Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ירון כוכבי.

 

אתה מתבלבל.

 

:loco:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יאשהקובסקי, אם לאחמד באמת הייתה ראלי, אז אולי הייתי יכול לענות על השאלה הזאת... עד אז, אני בוחר להימנע. :roll:

 

:D

 

מצידי תמנע עד מחר...לי ממש לא מזיז....

יש דרך שאני יכול להוכיח לך? חוץ מתמונה....אין לי דיגיטלית\סורק. פרטים מסוימים או לא יודע מה....רק תשאל.

חוץ מזה....סתם יש כאן אחד מהפורום שאמר שהוא ראה את הראלי שלי הרבה בשכונה, ליד הבית כנסת....?

Back to the original - NC again.

פורסם

הראלי שלך?

 

הראלי שלך???

 

 

 

 

או הראלי של אחיך?! :?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
הראלי שלך?

 

הראלי שלך???

 

 

 

 

או הראלי של אחיך?! :?

 

חחח....אוי אוי אוי....תפסת אותי...שיקרתי.

למי איכפת של מי היא... עזוב את העובדה שהיא כ-ל השבוע אצלי פרט לסופי שבוע כשהוא חוזר (וזה גם לא תמיד....). אז באמת, זה משנה שהיא רשומה על שמו.? לא נראה לי....כי אחרי הכל מי שנוסע בה כיום הוא אני...

ובכל זאת, אם אתה יכול, תענה על השאלה אם ה 306 של רועי, יכולה לקחת ראלי סטנדרטית (אגזוז לחץ בלבד).

Back to the original - NC again.

פורסם

אחחח הרגתם אותי.

 

וכן, היא יכולה לקחת ראלי סטנדרטית, כמו שלחצתי מול ישי בראשון, הוא לקח אותי רק בגלל שעצרתי באדום (תירוצים... :roll: ).

 

אגזוז = 10%+

פילטר = 5%+

הורדת טמבון קידמי וגריל להפחתת משקל שקול ל = 3%+

 

תחשב לבד ותראה ששלי יותר חזקה משלך.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אחחח הרגתם אותי.

 

וכן, היא יכולה לקחת ראלי סטנדרטית, כמו שלחצתי מול ישי בראשון, הוא לקח אותי רק בגלל שעצרתי באדום (תירוצים... :roll: ).

 

אגזוז = 10%+

פילטר = 5%+

הורדת טמבון קידמי וגריל להפחתת משקל שקול ל = 3%+

 

תחשב לבד ותראה ששלי יותר חזקה משלך.

אגזוז 10 %? אתה בחור אופטימי אתה....אה?

חוץ מזה, אגזוז גם לי יש...

וחוץ מזה, דיבורים סבבה... אני לא אמרתי שהראלי שלי יותר חזקה משלך, אני לא ידבר סתם באוויר כי בחיים לא ראיתי את האוטו שלך נוסע..... אולי יום אחד נבדוק את זה על אמת.

Back to the original - NC again.

פורסם

כן, אבל האגזז שלי משופר, דגם מיוחד שנבנה להספקים גבוהים, בגלל זה לא היתה ברירה וחתכו חור בחצאית האחורית בשביל להכניס אותו.

הוא נבנה לפי מידות מדויקות.

 

כמובן איך שכחתי, הורדת ממיר = 7%+

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אחחח הרגתם אותי.

 

וכן, היא יכולה לקחת ראלי סטנדרטית, כמו שלחצתי מול ישי בראשון, הוא לקח אותי רק בגלל שעצרתי באדום (תירוצים... :roll: ).

 

אגזוז = 10%+

פילטר = 5%+

הורדת טמבון קידמי וגריל להפחתת משקל שקול ל = 3%+

 

תחשב לבד ותראה ששלי יותר חזקה משלך.

אגזוז 10 %? אתה בחור אופטימי אתה....אה?

חוץ מזה, אגזוז גם לי יש...

וחוץ מזה, דיבורים סבבה... אני לא אמרתי שהראלי שלי יותר חזקה משלך, אני לא ידבר סתם באוויר כי בחיים לא ראיתי את האוטו שלך נוסע..... אולי יום אחד נבדוק את זה על אמת.

