Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת בלי סאב.

עכשיו אני רוצה להוסיף סאב וצריך גם מגבר

אני מבקש ממכם המלצות...

תודה!!!!

פורסם

מה עם תקציב???

מה עם ציפיות מהמערכת???

 

תשמע בחור פעם הבאה שאתה רושם הודעה תשתדל לרשום את כל הפרטים כגון תקציב מה יש כרגע ומה אתה מחפש לפני שיסגרו לך את התר'ד.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

כן כמו למשל:

 

איזה רמקולים יש לך?

האם אתה רוצה לחבר גם אותם למגבר או רק את הסאב?

איז סוג של מוזיקה אתה שומע?

איזה HU יש לך?

על איזה הספקים אנחנו מדברים?

מה התקציב?

מחפש חדש או משומש?

פורסם

את האחוריים חבר לרדיו דיסק כמו שהם עכשיו , ורכוש מגבר 4 ערוצים , 2 ערוצים תחבר לקומפוננט 2 ערוצים נותרים תחבר לסאב.

 

1100 ש"ח- תחסוך עוד טיפה , כי זה בקושי מספיק למוצרי סין העתיקה.

 

במידה ואתה אכן רוצה , V12 יכול לעשות את העבודה + איזה סאב של לאנזר MAX או פיוניר 305C או כל דבר בסיגנון..

פורסם

kfir כנראה לא ראית אבל יש לו כבר מגבר, ג'יי.בי.אל המפורסם...

אז ככה שפשוט תחבר את ברמקולים האחוריים ישירות למגבר הפנימי (הם יעבדו יפה מאוד אם ההגברה של ה HU)

ובכסף שיש לך אתה יכול לקנות סאב בהתאם לדרישות שלך (העדפות, דיוק, עוצמה וכו') אבל לא סאב יותר מידי חזק כי אחרי הכל אתה עדיין מחבר אותו בגישור............

תרשום את ההעדפות שלך בסאב וכך יוכלו לעזור לך יותר.........

פורסם

כמו שאמרו לפניי

חבר את האחוריים להגברה של הרדיו דיסק

וסאב בגישור + קומפננט לגיביאל

 

וההמלצה שלי לסאב אליך היא הפיניקס גולד

סאב מאוד מדוייק

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=33191

 

 

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

×
×
  • תוכן חדש...