Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבדוק את מפלס המים במצבר - דחוף.

 

מבחינת מזג אויר, החודשיים האחרונים לא עשו טוב למצבר, תוסיפו לכך את השימוש האינטנסיבי במזגן - והרי לכם נוסחה מצויינת לייבוש המצבר.

יש לפתוח את הפקקים ולוודא שכל התאים מכוסים בנוזל. אם חסר, למלא במים מזוקקים בלבד עד שהתאים מכוסים כמו שצריך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה זה מזגן?

אחרי שהיום התוודעתי לכך שהרכב עושה 1:2 כשאני מאוד ממהר (בלי מזגן), ויתרתי על המנחוס הקטן הזה.

 

מישהו מוכר סוללות? אני שוקל הסבה לרכב חשמלי...

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
מה זה מזגן?

אחרי שהיום התוודעתי לכך שהרכב עושה 1:2 כשאני מאוד ממהר (בלי מזגן), ויתרתי על המנחוס הקטן הזה.

 

מישהו מוכר סוללות? אני שוקל הסבה לרכב חשמלי...

 

אתה לא רוצה לדעת אפילו איך זה כשאני ומישל (2000 סמ"ק) ממהרים.

מכונית שמנמנה שכמוה, זוללת לי דלק... :roll:

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם
מה זה מזגן?

אחרי שהיום התוודעתי לכך שהרכב עושה 1:2 כשאני מאוד ממהר (בלי מזגן), ויתרתי על המנחוס הקטן הזה.

 

מישהו מוכר סוללות? אני שוקל הסבה לרכב חשמלי...

 

אתה לא רוצה לדעת אפילו איך זה כשאני ומישל (2000 סמ"ק) ממהרים.

מכונית שמנמנה שכמוה, זוללת לי דלק... :roll:

 

רועי, תסביר לו ש-2000 סמ"ק מקוריים של ST זה לא ממש בזבזני. :lol:

akurtser - הוא עושה 1:2, אלא רק אם משהו ממש לא בסדר באוטו שלך והוא עושה 1:1, אני לא חושב ששום מספר שתגיד לא יפתיע אותו :p

 

רוני, עושה 1:9 כשאני מאוד ממהר... (אחחח, החיים הטובים של 1.6 סטנדרטי :p )

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ואם מישהו צריך התנעה עם כבלים - אני כאן... :lol::lol::lol:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

רועי , הלוואי עלי הצריכת דלק שלך , ואני רק 1.3 !

 

מזגן יש לי , אבל הוא לא בשבילי.... :wink:

 

 

 

אגב , בחודש האחרון חלה אצלי צריכת דלק מדהימה....

 

סעמק !!!!! אין בולמים......

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשה, הזרקה מכנית.

תרד למטה ותבדוק, יש לי הרגשה שגם עם אוטו כבוי, האוטו שתה כמה ליטרים טובים.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
מה לבדוק שאכן אין נזילת דלק? איפה לבדוק?

לנזילת דלק (בניגוד לנזילת מים, וכמו נזילת ברטולין) יש ריח חזק ואופייני.

כשיש נזילת דלק משמעותית, תאאאמין לי - אתה תפחד לעשן ליד האוטו מרוב ריח שיהיה.

נזילה עדינה לא תסריח יותר מדי, אבל גם לא יהיה איבוד דלק משמעותי.

בכל מקרה - שווה להסתכל מדי פעם על צינורות הדלק שעוברים מתחת לרכב.

פורסם
לנזילת דלק (בניגוד לנזילת מים, וכמו נזילת ברטולין) יש ריח חזק ואופייני.

כשיש נזילת דלק משמעותית, תאאאמין לי - אתה תפחד לעשן ליד האוטו מרוב ריח שיהיה.

נזילה עדינה לא תסריח יותר מדי, אבל גם לא יהיה איבוד דלק משמעותי.

בכל מקרה - שווה להסתכל מדי פעם על צינורות הדלק שעוברים מתחת לרכב.

 

:lol::lol::lol: (על הסוגריים)

 

וגם - צודק בהחלט, נזילת דלק הנה לא סתם בעיה טכנית בלבד, אלא גם בטיחותית. אם לדוגמא הנזילה מגיעה מאזור כניסת צינור הדלק - ניצוץ קליל עלול לגרום לאסון...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האם פתיחת המדבקה ומילוי מים במצבר פוגעת באחריות על המצבר?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

WTF :?::?::?:

 

היום פתחתי מכסה מנוע ויש לי מצבר NATIONAL עם עינית וללא פתחים למילוי מים

 

מה זה המצבר הזה לעזאזל?????

 

(על המצבר כתוב - NATIONAL 655 270A)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...