Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים מתקנת האפוד בכל רכב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משער שגם הדוא"ל שהוזכר הוא מאותו מקום..

מצאתי את הכתבה הבאה ב"ידיעות אחרונות" למי שטרם קנה אפוד ו

צרעה2.jpg

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
החוק הזה חוק חכם, באמת.

 

אבל....

 

כל מדינה מחוייבת לתת את ההגנה המקסימלית לאזרחיה, וכאשר אזרחים חייבים לשלם מכיסם בשביל ההגנה הזאת, זה מראה על המצב של המדינה.

 

המדינה המקוללת הזאת הייתה צריכה לשלם על האפודים האלה, שאפשר הייה בלי בעייה לחלק בטסט.

 

לא שה20 שקל האלה ירוששו אותי, זה פשוט דבילי.

אני אישית מאוד יישמח לראות אותך עולה על מטוס ועף מהמדינה הזו.

 

הבעיה היא שיותר מדי טוב לך פה!

 

מעניין אותי לדעת- האם קיבלת יותר מאיכן שבאת?

פורסם

המקום: פ"ת, צ.כלי זמר...



המעורבים: צמיג עם תקר ואדם מבוגר לבוש אפוד זוהר

 

עיקרי הארוע:

פקק, מתחנת הדלק "פז" עד הפניה לרח' בזל.

הסיבה? האיש החביב שהיתישב באמצע הכביש והחליט להחליף צמיג בניחותא.

לרוע המזל הוא לבש אפוד זוהר... למה לרוע המזל? כי חצי מטר לפני הנתיב שהוא חסם יש מיפרץ שבו הוא היה יכול לחסוך את הבהייה המוטמטמת של העגלים ש"נוהגים" את הפחיות ויצרו שם פקק שלא יתואר (7 בבוקר!!!)

 

בקיצור, בלאי!

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

כשאני עברתי שם היה לו רק משולש ולא אפוד. כנראה מישהו הסב את תשומת ליבו. אהבתי גם איך הוא ישב על התחת בזמן החלפת הצמיג. ישיבה של עזובת'י באמאש'ך

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
כשאני עברתי שם היה לו רק משולש ולא אפוד. כנראה מישהו הסב את תשומת ליבו. אהבתי גם איך הוא ישב על התחת בזמן החלפת הצמיג. ישיבה של עזובת'י באמאש'ך
עם שתי הרגליים משני צידי הגלגל שמונף באוויר ומיסתמך על חסדי הג'ק העתיק שיש לאיש הזה...

פחד אולוהים... :shock:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
החוק הזה חוק חכם, באמת.

 

אבל....

 

כל מדינה מחוייבת לתת את ההגנה המקסימלית לאזרחיה, וכאשר אזרחים חייבים לשלם מכיסם בשביל ההגנה הזאת, זה מראה על המצב של המדינה.

 

המדינה המקוללת הזאת הייתה צריכה לשלם על האפודים האלה, שאפשר הייה בלי בעייה לחלק בטסט.

 

לא שה20 שקל האלה ירוששו אותי, זה פשוט דבילי.

 

אם כבודו לא שם לב מדינתנו היא לא שוויץ, ונותנים לך את ההגנה המקסימלית הכי טובה, ומנסים לשמור על חייך.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני אמצא את המייל ,אעדכן בהמשך..

עדיין ממתינים ...

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

טוב אחרי שבוע עמוס אני חייב לכם התנצלות ,המייל היה לא אחר מהקישור

הטיפשי שמישהו שם כאן מפורום הספקולצית הטיפשי גם הוא.

יצאתי קבב/חומוס/ איזה תיאור לדביל שעולה לכם לראש.

שיהיה לכם סוף שבוע נעים ואני מצטער אם גרמתי כאן לחיכוכים מיותרים.


×
×
  • תוכן חדש...