Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פזיו 205 1.4 אלטרנטור מת חצי שנה ושבועיים אחרי החלפתו


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האחריות המקורית היא לחצי שנה, אבל הבעיה עוד יותר מסובכת האלטרנטור הוחלף לפני חצי שנה ושבועיים, התחיל לעשות בעיות אחרי חודש והוחלף במסגרת אחריות. כלומר האלטרנטור הנוכחי מותקן ברכב 5 חודשים ושבועיים.אז הבעיה היתה שהטעינה לא היתה יציבה והיתה עוברת אף את ה 15 וולט, נעלצתי לחזור אליהם 3 פעמים כי כל פעם הם טענו שהאלטרנטור טוב והרכב דפוק עד ששכנעתי אותם להחליפו והבעיה נעלמה.

היום נדלקה נורית טעינה באופן מלא ורב מודד מראה על מתח של 12.20 וולט יציב גם עם אורות יש טעינה מאוד חלשה , כלומר ניתן לנסוע עם הרכב בינתיים אבל בטח לא להרבה זמן.

האם ניתן לבקש החלפתו עדיין במסגרת אחריות או שאין לי שום סיכוי אולי לפחות להתחלק במחיר כי זה די יקר . מה אתם אומרים ?

הבעיה שאין שום מסמך המאשר שהם אכן החליפו את האלטרנטור בפעם השניה.

מחר אני אלך אליהם בבוקר ונראה מה יהיה.

המוסך הוא שאול יוניסי מירושלים.

תודה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם הם לא החליפו בפעם השניה אז הטעינה הייתה נשארת 15V כמו שאתה אומר ואז זאת גם בעיה.

לעניין , האחריות היא כמו שכתוב ולא יעזור אחרת, אם עברת את תקופת האחריות אפילו ביום, אתה זקוק לחסדים של ואין על מה להתווכח, כנראה שהאלטרנטור השני שהרכיבו היה משומש או קרוב לזה או שלא החליפו אותו מלכתחילה ורק החליפו REGULATOR.

כנראה שתצטרך לשלם את מלוא המחיר שוב פעם ועדיף שתעשה את זה במקום אחר כאשר אתה דורש לראות את החלק שמרכיבים ברכב מקבל אחריות בכתב ובודק יחד עם המוסך את הטעינה כולל טעינה בעומס של אורות ומזגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון אחר למחשבה: יכול להיות שיש בעיה בצמת החוטים של הרכב ולכן הטעינה לא תקינה. או שאולי המצבר לא תקין.

לכן מתח הטעינה מדי פעם משתנה והורס את ווסת המתח באלטרנטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני, בניגוד לשאר המגיבים, אכלתי מספיק מרורים מהאלטרנטורים של ה205 כדי להגיד לך כמעט בוודאות שזה האלטרנטור. הם נשרפים כמו ברחשים על מנורת הלוגן בליל קיץ לח.

 

אני מקווה בשבילך שהמוסך שאצלו החלפת אלטרנטור הוגן וישר ויחליף לך את האלטרנטור בלי בעיות.

 

בכל מקרה כדאי לבדוק ואפילו לחזק את כבל הפלוס הדק והמסכן שפיג'ו סללו מהאלטרנטור אל המצבר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב הנה עדכון.

הלכתי לחשמליית שאול יוניסי הוא כרגיל התחיל בשלו שמערכת החשמל ברכב דפוקה ובכלל המצבר שלי חלש( וזה נכון כי נסעתי יום וחצי בלי טעינה) אבל זה לא עניין אותו ולכן לטענתו בגלל שהמצבר חלש האלטרנטור כל הזמן עובד כדי להטעין אותו ולכן הוא נשרף ואני מזכיר לאחר 5 חודשים בלבד בסה"כ יש לי מצבר בן פחות משנתיים שאף פעם לא עשה בעיות.

והוא אמר שאין שום סיכוי בעולם שאלטרנטורים שהוא משפץ יתקלקלו וגם זה שהוא החליף פעם אחת זה מאוד מוזר.

הזכרתי לו עוד פעם את המקרה הראשון והוא אמר שסתם הייתי נודניק כי לדעתו זה היה תקין וכל קפיצות המתח היו כי מערכת ההזרקה ברכב שלי דפוקה וצריך לשפץ אותה (אני אישית לא חושב שמתח טעינה שקופץ ל 15.5V זה תקין) וכך גם 2 חשמלאים אחרים שהלכתי אליהם לקבל חוות דעת אמרו שבקצב הזה יכולים להישרף לי חלקים, וכמובן שלא עניין אותו שלאחר ההחלפה הראשונה הבעיה נעלמה ולכן זה כביכול (לפחות מבחינתי) הראה שהבעיה היתה כן באלטרנטור.

