Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים מתקנת האפוד בכל רכב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בינתיים מתוך מה שרואים, יש הענות רבה של נהגי הרכבים לרכוש את האפוד, אך מאידך צריך אכן לבדוק האם הוא יהיה בשימוש או שימשיך "לקשט" את מושב הרכב.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני ממש לא מאלה שבוכים ומתלוננים אבל אם מאחורי היוזמה הזו עומדים אינטרסים כלכליים

ומקורה לא בטובת הציבור זה קצת מרגיז.

ואגב אתם בטח תהיו מאושרים לשמוע שעוד לא מצאתי את המייל ויתווספו עוד 10 תגובות על זה

שאני מ***ן לכם את השכל, תהנו בינתיים ואני עוד אמשיך לחפש.

פורסם
הדבר היחיד שמעניין אותי הוא למה כולכם שילמתם 20 שקל שהאפוד נפוץ ב9.90 בלא מעט מקומות

איפה מוכרים אפוד ב- 9.90?

:turn-l:
פורסם

לרכב של החברה בגלל שקניתי את זה בלילה האחרון קניתי ב25 שקל באיזה תחנת דלק (כמובן החזר מהחברה)

 

לרכבים הפרטיים 20 שקל... לא שווה לנסוע רחוק בשביל לחסוך את ה5-10 שקל האלה שגם ככה אני ישלם אותם בדרך לשם.

 

בכל אופן עד כה ראיתי 2 אנשים שהשתמשו באפוד הזה אתמול בערב וזה מאוד עזר לזהות אותם מרחוק, לעבור נתיב ולהסתכל ב10 עיניים על הכביש שלא יקפוץ לי איזה נוסע.

 

אבי.

פורסם

בימים האחרונים באמת רואים שאנשים משתמשים באפודים. משום מה גם בימים האחרונים אני שם לב שיש יותר מכוניות תקועות. או שאולי אני שם לב בגלל האנשים עם האפודים...

בכל מקרה, יש הבדל משמעותי. בשני מקרים שראיתי (כביש ת"א ירושלים סמוך לאזור, וכביש בית עובד-עין הקורא) האפודים האלו עשו את ההבדל בין מה שנראה כמו מכונית תקועה\חונה\נטושה לבין מכונית מוקפת אנשים.

בהתחלה זה באמת קצת מבלבל לחשוב שמדובר בשוטרים או עובדי מע"צ, אבל זה בהחלט מסב את תשומת הלב לנעשה בשוליים.

פורסם

העיקרון להעביר חוק שיציל כ 25 אנשים בשנה הוא חיובי

בתנאי שלא שמים את האפוד על המושב כשיש כריות צד...

סעיף בהצעת החוק:

(ד) הוראות סעיף זה לא יחולו על סוגי כלי רכב שקבע השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת.

אם החוק לא חל על רכבים צבאים זה לא ממש חוק חכם,מלבד זאת אם כבר אפוד זוהר למה לא לחייב כל משתמש בדרך - כולל הולכי רגל להסתובב עם אפוד עליהם (סעיף נוסף רצוי לפרט -לא מוסתר ע"י תיק גב ענקי...)כך אולי יצילו עוד כמה אנשים

גם לא ממש ברור איך יפעלו לגבי הערבים \הפלסתינאים

ואם כבר למה לא ללכת בגדול -ידוע שנגרמו מספר תאונות כתוצאה מהתנגשות עם בעלי חיים,למה לא לחייב כל פרה סוס או גמל שעלולים להגיע לכביש להיות מסומנים באמצעי זוהר?

פורסם

יש לי שאלה קצת מוזרה, לא רוצה לפתוח נושא חדש בשביל זה..

למישהו אולי יש מושג איפה אפשר לקנות אפודים כתומים? על פי החוק הבנתי שאין כל הבדל בין הצהובים לכתומים, פשוט אני רוצה אפוד כתום (אל תשאלו על הסיבות, באמת שלא תבינו...)

פורסם
איפה מוכרים אפוד ב- 9.90?

