Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל בדוק שאין לך שום דבר בדלת לא זרוקה שם איזו מצית שמקפצת או עתיפה של דיסק
אפשר לדעת מה הקשר????

אם אין לך איך לעזור לבן אדם אז תמנע מזה אחי....

 

AlonSe:זה עד כדי כך נסבל?

איזה ציוד יש לך?

Head Unit:Pioneer 6950ib

Amplifier:pulse audio-ba2900

Component:morel tempo+mt22+mx22.2

Sub:JL 12W1 back:pioneer 350w

פורסם

רשום לי בחתימה...

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

יש אצלי באוטו איטום של יריאות זפת, סופרטייט אלומיניום(פזקאר).

בקשר ליעילות, החומר מאוד יעיל מנסיון!

בקשר לריח, הרכב שלי אטם וכף רגל ועד ראש( שתי שכבות בבגז', 4 שכבות בדלתות בקדימה ואיטום של גג) אין ריח בכלל גם לא בימים הכי הכי חמים שבהם אתה יכל לבשל חביתה על הדש.

 

לפותח הת'רד, לפי מה שאני מבין ממך אז הבעיה שלך היא לא בחומרי איטום אלא בבפלסטיקה בזה החומר איטם לא יעילים.

 

מקוה שעזרתי.

פורסם

אצל מי התקנת ובכמה?

יש אצלי באוטו איטום של יריאות זפת, סופרטייט אלומיניום(פזקאר).

בקשר ליעילות, החומר מאוד יעיל מנסיון!

בקשר לריח, הרכב שלי אטם וכף רגל ועד ראש( שתי שכבות בבגז', 4 שכבות בדלתות בקדימה ואיטום של גג) אין ריח בכלל גם לא בימים הכי הכי חמים שבהם אתה יכל לבשל חביתה על הדש.

 

לפותח הת'רד, לפי מה שאני מבין ממך אז הבעיה שלך היא לא בחומרי איטום אלא בבפלסטיקה בזה החומר איטם לא יעילים.

 

מקוה שעזרתי.

פורסם

אני רוצה שתבינו אותי, יש לא מעט חומרי איטום זולים וטובים - זולים בהרבה מהידועים כמו דיינאמאט או פאנצ'מאט - לא אמרתי שהם כולם לא טובים ולא ניתנים לשימוש - חס וחלילה

 

אני מתכוון לספריי זפת - זה שרומן אמר שהוא שם ברכב שלו ואחרי כמה ימים נעלם הריח - החומר הזה רעיל! אני חוזר ואומר רעיל! מסוכן לריאות! מסוכן למחזור הדם!

בשביל כמה גרושים אפשר להרוויח בקלות רכב אטום אם אופציה לסרטן ריאות עתידי... חס וחלילה - אבל הטענה שלי היא שיש דברים שלא שווה לקחת עליהם את הסיכון - תחשבו על זה.

 

בקשר לרעשים ופלסטיקה - החומרים הכי פשוטים שניתן למצוא אותם זרוקים בכמויות מאחורי מרפדיות באזורי תעשייה מבלי לשלם עליהם גרוש, אתה יכול לטפל כמעט בכל מקום ברכב שלך... אני מדבר על ספוג... בקשר לפסי איטום - גרושים גליל אחד מספיק לשלושה רכבים מבחינת פאנלים וכו'... דבק דו צדדי - בכל חנות לחומרי בניין - 15 שקל הסוג היקר!

 

בקטע של האילתור - אני לא מדבר כאן על חיבורי חשמל, או על טיפול בחלקי מנוע - אני מדבר כאן על לרפד בספוג...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

 

בקשר לרעשים ופלסטיקה - החומרים הכי פשוטים שניתן למצוא אותם זרוקים בכמויות מאחורי מרפדיות באזורי תעשייה מבלי לשלם עליהם גרוש, אתה יכול לטפל כמעט בכל מקום ברכב שלך... אני מדבר על ספוג... בקשר לפסי איטום - גרושים גליל אחד מספיק לשלושה רכבים מבחינת פאנלים וכו'... דבק דו צדדי - בכל חנות לחומרי בניין - 15 שקל הסוג היקר!

 

בקטע של האילתור - אני לא מדבר כאן על חיבורי חשמל, או על טיפול בחלקי מנוע - אני מדבר כאן על לרפד בספוג...

איפה אתה קונה גליל של פסי אטום בזול?

אני מהמרכז.

תודה!

פורסם

תגובה לMJ01, בסביבות ה400 ש"ח עולה גליל של 20 מטר על מטר.

התקנתי הכל לבד. קניתי את הגליל עם שלושה חברים וכך זה יצא בסביבות ה130 ש"ח כל אחד(מחיר זנות יחסית לתמורה), אגב זה הזמן לציין עד כמה שהמתקינים גנבים בכך שהם רוצים על איטם דלתות 150(במקרה הטוב).

אפשר לארגן קניה קבוצתית(של כ5 חבר'ה) וזה יצא גרושים, אני עדיין רוצה לאטום עוד כמה מקומות(דלתות אחוריות ורצפה) אז מי שרוצה מוזמן ליצור קשר.

פורסם

הי רומן - מצטער שלא עניתי (פשוט לקחתי מנוחה מהמחשב לסוף שבוע - קצת קשה לראות מחשב לפעמים בסופשבוע כשזה גם תחום העיסוק...)

 

פסי איטום לחלונות אתה יכול לקנות בכל סניף של אייס, הום סנטר וכל רשת או חנות לכלי בית...

עוד נשאר לי בבית חצי מהגליל שהשתמשתי בו לפיאסטה והזה היה לפני כמעט יותר מחמש שנים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...