ובכל מקרה האשים אותי בכשלים וסירב להחליף או אפילו לעשות הנחה כי נגמרה האחריות.

מה שכן הוצא לי ביחד עם האלטרנטור שעליו הוא רצה כמעט 700 ש"ח + 200ש"ח עבודה לרכוש גם מצבר.

אני חייב לציין למען ההגינות שהוא אמר שאולי בגלל החום הלחמה של שיפוץ נפתחה ואז יעלה לי זול יותר לתקן

לכן הלכתי לחשמלאי אחר שאמר שלו זה נשמע קצת מוזר שאחרי 5 חודשים הולך האלטרנטור אפילו אם המצבר קצת חלש.

הציעה לי מחיר הרבה יותר הוגן וזול לאלטרנטור משופץ מאחד ממפעלי השיפוץ בתל-אביב וחצי שנה אחריות.

ולבסוף בן אדם שמכיר קצת את העניינים באזור המליץ לי על מישהו שמתעסק בחלקי החשמל.

הלכתי עליו ואצלו נעשתה העבודה הותקן אלטרנטור 100A משופץ אבל שיפוץ לא בחלקים סיניים.

כמו כן הוא אמר לי שהאלטרנטור הישן שופץ בחלקים סיניים ולכן לא פלא שהוא נשרף בגל החום הראשון.

מה שהכי הפתיעה אותי זה המקצועיות הבן אדם פירק והרכיב את האלטרנטור בפחות מ 25 דקות ללא הרמת רכב או פירוק גלגל או כדומה כאשר האלטרנטור נמצא במקום קשה לנגישות למי שמכיר את האלטרנטור ב 205 שנמצא מאחורי המנוע, ובעזרת 4 מפתחות בלבד. סתם להשוואה אצל יוניסי לקח שעה וחצי לפרק ויותר משעה להרכיב.

אני אישתי מאוד התעכזבתי מהגישה של יוניסי כלפי הלקוח העיקר להפיל את כל האשמה על מישהו אחר ולא להיות קצת הוגן (בסה"כ חלפו שבועיים מתום האחריות על האלטרנטור הראשון שהורכב), מצד שני עם רמת שיפוץ כזאת אולי עדיף היה ללכת למישהו אחר בכל מקרה.

אני זוכר שפעם רפי לין המליץ עליו אז אני פשוט חייב להמליץ לא ללכת אליו בגלל היחס המזלזל בלקוח הוא חושב שהוא הכי חכם וכל השאר מטומטמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת החשמליה שמרבים להמליץ עליה?

 

בושה וחרפה. כל מה שהוא אומר (אם אכן נאמרו הדברים כמו שאתה מספר) מלמדים על חוסר מקצועיות ונסיון לסבן לקוח שאין לו יכולת להתווכח איתם. זה מדהים אותי כל פעם מחדש איך בעלי המקצוע לא מתביישים לבלבל את השכל ולהחליף לך חצי אוטו כשכל הבעיה היא העבודה הגרועה שהם עושים.

 

כבר אמרתי ואני אומר את זה שוב. רוב שיפוצי האלטרנטור בארץ נעשים בצורה חאפרית, זולה ואין זה מפליא כלל שאלטרנטור מחזיק חצי שנה-שנתיים. שיפוץ איכותי עם חלקים מקוריים עולה הרבה מעל מחיר אלטרנטור. כדאי שכולם יבינו את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד עדכון נסעתי קצת(הרבה) עם הרכב וחזרתי לחשמלאי שהתקין לי את האלטרנטור על מנת לבדוק מצבר, הבדיקה יצאה תקינה גם בעומס, אומנם רואים שהמצבר לא חדש כמעט שנתיים אבל עדיין בקטע התקין (חלק ירוק) ולכן נאמר לי שאין מה לגעת במצבר בנתיים.

לגבי הסיפור שלי איתם המלצתי אליהם בעבר כי בסך הכל הם היו בסדר עד לקטע של האלטרנטור.

