Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"אופנועים רק אופנועים ושום דבר פרט לאופנועים" - השירשור ננעל, פרטים בפנים.


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 6550 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איתך אני אסכים, השאלה כמובן אם אור הבלם יהיה אפקטיבי?

 

חג שמח-זאב

מתכוון לנסוע איתו לעיתים רחוקות

אבל למען הבטיחות אני ארכיב אור ברקס

תודה לכולם

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חברים ומכרים וכל חובבי האופנועים הקלאסיים,

 

 

 

לכבוד השנה החדש אני שמח לבשר על השקת אתר האינטרנט הפרטי שלי –"אתר האופנועים הקלאסיים של ניר עוזדור" ב- http://ozdor.indian.st.

 

מעבר להצגת עצמי ואופנועים שלי השתדלתי שהאתר יהיה גם שימושי לציבור חובבי האופנועים הקלאסיים על ידי העברת חלק מהידע שרכשתי תוך כדי העיסוק בתחביב זה. במסגרת זו קיבצתי לאתר מידע אודות עסקים שונים בארץ ובעולם וכן גם תערוכות אופנועים היכולים לסייע בשיפוץ או בהשגת חלפים. אני מפרט קישורים לאתרים אחרים בעלי עניין ומוסר מידע על מוזיאונים ואוספים בארץ ובעולם. במדור ה"טיפים" אשתדל לקבץ עצות מועילות שונות משל עצמי ומשל אחרים. ישנם עוד מדורים נוספים ובעתיד עוד יתןןסף חומר.

 

לאלו מביניכם העוסקים בנושא האופנועים הקלאסיים –חפשו ואולי תגלו את עצמכם באתר.

 

אם יש ברשותכם מידע נוסף ודומה לזה שבחרתי להציג באתר, אשמח לקבלו מכם ולהוסיפו בליווי הקרדיט לכם. תגובות אבקש להעביר דרך כתובת הדוא"ל שלי המיוחדת לשימוש באתר : [email protected] המתקבלת באמצעות הקישור "כתוב לנו" באתר.

 

אני מקווה שבנוסף על מה שהוכנס כבר לאתר (בשעות עבודה וכתיבה רבות) יהיה לי את האנרגיה להמשיך להזין האתר להרחיבו ולעדכן אותו. אשמח לקבל את עידודכם.

 

אבקשכם לעזור לי ולהפיץ את כתובת האתר בקרב כל חובבי הרכבים הקלאסיים ובפרט לאופנוענים וגם בקרב חובבי אופנועים אחרים.

 

אז אתם מוזמנים להקליק על הקישור לעיל ולהיכנס לאתר...

 

תהנו...

 

שלכם, ניר עוזדור.

בברכה,

ניר עוזדור

דוא"ל: [email protected]

אתם מוזמנים לבקר ב"אתר האופנועים הקלאסיים של ניר עוזדור" -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתכוון לנסוע איתו לעיתים רחוקות

אבל למען הבטיחות אני ארכיב אור ברקס

תודה לכולם

הי,

מצטרף לויכוח עם "נסיון אישי": לי היה טילון מודל 65 , נסעתי בו עד 1975(אגב - הוא עכשיו בשיפוץ אצל ניר עוזדור. כנראה שעוד יחזור לכביש - ראו באתר שלו)

במקור - אין אור בלם וזה לא נדרש אז בטסט. כנראה שגם עכשיו לא יוכלו לדרוש. גם אני הייתי מוטרד מהיעדרו והוספתי מפסק בלם ונורה כפולה - אך כשנסעתי בלילה עם אור, הפנס הקדמי היה מוחשך לגמרי בעת הפעלת הבלם(כל הספקת החשמל היא ממגנטו של ווטים בודדים). אגב - זה היה קורה גם בעת הפעלת הצופר...

מה שאני עשיתי: הוספתי מתחת למושב סוללה גדולה של 6 וולט, והוספתי מפסק בורר יום /לילה. ביום הבלם היה מחובר ל"מערכת" החשמל, בלילה לסוללה. הסוללה לא היתה נטענת (עוד לא היו אז כאלה) והספיקה לכמה חודשים.. .

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעיון מצויין

אולי אתה יכול לתת פירוט לגבי חיבור בסוללה

תרשים חשמלי וכו'.

האם ניתן לחבר סוללה גטענת והדינמו יטעין אותה?

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום ! חרם האופנוע סתם עומד ומת לנסוע CB-750 מודל 70 . רשום אספנות זקוק למצבר וטסט. אפשרות להחלפה במשהו שווה ערך אספנות לא דו גלגלי.
שלום אני מחפש כזה אופנוע בקניה או החלפה הטלפון שלי 054-5988843.שי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

מצטרף לויכוח עם "נסיון אישי": לי היה טילון מודל 65 , נסעתי בו עד 1975(אגב - הוא עכשיו בשיפוץ אצל ניר עוזדור. כנראה שעוד יחזור לכביש - ראו באתר שלו)

במקור - אין אור בלם וזה לא נדרש אז בטסט. כנראה שגם עכשיו לא יוכלו לדרוש. גם אני הייתי מוטרד מהיעדרו והוספתי מפסק בלם ונורה כפולה - אך כשנסעתי בלילה עם אור, הפנס הקדמי היה מוחשך לגמרי בעת הפעלת הבלם(כל הספקת החשמל היא ממגנטו של ווטים בודדים). אגב - זה היה קורה גם בעת הפעלת הצופר...

מה שאני עשיתי: הוספתי מתחת למושב סוללה גדולה של 6 וולט, והוספתי מפסק בורר יום /לילה. ביום הבלם היה מחובר ל"מערכת" החשמל, בלילה לסוללה. הסוללה לא היתה נטענת (עוד לא היו אז כאלה) והספיקה לכמה חודשים.. .

סתם שאלה,אפשר?

כמה זמן אתם מתכוונים לבלום ולצפור?

כי אם זה יהיה יותר מ10רות מטרים אז כדאי שלא תרכבו בכלל:wink:

בכל אופן גם היום הרבה קטנועים(פוקס לדוג') לא מצויידים במצבר ובזמן בלימה\צפיצוף האור הקדמי נחלש,אבל זה לא מפריע כלכך.

אם זה כלכך מפריע אפשר להשתמש במנורה קטנה לאור אחורי ולהשתמש ברגילה לאור ברקס,ככה יהיה אור גם קדימה.

 

בהצלחה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעוניין לרכוש אופנוע אספנות ולא יודע בדיוק מה .

מה שמושך אותי זה אופנוע כמו באסקימו לימון.

אם אני לא טועה ז נורטון 600

אוהב אופנועי קאסטום בסיגנון של הנ"ל השמח להמלצות.

שאלה נוספת איך מתמחרים אופנועי אספנות?

האם יש מחירון קראוס ?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6550 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...