Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Mercedes w124 300e 24


orenuchx
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אמנם לא אספנות אבל אני מעוניין לקבל אינפורמציה על הדגם הנ"ל בכל הנוגע ל:

 

זמינות חלפים בדגש למנוע וגיר

עלויות אחזקה שוטפת בהנחה שהרכב מיושר קו ותקין

עד כמה הרכב מאפשר טיפול עצמאי (אלקטרוניקה וכו')

חווית נהיגה

וכל פרט מעניין וחו"ד נוסף

 

תודה לעונים

אורן

פורסם

ה 300E חולקת מנוע וגיר עם סדרה S של אותם שנים - מנוע 3.0 6 בוכנות טורי וגיר אוטומטי 4 מהירויות.

המנוע הוא הגדלה של מנוע ה 2.8 שהופיע גם ב W123, הגיר מכאני לחלוטין ומופעל ומבוקר ע"י וואקומים, וכרגיל במרצדס הזינוק הוא בהילוך שני.

כמכונית, ה W124, לזמנה, נגעה בשלמות - מכונית נאה גם במונחי ימינו, ביצועים מצויינים, התנהגות כביש טובה ומהנה ותנוחת נהיגה ונוחות נסיעה יוצאות מן הכלל.

בדוק שכל האיבזור החשמלי פועל ושמצב תא הנוסעים הוא כמצופה ממרצדס, מה שיכול להעיד על רמת התחזוקה לו זכתה המכונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ה 300E חולקת מנוע וגיר עם סדרה S של אותם שנים - מנוע 3.0 6 בוכנות טורי וגיר אוטומטי 4 מהירויות.

המנוע הוא הגדלה של מנוע ה 2.8 שהופיע גם ב W123, הגיר מכאני לחלוטין ומופעל ומבוקר ע"י וואקומים, וכרגיל במרצדס הזינוק הוא בהילוך שני.

כמכונית, ה W124, לזמנה, נגעה בשלמות - מכונית נאה גם במונחי ימינו, ביצועים מצויינים, התנהגות כביש טובה ומהנה ותנוחת נהיגה ונוחות נסיעה יוצאות מן הכלל.

בדוק שכל האיבזור החשמלי פועל ושמצב תא הנוסעים הוא כמצופה ממרצדס, מה שיכול להעיד על רמת התחזוקה לו זכתה המכונית.

 

חן חן - חן (:lol: )

 

הדגם עליו אני בודק נקרא 300E 24 (מנוע M104) והוא חזק משמעותית מה300 ה"רגיל", הגיר 5 מהירויות ובעל הרכב כינה אותו היברידי - משמע עם פיקוד חשמלי על שני ההילוכים העליונים. לכן מעניינת אותי זמינות החלפים כי לטענתו הרכב נדיר בארץ והוא מדבר על יחידות בודדות.

פורסם

לא שמתי לב ל 24..:lol:

המנוע אכן חזק משמעותית - 217 כ"ס במקום 188 כ"ס, ולגיר האוטומטי 5 הילוכים, הוא שימש את דגמי סדרת S שנקראו W140.

דגם ה 300E 24 יוצר בין השנים 90' ל 93' בלבד ולאחר מכן הוחלף המנוע בגדול יותר בנפח 3.2.

מנוע ה M104 נותר בייצור עד שלהי שנות ה 90' ואז הוחלף במנוע V6 בעל 3 שסתומים לצילינדר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ה 300E חולקת מנוע וגיר עם סדרה S של אותם שנים - מנוע 3.0 6 בוכנות טורי וגיר אוטומטי 4 מהירויות.

המנוע הוא הגדלה של מנוע ה 2.8 שהופיע גם ב W123, הגיר מכאני לחלוטין ומופעל ומבוקר ע"י וואקומים, וכרגיל במרצדס הזינוק הוא בהילוך שני.

כמכונית, ה W124, לזמנה, נגעה בשלמות - מכונית נאה גם במונחי ימינו, ביצועים מצויינים, התנהגות כביש טובה ומהנה ותנוחת נהיגה ונוחות נסיעה יוצאות מן הכלל.

בדוק שכל האיבזור החשמלי פועל ושמצב תא הנוסעים הוא כמצופה ממרצדס, מה שיכול להעיד על רמת התחזוקה לו זכתה המכונית.

 

מה ז"א זינוק בהילוך שני?

 

לא הייתי מגדיר אותה קרובה לשלמות. לפחות ה-230 זכתה לביקורות צוננות בחלק מהמגזינים. תא הנוסעים היה עלוב יחסית למחיר, עם ריפוד שהתאים יותר לסיאט רונדה, ובד"כ ללא חלונות חשמל.

פורסם

הייתה לי 300 124 רגילה. מנוע 105. זמינות חלקים אינה בעייתית, במיוחד אם חלקי מנוע משותפים עם W140 כפי שחן אמר.

חשוב לבדוק את מכלולי החשמל שסובלים מהזנחה בד"כ ולא קל להשיג חלקי חשמל שונים (מנועי חשמל לכסא, מראות, סאן רוף)

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
מה ז"א זינוק בהילוך שני?

לא הייתי מגדיר אותה קרובה לשלמות. לפחות ה-230 זכתה לביקורות צוננות בחלק מהמגזינים. תא הנוסעים היה עלוב יחסית למחיר, עם ריפוד שהתאים יותר לסיאט רונדה, ובד"כ ללא חלונות חשמל.

כל דגמי מרצדס האוטומטיים שיוצרו עד סוף שנות ה 90' היו מזנקים בהילוך שני, בדיוק כפי שזה נשמע.

מאחר והפיקוד על התיבה נעשה באמצעות וואקומים, לחיצה על דוושת התאוצה עד הסוף היתה מורידה מיד הילוך לראשון.

מה שיותר מעניין הוא שההילוך הרביעי כלל לא היה הילוך יתר אלא הילוך ישיר (1-1ׂ) ואילו ההילוך הראשון היה קצר במיוחד, מה שתרם לתאוצה טובה יחסית גם בדגמים החלשים יותר.

תא הנוסעים של ה W124 היה מרצדסי טיפוסי; גם הדגמים המאובזרים ביותר לא הציעו צגים דיגיטאליים נוצצים אלא איבזור ומיתוג מוצנעים וכמעט נחבאים אל הכלים.

הדגמים הזולים צויידו בריפוד בד פשוט יחסית, דגמי הדיזל בריפוד סקאי עבה ועמיד מאחר וחלקן הגדול יועד לשמש כמוניות ואילו הדגמים היקרים צויידו בריפוד עור.

ה W124 נחשבת לאחרונת המרצדסים "המכאניות" ולכן הפגינה עמידות יוצאת דופן ואורך חיים גבוה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...