Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אה אז אפילו אח שלך לא קנה את הראלי???

 

וואלה, אין כמו אבא'לה. :lol:

 

אולי דבר איתו ונריץ איזה קומבינה,

 

אתה תקבל את הראלי שלי ואז גם לך וגם לאח שלך יהיה ראלי,

 

תוכל להיכנס כמה שאתה רוצה לפורום ולרשום הראלי שלי...

 

אני אסתפק בSTi שאבא'לה שלך יזמין לי.

 

הולך?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתם רואים מה אתם עושים? עכשיו הוא לא יאמין לכם גם אם תספרו לו את האמת :lol::lol::lol:

 

תגידו, ראלי 1.3 לוקחת אריקה 1.3 ברזיל? :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה נסגר פה...?

מישהו מוכן להסביר לי באמת אחת ולתמיד מה הדחקה.....באמת שלא הבנתי!

רוני, מה אני בחיים לא יאמין?

 

ולישי....מה הסיפור שלך עדיין לא הבנתי...כל אחד בגיל הזה קונה אוטו מהכסף שלו? לא כולם מקבלים מכונית לעצמם, מי שכן מקבל את המכונית מההורים שלו שבדרך כלל משלמים עליה.... למי איכפת מי שילם עליה....

Back to the original - NC again.

פורסם
אתם רואים מה אתם עושים? עכשיו הוא לא יאמין לכם גם אם תספרו לו את האמת :lol::lol::lol:

 

תגידו, ראלי 1.3 לוקחת אריקה 1.3 ברזיל? :wink:

 

אני לא עשיתי כלום....

 

להיפך , אני הכי תמים בפורום.... אני לא מנסה לעשות צחוקים....

 

ראלי יותר חזקה . היא לא מנוע מיושן עם 8 שסתומים....

 

אה... היא כן .

 

:lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אתם רואים מה אתם עושים? עכשיו הוא לא יאמין לכם גם אם תספרו לו את האמת :lol::lol::lol:

 

תגידו, ראלי 1.3 לוקחת אריקה 1.3 ברזיל? :wink:

 

אני לא עשיתי כלום....

 

להיפך , אני הכי תמים בפורום.... אני לא מנסה לעשות צחוקים....

 

ראלי יותר חזקה . היא לא מנוע מיושן עם 8 שסתומים....

 

אה... היא כן .

 

:lol:

 

שניה שניה

אם ככה, הRSI הכי חזקה כי היא 1.8....ואוו, איך שאני אוהב הגיון.... :lol:

:-)

פורסם

TB - אני אגיד שוב, לאט, כדי שתבין הפעם.

 

לא איכפת לי ולא מזיז לי את הביצה שאתה לא שילמת על הראלי .

 

מה שכן איכפת לי (ואכן גם מזיז לי את הביצה) זה שאתה קורא לה "הראלי שלי" ומדבר עליה ללא הירף כאילו שהיא שייכת לך באופן אישי, רכושך וקניינך הפרטי.

 

זה האוטו של אבא שלך, שבכלל נקנה בשביל אח שלך.

 

צריך לשים דברים על דיוקם.

 

זהו.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

ישי , לדעתי אתה טועה .

 

לי יש גם אריקה וגם 206 CC ( של אורן , אבל אני נוסע בה יותר ממה שאני נוסע אצלי... )

 

דרך אגב , אני שוקל למכור ת' CC...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
TB - אני אגיד שוב, לאט, כדי שתבין הפעם.

 

לא איכפת לי ולא מזיז לי את הביצה שאתה לא שילמת על הראלי .

 

מה שכן איכפת לי (ואכן גם מזיז לי את הביצה) זה שאתה קורא לה "הראלי שלי" ומדבר עליה ללא הירף כאילו שהיא שייכת לך באופן אישי, רכושך וקניינך הפרטי.

 

זה האוטו של אבא שלך, שבכלל נקנה בשביל אח שלך.

