אמרתי) ונצבע ביסוד. את הפחח היה לי קל מאוד לבחור ,י מהישוב א שלא מעוניין שיפרסמו את שמו באינטרנט,צבע לי חיפושית אחרת לפני 6 שנים ואני מרוצה מאוד מהעבודה שלו. הדלתות שהורדו מהרכב הוחלפו , תוך כדי חרט חרט לי 4 פינים חדשים לצירים . בימים אלו סיים הפחח את עבודת הפחחות, אני מאמין שתוך שבועיים הרכב יצא מצבע. השלב השלישי-ההרכבה מחדש
-
אחד מבעלי המקצוע הכי טובים בתחום נמצא בפ"ת. קוראים לו "הדייקן" ,ברחוב שנקר בקרית אריה. פואד הוא מומחה למנועי vw. בקיצור אומן.
-
אחרי יאוש מהפחחים בארץ ובגולה אני עושה את זה לבד
חיפושית צהובה פרסם הודעה בנושא של ariebz בתוך רכבי אספנות
"אחרי יאוש מהפחחים אני עושה את זה לבד" - אל תתייאש יהיה בסדר לפני שמכניסים ראש בריא למיטה חולה צריך לעשות בדיקת כדאיות ואני אסביר. אני קניתי חיפושית בערך לפני 3 שנים עם בודי מדהים (לדעתי) ומנוע מעולה. הכנתי את עצמי פסיכולוגית וכלכלית לעובדה שיישור קו מכני כולל טסט והזנחה של בעלים קודם ,לרכב שעומד 3 שנים יעלה לי 4000 ש"ח לחלפים ושונות בעבודה עצמית. בנוסף על סמך התייעצות עם מספר מומחי vw עשיתי הערכה לגבי עלות פחחות (אין רקבונות) וצבע 6500 ש"ח. שבוע שעבר אחרי הטסט ישבתי וסיכמתי את המספרים הגעתי ל4500 ש"ח -עבור שיפוץ מכני. אחרי שעברתי טסט נסעתי לפחח בוטיק שהעריך את העבודה על הרכב ב 15000 ש"ח. יום אחרי נסעתי לפחח שאצלו צבעתי את החיפושית הקודמת וסגרתי על מחיר יותר הגיוני. ראיתי עבודות מדהימות של בעלי מקצוע אבל מה לעשות לא בתקציב שלי. -
נדמה לי שאתה מתכוון למיני שהיתה בעבר על קונטיינר בהמשך אותו רחוב. בכל מקרה לשאול לא עולה כסף. משוגע זה יחסי
-
אתמול ראיתי מיני לחלקים , בכפר קסם (ליד אורנית). נכנסים לכפר פונים בכיכר שמאלה אחרי 150 מטר מצד שמאל עומדת המיני המפורקת ליד עסק לחלקי חילוף. הבודי נראה לי שלם. בהצלחה
-
רכב אספנות ,ללא טסט 3 שנים ,יד רביעית. בודי ורצפה במצב נדיר ללא רקבונות. לאלו מכם שיודעים להעריך בודי נטול רקבונות. הרכב נמצא בפ"ת. הרכב מוצע למכירה בגלל הצורך לסיים פרוייקטים קודמים. 4000 ש"ח. לרציניים בלבד 054-6345623 אבי
-
אבי ,אלי ושאר החברים היה כיף לבלות אתכם את שעות הבוקר. הבחירה במוזיאון הטרקטור הייתה מצויינת. אני מקווה להפתיע אתכם באחד המפגשים הבאים. היה אחלה
-
אצל טופ קולור ברחוב יצחק שדה בת"א (מול תחנת דלק) אפשר לקנות ספריי לפי קוד צבע. מומלץ.
-
אם כבר מדברים על לנדרובר. בת"א מסתובב לנדרובר 6 ספרות עם בודי של דיפנדר חדש. מישהוא מוכן להסביר את התעלומה.
-
תכלס מה יוצא לי מזה ? אז ככה ,קוראים לי אבי אני בן 28 ,חבר מועדון,נהנה מהוזלה משמעותי במחיר הביטוח והטסט לרכבי אספנות כבר 3 שנים,נוהג בחיפושית . בזמן האחרון נכנס לי גוק חדש-ג'יפ CJ . התחלתי להגיע למפגשים ,פגשתי חברי מועדון בעלי ידע עצום שענו לכל שאלה שלי שמחתי לתרום לאחרים "מהידע המועט שיש לי" בנושא חיפושיות. משם לפה עשו לי את הבית ספר של החיים בנושאים שעניינו אותי בתחום הרכב, משה הפנה אותי לחיים זה הפנה אותי לירון הגעתי לאורי ובסוף הגעתי לצביקה. אין ספק שאותו מאגר ידע הוא הנכס האמיתי, יש הרבה חברים שהספיקו לשכוח את מה שאני עוד לא הספקתי ללמוד אז למה לא להעזר בהם ? אני אולי "ירוק" כמו שסמו (בעל הפירוקיה בירקונים) קרא לי אבל אני חושב שההצטרפות למועדון החמש היתה אחת ההחלטות היותר חכמות שעשיתי השנה. תחשבו על זה