 

אני חושב שגם אם תבדקו את זה אתה לא תראה את הרכב שלו נוסע... :lol:

:-)

פורסם

אבל מהמקום הראלי תהיה יותר חזקה...

 

עד שתחליף לצמיגים שאוחזים.....

 

( מי אמר סליקס ? )

 

רק במהירות גבוהה אתה תהיה לפני הראלי , כי יש לך יותר מומנט.... קצת יותר...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אבל הצלבתי צמיגים, כרגע מקדימה יש לי פירלי P6000, אחת החברות הכי טובות בעולם לצמיגים.

אם הם עשו את הפירלי P.ZERO הם בטוח יודעים לעשות צמיגים שאוחזים מעולה.

 

כלל אצבע.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אבל מהמקום הראלי תהיה יותר חזקה...

 

עד שתחליף לצמיגים שאוחזים.....

 

( מי אמר סליקס ? )

 

רק במהירות גבוהה אתה תהיה לפני הראלי , כי יש לך יותר מומנט.... קצת יותר...

 

אתם ממש רעים,

אחמד - אל תאמין להם! הם עובדים עליך! ל306 של רועי יש ידית הילוכים מחוזקת!!!!!!!

:-)

פורסם

אריאל למה אתה מלכלך....

 

אחמד , הידית של רועי לא מוסיפה כ"ס !

 

אולי קצת במומנט אבל סוסים היא לא מוסיפה .

 

אחמד , איזה צמיגים יש לך ?

 

אתה מפרפר הרבה ביציאה מהמקום ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אחמד - לא, זה לא משנה על מי רשום האוטו וגם לא מי נוסע עליו הכי הרבה.

 

לדעתי מה שמשנה זה מי שילם על האוטו מהכסף שלו ואת זה ידידי, ממש לא עשית.

 

אי לכך ובהתאם לזאת (תמיד רציתי להתחיל משפט ככה...) זה נראה לי קצת מצחיק שאתה בא פה להתחרות עם 306 ישנות ומתפרקות משנת 94 רק כדי להוכיח שאתה תותח.

 

צר לי לאכזב אותך מר בחור אבל אתה נוהג בעגלה ובטח שאם תנצח איזה XT306 מעפנה זה לא מה שיהפוך אותך לנהג על, בשביל כאלה תארים הייתי מתייעץ עם בחור בשם כוכבי, תמצא אותו בבי"ס לנהיגה נמרצת בקומברס.

 

רועי - איזה עצרת באדום ואיזה בטיח?????

 

אתה לא מתבייש???

 

לקחתי אותך מ0 ל15 - תודה בזה וזהו.

 

:!:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

לאחמד שלום !

אל תאמין לכל מה שעוכרי ישראל האלה (מי כמוך יודע .. :lol: ) אומרים לך !!

תקשיב לי ... אני בניתי אותו בסדנא של מישקה (לזקנים ... חחח) , לרועי יש 306 XT ,

הוא קנה אותה יד 2 מליסינג תפעולי ... הוא משופר במנוע ! יש לו קראנק נפתח שזורק דלק מעל 3000 סל"ד ... יש לו מזרק אטרופין להגדלת הפין , שטנגות מתהפכות , נאבות אטמוספריות,ציריות של ג'מפי , ונטילים עם ג'ירוסקופ וחיזוקים למאוורר ... ותאמין לי ... הוא סתם עגלה , כמה כסף הוא זרק על האוטו !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

הצמיגים שלי?

וואלה לא יודע....נכון יש את ההפגנות בשטחים..?

אז ביקשתי מחבריי הטובים שם שיעשו טובה קטנה לאחמד טיבי ויביאו לי את הצמיגים שבסוף נשארו במצב בסדר ולא נשרפו...

(פשוט נדלקתי על העובדה שפה מכירים אותי כאחמד....חחח).

 

אם אינ מפרפר הרבה? בעיקרון לא.. הצמיגים שלי הם בני חצי שנה, ובעיקרון אני לא מפרפר הרבה מדיי... (אלא אם כן אני פשוט רוצה :twisted: ).

 

ואם אני לוקח אותו או לא? הייתי מנחש שכן, אבל איתכם הישראלים אי אפשר לדעת....

אגב, ישי, אני בן 17, מאיפה אני ישלם על האוטו??!! אבא שילם :mmangel:

Back to the original - NC again.


×
×
  • תוכן חדש...