Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנורות בפונטו תאמת לא משהו... אני מרגיש כאילו אני נוסע בלי אורות בלילה והפלסטיק שקוף .. עדיין לא הצהיב או משהו בכל מקרה רציתי להחליף לנורות קסנון כאלה שהאור כחלחל שאני יוכל גם לראת לאן אני נוסע .. אבל מניסיון כאשר אבא שלי החליף לכאלה בג'יפ שלו לאחר זמן מה הוא גילה שזה פשוט המיס לו את החוטים. איך אני יודע אם זה מתאים או לא? סוגים? עצות?

תודה

פורסם

דובר כבר הנושא!

 

בגדול יש ערכות , מוספים מגבר תואם וחיוט תואם וכאן לא צריכה להיות בעיה בנושא.

הבעיה היחידה היא שלא מחליפים את הפנסים, ואז אין את העדשות הייעודיות.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

קיימים סטים יחסית בזול (סט= מגבר חוטים ונורה )

ולא חייב עדשה הם עובדים מעולה עם רפלקטור השאלה היא האם אתה מסוג האנשים שישלמו 1500 שקל על קיט קסנון ?

 

יש לי חבר שעשה משהו נחמד לכל מערכת התאורה הקדמית

איזה קומבינציה עם ממסרים והאור היה חזק

כדי לנסות לברר

פורסם
היתה לי פונטו XTZ, האור שלה היה מצויין, תבדוק אולי הבעיה ספציפית אצלך.
זה לא אותו דגם.

הXTZ היא דגם מוקדם יותר של הפונטו - פנסים אחרים לגמרי.

הפונטו החדשות שונות.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אולי האורות שלך לא מכוונים ובגלל זה אתה לא רואה כלום בלילה,

 

תנסה להיכנס לחשמלאי רכב שיעשה לך כיוון אורות, ויבדוק את העוצמה, יכול להיות שגם המנורה לא תקינה.

 

בהצלחה.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם
זה לא אותו דגם.

הXTZ היא דגם מוקדם יותר של הפונטו - פנסים אחרים לגמרי.

הפונטו החדשות שונות.

 

 

רון.

טעות, XTZ 2001, זה הצורה של HGT.

 

אצלי זה היה מנוע 1300 60 כוח גיר רגיל. מהירות סופית 140 קמ"ש, בירידה 155.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני לא מבין מה הבעייה בפונטו שלך.

בספייס יש אור כחלחל יפייפה! אולי לך יש בעייה בתאורה/כיוון.

וזה לא חוקי כמובן.

פורסם

1. תומר, לך הייתה "ספייס 60" (דור שני) ולא "60XTZ" (דור ראשון).

אתה כל הזמן מתבלבל :-)

 

2. Lethal_Acid, לפונטו ספייס אין פנסים כחלחלים... הם צהבהבים

בגלל האופטיקה של הפנס קורה שרואים גוון בהיר יותר, אך זה לא קסנון והם לא כחלחלים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עדיין לא ירדתי לעומק העניין עם השריקה במנוע לצערי זה יקרה רק ביום שני

 

אני סטודנט ואין לי יותר מדי זמן בבקרים ועד שאני מסיים ללמוד המוסכים סגורים

אבל האוטו נוסע מעולה

פורסם

הבעיה בפונטו שלי שהיא איטית מדי p: אבל לא נורא.. האוטו הבא יהיה בסדר . בטסט גם ככה בודקים את האורות לא אז מקסימום יגידו לי שם שמשהו לא בסדר

פורסם

אני רוצה שתבהיר לי משהו שלא מובן לי.

 

הרכב שלך איטי מידיי?

כלומר חשבתה שאתה קונה קליו B SPORT אבל מחופשת לHGT?

חשבתה שנתוני יצרן 0-100 8.3 שניות שגויות?

 

מה זה איטי מידי?

רק אל תהייה מאלו של "איך אני משפר את הרכב ומוסיף לו עוד 50 כ"ס".

פורסם

שמע אני רוצה אוטו מהיר וכמה שיותר מהיר

 

הבעיה שזה פונקציה של כסף... ומזה לא היה יותר מדי אז התתפשרתי על HGT

היה חסר לי 15 אלף שקל לקנות איביזה משופרת עם ציפ ושטויות שנת 2002 עם קילומטרז נמוך !!

אבל בסדר לאט לאט עוד שנה שנתיים נחליף את האוטו למשהו קצת יותר רציני

אני לא יודע מה איתך אבל בקטעים האלה אני ילד ... אני מכור לצליל ולמהירות

ואם אני יכול להכניס עוד 50 סוסים לפונטו למה לא!? חוץ מזה שזה יפגע במנוע..

×
×
  • תוכן חדש...