 

צריך לשים דברים על דיוקם.

 

זהו.

 

ברור שקודם כל זה האוטו של אבא שלי....וסבבה שהוא נקנה בשביל אחי...אבל אתה כל כך רוצה ללכת על דקויות?!

כשאתה היית גר בבית של ההורים (או עדיין, מאיפה אני יודע) ומדבר עם חבר ואומר לו: בוא נבוא לבית שלי...נראה פה את X ו Y בטלוויזיה....

 

הבית מן הסתם של ההורים שלך....אז למה אתה לא שם דברים על דיוקם?

ועוד הרבה הרבה דברים אני בטוח שהם ככה....אל תיהיה ילד קטן.

Back to the original - NC again.

פורסם

אתה באמת לא מבין או שאתה משחק אותה טמבל?

 

אני לא מדבר על דקויות לשון!

 

אני מדבר על הפוזה שאתה מעביר פה בפורום בהקשר לראלי "שלך" שבתכלס בכלל לא שייכת לך.

 

סורי, זאת האמת.

 

תתמודד איתה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אתה באמת לא מבין או שאתה משחק אותה טמבל?

 

אני לא מדבר על דקויות לשון!

 

אני מדבר על הפוזה שאתה מעביר פה בפורום בהקשר לראלי "שלך" שבתכלס בכלל לא שייכת לך.

 

סורי, זאת האמת.

 

תתמודד איתה.

 

פוזה?

חחח....אין לך מושג איזה צחוק תפסתי...וואלה תודה....זה טוב לצחוק ככה לסוף שבוע..

פוזה על הראלי..נכון, כי זה פשוט פוזה שתביא לי הרבה הרבה כוסיות... או פוזה פה בפורום כי אני מת אבל מת להרשים אותכם שיש לי את הצרפתייה הזאת....

מי ישמע פוזה...ראלי זה לא פוזה בכלל..... זה אולי אוטו טוב, אבל לא מדהים, ולא פוזה. הראלי, אני מחשיב אותה כשלי כי אני מסתובב איתה ואני נוהג עליה... ברור שקודם כל היא של אבא שלי, אבל למי איכפת למי היא שייכת...בטח שלא לי...

זה לא פוזה שהראלי שייכת לי....מה אתה חושב, זה שיש לי ראלי אז אנשים פה בפורום יגידו: וואו, יש לו ראלי, אז הוא בטוח מבין במכוניות ונוהג טוב? ממש לא.....

Back to the original - NC again.

פורסם

אוף.

 

קשה, קשה איתך אחמד.

 

אתה מתעקש לא להבין מה שאני מנסה להעביר לך.

 

בסדר, שיבושם לך מאמי.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

הבנתי את מה שאתה אומר...

שאני מתנהג כאילו היא שלי כשבעצם היא לא שלי....אז מה אתה רוצה שאני יכתוב כל הזמן פה?

"היום נסעתי בראלי של אבא שלי ו...."

"חברים, אני צריך להחליף גלגל בראלי של אבא שלי, איזה מומלץ"?

"איזה שיפורים כדאי לראלי של אבא שלי?"

נו באמת...

Back to the original - NC again.

פורסם

עזוב שטויות....

 

מתי אתה מביא ת'ראלי של אבא לבדוק תאוצות ?

 

כבר יש התערבויות מה לוקח , אתה או רועי.....

 

וחוץ מזה.... התרד הזה יהיה קשור איכשהו אח"כ לפורום הזה , כי נראה לי שמישהו ישבוק מנוע... ( אין רחמים בבדיקות האלה... ) או יהרוס משהו בניסיון להדביק ת'שני...

 

חוץ מזה 2 צרפתיות ולא יקרה כלום... :wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

וואאאאאאאווווווווווו!!!!!!!!

 

איזה משוגעים!! :roflmao:

 

אין רחמים, הא?.... :lol:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.


×
×
  • תוכן חדש...