היו להם מחירים סבירים ונראה כי העבודה בוצעה ברמה די טובה (לפחות כך זה היה נראה לי עד שראיתי איך הבחור הזה עובד).

אולי זה כשל מקומי כי יש להם די הרבה לקוחות (ואולי יש להם הרבה לקוחות כי אין הרבה חשמליות בירושלים כלומר כמעט ואין תחרות )

סמך מה ניתן לקבועה שהמצבר פרוק הוא הביא מכשיר עם נוזל טבל אותו ואומר לי שזה צף אבל לא טוב.

המכשיר בדיקה שלו הראה 10V-11V ובבדיקת עומס ירד לאדום כמובן, אז הסברתי לו שזה כי אני נוסע כך מאתמול והוא אומר זה לא משנה אתה רואה המצבר לא עומד בעומס.

החשמלאי השני קיבל אותם תוצאות אך אמר לי שכדי לדעת אם המצבר טוב או לא צריך לטעון אותו קודם בחזרה.

בסה"כ אני לא יכול לדרוש יותר מדי או לבוא בטענות לגבי המוצר עצמו כי הם נותנים 6 חודש אחריות וזה נגמר לפני שבועיים,

אבל הגישה שלו שאני הדפוק והוא לא, זה מה שמכער את כל העסק שלו מבחינתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתרגש זו הגישה של כל החאפרים. לי פעם מוסך אמר שאם מישהו ישמע אותי יחשוב שהשתגעתי ושהטענות שלי לא הגיוניות. זה נאמר אחרי שהתלוננתי שחום המנוע אינו עולה לאחר החלפת תרמוסטט. "תמיד מתלונים שהחום גבוה לא נמוך" הוא אמר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשה לי לספר לך משהו על אחריות.

בשנת 94 רכשתי מיצובישי קולט חדשה עם גג שמש...

אחרי 3.5 שנים מצאתי תחילת חלודה על גג השמש.

נכנסתי למוסך בו טיפלתי ברכב בידיעה שהאחריות חלפה לפני חצי שנה.

המוסך א.ד בפ"ת הוציא גג חדש מהנילונים ואחרי חצי שעה היתי בדרך החוצה עם אפס עלות.

המוסך טען שלמרות שחלפה האחריות אין זה תקין וסביר למצוא חלודה בגג וכן הוא מחליף את הגג ללא עלות ושולח את החלק ליפן לבדיקה!

שרות יהלום? ללא ספק!

כך שהכל ענין של רצון ואין צורך להיתפס לזמנים קצובים כפי שנקבע בהסכם האחריות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת החשמליה שמרבים להמליץ עליה?

 

בושה וחרפה. כל מה שהוא אומר (אם אכן נאמרו הדברים כמו שאתה מספר) מלמדים על חוסר מקצועיות ונסיון לסבן לקוח שאין לו יכולת להתווכח איתם. זה מדהים אותי כל פעם מחדש איך בעלי המקצוע לא מתביישים לבלבל את השכל ולהחליף לך חצי אוטו כשכל הבעיה היא העבודה הגרועה שהם עושים.

 

כבר אמרתי ואני אומר את זה שוב. רוב שיפוצי האלטרנטור בארץ נעשים בצורה חאפרית, זולה ואין זה מפליא כלל שאלטרנטור מחזיק חצי שנה-שנתיים. שיפוץ איכותי עם חלקים מקוריים עולה הרבה מעל מחיר אלטרנטור. כדאי שכולם יבינו את זה.

עדיף לשפץ את האלטרנטור לבד למי שיכול כמובן, זה הרבה יותר זול יותר ערכי ולא ירדו דמעות אם יקרה משהו אחרי חצי שנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל ירדו הרבה דמעות בפירוק והרכבה שלו למי שלא יודע איך.

וירדו עוד יותר דמעות כאשר אחרי פירוק והרכבה ממושכת אני אגלה שהשיפוץ העצמי לא הצליח וצריל לעשות עוד פירוק והרכבה,

תאמין לי שירדו הרבה יותר דמעות ממה שירדו עד כה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל ירדו הרבה דמעות בפירוק והרכבה שלו למי שלא יודע איך.

וירדו עוד יותר דמעות כאשר אחרי פירוק והרכבה ממושכת אני אגלה שהשיפוץ העצמי לא הצליח וצריל לעשות עוד פירוק והרכבה,

תאמין לי שירדו הרבה יותר דמעות ממה שירדו עד כה.

מי שלא יודע לא יעשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...