Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

האם קיימים חיישני אזעקה מתחת למכסה הדלק, כלומר אם יפתחו אותו, האוטו יתחיל לצפצף?

ואם כן איזה שיטות ישנם להגנה על הדלק מפני גניבתו?.

 

ישנן מכוניות שכאשר המנוע מכובה והמפתח לא בסוויץ עדיין המד דלק מראה את הכמות , דבר שמאוד עוזר לגנבים.

פורסם

אצלי יש לנעילה המרכזית 6 מנעולים, אחד לכל דלת, אחד לדלת האחורית, ואחד למכסה דלק... אבל ברוב הרכבים אין, לא שמעתי על חיישנים לפתח תדלוק, כמו גם על מישהו שגנבו לו מרכב פרטי דלק.... ממשאיות בהחלט, אבל...

 

יש שיטות יותר פשוטות לגנוב את הדלק בלי לשאוב אותו.....

פורסם

אין חיישן ייעודי לכך.

 

הדבר היחידי שניתן לעשות באם יש בעיה וזה לא סתם שאלה, זה לנסות להיות יצירתי.

מה הבעיה? אין לך פקק עם מפתח, או הנעילה המקורית לא נועלת את מכסה הגישה לפקק?

 

במשך 20 שנותי בתחום, לא התבקשתי לעניין מסוג זה, ונתקלתי ברוב ה"שגעונות" האפשריים..

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אין לי מכסה עם מפתח, כמובן שהמכסה ננעל אבל אפשר לפתוח אותו בקלות רבה מאוד.

 

וברכבים פרטיים גונבים דלק כי מהחנייה שלנו כבר גנבו מ 4 מכוניות.

 

כמי שכ 70 אחוז מהמשכורת שלו הולכת על דלק אשמח לשמוע על שיטות להגנת הדלק היקר מזהב.

פורסם

מכור את הרכב וקנה אופניים ....חחח

 

או .... תתקין מיכל נוסף מוסתר ובמקורי שים מים חחח :wave:

 

(אתה מזכיר לי סרט "מקס הלוחם בדרכים ")

נניח ואתה נוסע במהירות האור מה יקרה אם פתאום תדליק אורות.....

איך הנהג של המפלסת שלג מגיע לעבודה ביום מושלג....

 

it's better to die on your feet than to live on your knees

×
×
  • תוכן חדש...