Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפשת רכב בסביבות 45K שח

חייב להיות אוט'

לא יסע הרבה ז'א בית עבודה בעיקר בעיר

עדיפות לרכב קטן

אמין וחסכוני

אשמח לקבל המלצות

פורסם

מה לגבי VW גולף ? פיג'ו 206 ? פורד פיאסטה ? אלו מכוניות די בטוחות באופן יחסי לקבוצתן אך עליך להביא את הדגשים הבאים בחשבון :

 

 

1.) גולף מכונית מצוינת אך אחזקה יקרה

2.) 206 אמינות סבירה בלבד לא מעבר, אך שוק ער מאוד.

3.) פיאסטה הנדסת אנוש מתחת לממוצע, אך תמורה טובה למחירה בשוק (לא נמכרת במחירון)

פורסם
מה לגבי VW גולף ? פיג'ו 206 ? פורד פיאסטה ? אלו מכוניות די בטוחות באופן יחסי לקבוצתן אך עליך להביא את הדגשים הבאים בחשבון :

 

 

1.) גולף מכונית מצוינת אך אחזקה יקרה

2.) 206 אמינות סבירה בלבד לא מעבר, אך שוק ער מאוד.

3.) פיאסטה הנדסת אנוש מתחת לממוצע, אך תמורה טובה למחירה בשוק (לא נמכרת במחירון)

אז לפי מה שכתבת המכוניות לא מתאימות, למה העלת אותן?

הגולף יקרה לקנייה וגם לאחזקה ולא ממש חסכונית! הפיאסטה מיושנת, (החדשה לא בתקציב).

רק ה-206 מתאימה אבל היא יחסית יקרה לרכישה, אפשר למצוא משנתון 99-00 בתקציב הזה.

פורסם

אוטומטי עירוני קטן וחסכוני : מזדה 121 או דמיו אם נכנס בתקציב, טויוטה סטארלט, יונדאי אקסנט ואטוס, קיה ריו, פיאט פונטו וכ"ד כולן יתאימו לצרכייך.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

במקרה שלה, הטיגרה לא תתאים כ"כ.

עלות חלפים יקרה מהממוצע, שנתון ניתן לקניה בערך 97, והיא רוצה 2000 ומעלה.

אבל אם כן תחליטי ללכת עליה, אני מבטיח לך שלא תתחרטי, הצורה שלה, מחפה על הכל.

והיא חסכונית בדלק, עושה 1:11-12 בערך, כך שרק 2 החסרונות שציינתי הם ה"מרתיעים".

;).

בהצלחה בקניה.

יונתן

פורסם

יש מגוון רחב של מכוניות שישרתו אותך, מי נאמנה יותר ומי פחות. אני ממליץ לשמור על "ראש פתוח", לא להינעל על דגם מסויים.

 

פורד פיאסטה [רצוי דיינמיק 1.25, אפשר גם 1.3] ודייהטסו שרייד ידועות באחזקה זולה, גם אם הן מתחת לתקציב, לא הייתי פוסל אותן בשל כך.

לגבי הטיגרה- אם כבר, אז קורסה. מתאימה יותר וזמינות החלפים טובה יותר.

dirty old man

need love too

פורסם
במקרה שלה, הטיגרה לא תתאים כ"כ.

עלות חלפים יקרה מהממוצע, שנתון ניתן לקניה בערך 97, והיא רוצה 2000 ומעלה.

אבל אם כן תחליטי ללכת עליה, אני מבטיח לך שלא תתחרטי, הצורה שלה, מחפה על הכל.

והיא חסכונית בדלק, עושה 1:11-12 בערך, כך שרק 2 החסרונות שציינתי הם ה"מרתיעים".

;).

בהצלחה בקניה.

יונתן

אפשר לרכך את הנושא של התחזוקה על ידי טיפולים במוסכים שלא שייכים ל- UMI... אגב, יש לא מעט כאלה שגם מבינים באופלים יותר מאשר החברה של UMI...

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם
אפשר לרכך את הנושא של התחזוקה על ידי טיפולים במוסכים שלא שייכים ל- UMI... אגב, יש לא מעט כאלה שגם מבינים באופלים יותר מאשר החברה של UMI...

פה אתה טועה, יש בסביבות 150 רכבים כאלה,

אני בספק אם יש "לא מעט שמבינים באופלים יותר מאשר החברה של UMI".

סה"כ הטיגרה היא מכונית מהנה, יפהפיה וחסכונית אבל אינה מתאימה לדרישות של ורד.

 

ורד, המכונית שתתאים לך היא יונדאי אקסנט,

מכונית קטנה, אמינה מאוד וחסכנית בדלק.

פורסם

אם את מחפשת אמינה, זריזה, אוטומטית , חסכונית וכ"ו ב- 45000 ש"ח את יכולה למצוא סוזוקי סויפט 2001 1300 אוטומטית שעולהבסביבות 45000 .

 

יש לה כריות אויר,חלונות חשמל, הגה כוח,נעילה והכל.

אמנם לא פאר הטכנולוגיה אך תעשה את העבודה יותר טוב מכל אוטו אחר.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

מה לגבי ה206

נראית נחמד חיצונית (זו ההבנה היחידה שלי ברכבים):mm_surpri

כמו כן מה ההבדל בין ה206 ל 306 ראיתי שהיא ממש זולה יחסית

×
×
  • תוכן חדש...