Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים מתקנת האפוד בכל רכב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החוק הזה חוק חכם, באמת.

 

אבל....

כל מדינה מחוייבת לתת את ההגנה המקסימלית לאזרחיה, וכאשר אזרחים חייבים לשלם מכיסם בשביל ההגנה הזאת, זה מראה על המצב של המדינה.

המדינה המקוללת הזאת הייתה צריכה לשלם על האפודים האלה, שאפשר הייה בלי בעייה לחלק בטסט.

לא שה20 שקל האלה ירוששו אותי, זה פשוט דבילי.

פורסם

אני לא מבין מה כולכם מתלוננים, "קדחת האפודים" היא דבר מבורך בהחלט.

בזמן האחרון אני רואה כל רוכב אופניים לובש את הדבר הזה, וזה פשוט מעולה ! ממרחק רב ניתן לראות אותו, מה שיציל את החיים שלו והפגוש שלי (שאם הוא לא היה גומר את החיים שלי, אני הייתי עושה את זה).

 

לשם שינוי זה חוק שמיושם ע"י מרבית הנהגים, בשבוע האחרון יצא לי לנסוע הרבה בכבישים מהירים, פשוט כמעט כל רכב שעוצר, לנהגו יש אפוד, זה פשוט מצויין !

 

תפסיקו להתלונן, זה מחיר של מנת שווארמה (אורון, לא יודע איפה אתה אוכל את השווארמה, אבל אם אתה משלם יותר מ-20 ש"ח... מצבך רע, פנה אליי בה"פ להכוונה) שיכולה להציל לכם את החיים.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
החוק הזה חוק חכם, באמת.

 

 

המדינה המקוללת הזאת הייתה צריכה לשלם על האפודים האלה, שאפשר הייה בלי בעייה לחלק בטסט.

אתה תמיד יכול לעזוב את המדינה המקוללת הזאת!

פורסם

זהירות: שיטרית מחכה בסיבוב (בערך כמו שיכניס לנו את ההיטל על הכבישים וההיטל על ועדה נוספת לבטיחות בדרכים) מ\ובקדימה...

 

חוק האפודים איננו חוק שלו (לדעתי חוק חכם מאוד) - הוא לא מסוגל לחוקק חוק שכזה (ראו דוגמא מה הוא כן יכול לחוקק ) .

 

יחי ההבדל הקטן :|

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

Volk, המדינה לא מחוייבת להגן עליך מעצמך, אבל היא יכולה לחייב אותך להגן על עצמך, כדי לחסוך לך ולה נזקים.

לפי מה שאתה כותב, חובת המדינה גם לממן לרוכבי אופנוע קסדות ומיגונים, ולהחליף לאזרחים את כריות האויר ברכב עם הגיען לגיל 10 שנים. או שהיא יכולה לחייב אותך לא לנסוע ברכב מנועי או שאינו מנועי, אם אתה לא יכול להרשות לעצמך להגן על עצמך.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זה לא עניין ה-20 ש"ח. לא מספיק לשים משולש אזהרה, אותות מצוקה ופסים זוהרים, חייבים גם אפוד? אולי נחייב גם בפצצות תאורה בכל מכונית?

משום מה יש לי הרגשה שמישהו עושה כסף טוב על עניין האפודים הללו.

 

אבל איך אומרים הגששים, חוק זה חוק. בינתיים עוד לא קניתי אפוד, מחר מחרתיים יהיה אפוד ובא לציון גואל. אם החוק המטומטם הזה (לדעתי) יציל עוד אדם אחד אפילו, נו שוין אני מוכן לחיות בדעה שזה חוק מטומטם העיקר שפחות אנשים ימותו בתאונות דרכים.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
זה לא עניין ה-20 ש"ח. לא מספיק לשים משולש אזהרה, אותות מצוקה ופסים זוהרים, חייבים גם אפוד? אולי נחייב גם בפצצות תאורה בכל מכונית?

משום מה יש לי הרגשה שמישהו עושה כסף טוב על עניין האפודים הללו.

 

אבל איך אומרים הגששים, חוק זה חוק. בינתיים עוד לא קניתי אפוד, מחר מחרתיים יהיה אפוד ובא לציון גואל. אם החוק המטומטם הזה (לדעתי) יציל עוד אדם אחד אפילו, נו שוין אני מוכן לחיות בדעה שזה חוק מטומטם העיקר שפחות אנשים ימותו בתאונות דרכים.

 

פליקס

מניסיונך על הכביש... כמה אנשים באמת שמים משולש אזהרה? כמה מהם שמים משולש אזהרה במרחק הדרוש ? (אני משער שאותם אנשים גם לא ישימו את האפוד)

 

אני חושב לשם שינוי שגם אם מישהו מרוויח על הגב שלי, אני ארוויח הרבה יותר אם תהיה לי אינפורמציה

כנהג על דמויות שקופצות לכביש\עוברות את הכביש\מחליפות גלגל וכד' ואני (טפו טפו טפו) לא אהיה מעורב בתאונה שכזאת.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

תגידו על מה אתם מתלוננים!? על 20 שיקל?

לפני יומיים בת 20 מאצלינו נסעה בכיבש בין עירוני, פנצ'יר, נאלצה לעצור בצד, בדיוק כשהיא יצאה (כמון בלי האפוד) קיבלה מכה ממכונית, יום אחרי זה היא כבר נפטרה..

אז לא שווה לשלם 20 שיקל בשביל זה?

פורסם

חוק מצויין, אני מקווה שיציל הרבה אנשים.

 

 

רק משהו מצחיק אחד - ראיתי מישהו שנתקע בדרך עירונית בצד ושם את האפוד.

אנשים השתגעו..

פורסם

Better be safe than sorry

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
גם אני קניתי את האפוד כמו כל שאר הפריירים במדינה ואח"כ גיליתי שממש במקרה

קרוב משפחה של יוזם הצעת החוק הוא בעל מפעל כושל לאפודים זוהרים....

בקיצור שוב עשו עלינו קומבינה...

עדיף להשקיע בתאורה טובה יותר מאשר לעשוק את הציבור!

למה תמיד צריך לחשוב "שדופקים" אותנו, 20 ש"ח לכל היותר תמורת חיים אני חושבת שזה ממש סכום זעום.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הדבר היחיד שמעניין אותי הוא למה כולכם שילמתם 20 שקל שהאפוד נפוץ ב9.90 בלא מעט מקומות

 

ואגב תתביישו לכם כל אותם המטיפים של "למה צריך את זה, בשביל מה זה טוב, ולמה המידה לא שילמה"

גם אם החוק הזה יציל יד אחת מלהשבר (אני לא מדבר בכלל בכלל בכלל על חיים) יד אחת בודדה של אישה - בוא נגיד : אמא שלכם ! היד של אמא שלכם לא שווה 9 שקל בעיינכם ?

והחיים שלה ? גם לא שווים 9 שקל ?

והחיים של 10 אזרחים שלדוגמא יכולים להיות אחיך, אחותך, אישתך, הילדה שלך, כל אותם אנשים שיקרים לכם מכל - חייהם לא שווים 9 שקל בעינכם ?

פורסם

לדעתי עוד שנה בדיוק נראה כולנו את הסטטיסטיקות ונדע אם זה היה חוק טוב או לא. בתנאי כמובן שאנשים ימשיכו לקיים את החוק.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...