Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש ברשותי סזוקי בלנו שנת 98 מנוע 1600 GLX שהמנוע קר ומתחילים לסוע יש לו רעשים מוזרים כמו טרקטור ושמתי לב גם שהוא על טורים יותר גבוהים שהמנוע כבר חם אין את הבעיה הזאת.

מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם
איזה שמן מנוע אתה שם באוטו?

איזה פלאגים יש באוטו?

כמה ק"מ הרכב עשה?

שמן מנוע לא ידוע לי כי הרכב נקנה לפני חודשיים

וגם פלאגים לא ידוע לי אני יבדוק מחר

הרכב עד עכשיו עשה 130 אלף

ב 135 הוא צריך להכנס לטיפול עשרת אלפים

פורסם

יופי

אז אל תחכה ל135 אלף

תכנס מתי שיש לך זמן ותחליף פילטר ושמן מנוע לשמן חצי סינטטי (10w40)

המלצה שלי תשים שמן מסוג esso או liqui moly או acdelco או וולווליין

יש סבירות גבוהה שהרעש הוא בגלל שמן מנוע חרא

פורסם
יופי

אז אל תחכה ל135 אלף

תכנס מתי שיש לך זמן ותחליף פילטר ושמן מנוע לשמן חצי סינטטי (10w40)

המלצה שלי תשים שמן מסוג esso או liqui moly או acdelco או וולווליין

יש סבירות גבוהה שהרעש הוא בגלל שמן מנוע חרא

אוקיי אני יכנס יום ראשון למוסך נחליף שמן ופילטר ונראה אם אחר כך זה יסתדר
×
×
  • תוכן חדש...