אם תמתין עוד כמה ימים מחירי האפודים יצנחו מטה, ואפילו יחולקו חינם כאשר "שוק" הקונים יהיה רווי.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

האפוד הוא באמת יוזמה מבורכת.

גם אני היום זכיתי לראות נהג משאית תקוע שעבד "בתוך" המנוע והאפוד ממש הקל על זיהויו.

בקשר למחירים - באמת ש 10-20 ש"ח זה סכום פעוט. מישהו שם לב שהוא משלם אגרת רישוי של אלפי שקלים כל שנה ולא מקבל שום דבר שיכול להציל את חייו בתמורה? (סליחה, מקבלים את מע"צ. בעצם הם לא משהו בהצלת חיים).

בסוכנות רכב שאני עובד בה אנחנו נותנים אפוד כבר בתוך הרכב החדש. אני מקווה שגם בשאר המקומות זה ככה.

אה, ולא כל האפודים מיוצרים בסין. האפודים שאנחנו מחלקים מיוצרים בקריית גת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
Volk, המדינה לא מחוייבת להגן עליך מעצמך, אבל היא יכולה לחייב אותך להגן על עצמך, כדי לחסוך לך ולה נזקים.

לפי מה שאתה כותב, חובת המדינה גם לממן לרוכבי אופנוע קסדות ומיגונים, ולהחליף לאזרחים את כריות האויר ברכב עם הגיען לגיל 10 שנים. או שהיא יכולה לחייב אותך לא לנסוע ברכב מנועי או שאינו מנועי, אם אתה לא יכול להרשות לעצמך להגן על עצמך.

במקום לבזבז כמה מאות מיליונים על מסכות אב"כ שאף אחד לא צריך, אפשר הייה למצוא תקציב לאפודים האלה.

פורסם

אשכרה. אם הפועלים העיראקיים והפועלים הישראלים היו מתאחדים ומסלקים את הפרולטרים השולטים בהם, לא היה צורך במסכות אב"כ.

אבל זו סיבה מספיק טובה כדי להתבכיין שוב על הסכום השווה עשירית מיכל דלק או חצי מנה פירושקי?

חשבתי שכבר מיצינו את הנושא הזה.

פורסם

אבל אישפוז אתה חייב להבין שלא מדובר פה על הסכום.

 

מי שכן מפריע לו לשלם 20 שקל, יש לו בעיה רצינית, אבל לא מדובר על עניין המחיר, מדובר על העניין המקומם, לי אישית קשה להאמין שהחוק התחיל ביסודו מתוך דאגה לאזרח בצורה כנה ואמיתית, ורק בגלל שכך, זה מקומם, לא המחיר מקומם. אותי בכל אופן.

פורסם
זה הרי ברור כל פעם שנכנס איזה שר תחבורה חדש הוא מחליט להפוך כמה קרובי משפחה למליונרים בעקבות כל מיני חוקים חדשים.

אתם יודעים מה עזבו את האפודים שיש משהו בחוק הזה , אבל השנה יצאו המדבקות לכל המוניות ,

קודם כל המדבקה של המספר זכות ציבורית של המונית כל אחת כזאת מקורית עולה 80-120 שקל לצד אחד , מונית ספיישל מחוייבת ב-2 כאלה (אחת לכל צד של הרכב) , עכשיו זו מדבקה מיוחדת בגלל שהיא גם זוהרת ככה שהיה קשה לזייף אותה ולהוציא מדבקות דומות אחרות (לקראת הסוף יצאו בסופו של דבר מזוייפות במחיר של 60 שקל).

יש גם את מוניות השירות שהחליטו להצהיב את כולם ולהוסף לכל תחנה צבע משלה , זה הרבה יותר יקר מהמדבקה של המוניות הקטנות , בנוסף בלי שום קשר גם מוניות השירות חוייבו במדבקה ששמו במוניות ספיישל.

השנה ייצא גם החוק של המשולש הזה של מורי הנהיגה , 600 שקל עולה משולש כזה .

 

בקרוב בחירות ייכנס שר תחבורה חדש , צפו לחוקים חדשים...

ברור? לך? מעניין...ברור רק שאתה מוציא דיבה בצורה גורפת...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...