Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז אני בטוח לוקח אותו!

אני שם הכל...! הכל! אפילו את העיץ הריחני שיש לי באוטו!

חח...

מה שיש לו באוטו ועד כמה שהוא משופר - שיהיה לו בהצלחה..

אולי יום אחד נראה אותו.

Back to the original - NC again.

פורסם

אל תהיה בטוח כל כך !

זה תלוי הרבה בנהג......

 

אם אתה יודע להעביר הילוכים כמו שצריך...ייתכן . אתה מכיר את האוטו שלך יותר טוב ממני... ( טוב , לא... )

 

אם אתה לא שולט בנהיגה , אז... לא בטוח .

 

זה כבר תלוי בך !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאללה... יש התערבות?

ביחד עם השיפורים שלי ויכולת הנהיגה שלך. לא נראה לי שיש לך סיכוי.

האגזוז שלי בנוי לתת הספק בסל"ד גבוה, לעומת הפילטר שנותן יותר בנמוכות.

 

תשאל את יניב עם ה-205 (אם אתה מכיר), עד הילוך 4 הוא לא מצליח לברוח לי (לא יותר מדי), רק ב-5 הוא יותר חזק ממני.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אפשר כבר לשים כסף?????

אני מהמר שרועי לוקח כי יש לו סטנדרטי...חוץ מהאגזוז :lol: ,וגם ל- TB יש. :oops:

רגע...רועי מתחיל מהילוך 2????

מ-0 ל-16......... :wink: בטח TB יקח...אבל אחרי ה-קמ"ש ה-16... :lol:

אני מהמר שרועי יצליח לעמוד בקצב של הראלי ויצליח לסגור פערים...

יתאמץ אבל יסגור... :lol::):D:mad:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

טוב

חלאס...

אתם לא מבינים שאני כבר יודע את הדאחקה?

שימו לב להודעה שרשמתי ב 00.15.... ממתי אני כ"כ בטוח שאני יקח מישהו עם הראלי שלי שעושה כולה 8.5 0-100, וגם זה במקרה הטוב...

חלאס......טחנתם את הבדיחה "טיפה" יותר מדיי....

הבנתי שיש לו אוטו משופר בטירוף......(זה בסדר XXXX, אל תדאג, הם לא יודעים שזה אתה סיפרת..) :p

Back to the original - NC again.

פורסם

אולי הוא משופר.....

 

אבל הראלי לא עושה 8.5 שניות מ-0 למאה.... גם בירידה עצבנית ובלי מושבים אחוריים......

 

גם אם שומאכר ינהג בה.....

 

צא מזה.... הראלי מאיצה אולי אולי טיפה פחות מ 10 שניות....למאה...

 

לא נורא , אתה תתבגר .

 

והכל היה בהומור.... :wink: שבוע טוב....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אולי הוא משופר.....

 

אבל הראלי לא עושה 8.5 שניות מ-0 למאה.... גם בירידה עצבנית ובלי מושבים אחוריים......

 

גם אם שומאכר ינהג בה.....

 

צא מזה.... הראלי מאיצה אולי אולי טיפה פחות מ 10 שניות....למאה...

 

לא נורא , אתה תתבגר .

 

והכל היה בהומור.... :wink: שבוע טוב....

 

אתה מודע לכך שזאת ראלי 1600? ה 1300 עושה בסביבות ה 10. לא יודע כמה בדיוק...אולי זה נכון....אבל קשה לי להאמין שראלי 1600 במצב טוב עושה כמעט 10 ש' 0-100. אולי יותר בסביבות ה 9 זה יותר הגיוני.

Back to the original - NC again.

פורסם

אם אתה רוצה היא תעשה גם 5 שניות.... רק תאמין חזק חזק.....

 

 

 

ובאמת , היא עושה רק 10 שניות... אין מה לעשות .

 

עם כל הכאב , זה מנוע חלש .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשה תירגע.

 

מדדו לה בזמנו 8.2 באיזה ירחון בריטי הזוי שאני כבר לא זוכר את שמו (EVO נדמה לי),

 

לא שהיא באמת עושה את זה אבל זאת הקיצוניות לכיוון השני.

 

נתון אמיתי ללא כל התוספות שמגיעות בארץ זה 8.5 וזה הנתון המקובל.

 

בארץ, אני מניח שזה בסביבות ה8 עליון או מקסימום 9 תחתון.

 

10 זה בטוח לא.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

מה קרה אחוות "הראלי"..... ????

 

היא לא ! בוא נפסיק לדמיין .

 

הראלי עושה קצת פחות מ 10 שניות למאה .

 

זהו !!!!!

 

ולא משנה מה תעשו... ( בעצם זה משנה... בשיפורים :wink: )

 

ראלי זה רכב איטי , אין מה לעשות .

 

אין לי משהו נגד הרכב אבל גם לפנטז יותר מדי זה לא טוב.... יגדלו לכם שיערות על הידיים...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשהקובסקי,

 

אני חוזר פעם שנייה - תירגע.

 

אתה טועה בקשר למה שאתה אומר,

 

אבל למה לחרטט יותר מדי?

 

אם אתה רוצה אתה יותר ממוזמן לבוא איתי לבדיקה.

 

הסטופר עליך.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.


×
×
  • תוכן חדש...