Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוויר הרדיאטור?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוקנתי את המים במיכל מים של הרדיאטור ע"י ניתוק צינור המים.

יכול להיות שכשחיברתי את הצינור נשאר מעט אוויר בצינור.

האם יכול להגרם נזק?

:2gunfire:בברכה:2gunfire:

ערן

פורסם

לפי דעתי כן

וזה משפיע על תיזמון הווינטה

 

בכדי להוציא את האוויר

צריך לדעת קודם את סוג הרכב

 

כי יש כל מיני שיטות

למשל ברנו יש איזה בורג שאתה משחרר

במיצובישי זה משהו אחר

 

כדאיי לרשום את סוג הרכב

פורסם

שלום,

ספק יותר פרטים לגבי מה שעשית.

כן ! אוויר במערכת יכול לגרום לנזק מכמה סיבות:

1.נפח נוזל הקירור הקיים במערכת קטן מכפי שקבע היצרן.

2.הסעת החום או פינוי החום על-ידי אוויר קטנה מאוד מאשר נוזל קירור.

יש לבצע ניקוז אוויר.

איזה כייף לי :)

פורסם

ברור

הרדיאטור שלך יקרר את האוויר במקום את המים שהוא אמור לקרר ואז יתחמם לך הרכב.

 

יש לפתוח את הנצרה הקטנה שמעל בית התרמוסטט (ברוב הרכבים ..) ולחכות שיצא ממנה כל האוויר (עד שיצא מים ירוקים משם)

פורסם

הרדיאטור לא יקרר את האוויר, מכמה סיבות.

 

1. רדיאטור אינו מקרר , הוא מפזר את הנוזל על פניו (מקרין) , והאוויר החולף הוא זה שמקרר.

2. אם החיישן/יוניט מקבל על פניו אוויר במקום נוזל , קריאת הטמפ' תהיה שגוייה (אוויר יהיה יותר קר מהנוזל ,בהרבה) , ולא תינתן פקודת הפעלה למאווררים אשר נושפים אוויר על פני הרדיאטור כדי לקררו.

3. לא בכל המכוניות יש ניקוז אוויר , בחלקן אין צורך לבצע את הפעולה.

 

לפותח השרשור -ציין מכונית ודגם ,אפשר יהיה לעזור מעט יותר.

פורסם
רוקנתי את המים במיכל מים של הרדיאטור ע"י ניתוק צינור המים.

יכול להיות שכשחיברתי את הצינור נשאר מעט אוויר בצינור.

האם יכול להגרם נזק?

נא לציין יצרן ומודל, יש מכוניות בהן ניקוז אויר זה קריטי ויש , בהן זה נעשה מעצמו.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

חברה מדובר בפיאסטה 1100 שנת 90,

 

עפ"י ההיגיון שלי האוויר הדחף יחד עם המים בצינורות וברדיאטור ובסוף יגיע למיכל ואז ישתחרר החוצה.

האם אני טועה?

:2gunfire:בברכה:2gunfire:

ערן

פורסם

שלום,

התשובה לא !! במכסה מיכל העיבוי יש שסתום שנפתח רק כאשר הלחץ עולה מעל 1.5BAR.

התהליך

על-מנת שזה יקרה עלייך לעצור בצד (להמתין 10 דקות).

עלייך לפתוח את מכסה מיכל העיבוי ולהפעיל את המנוע.כווץ בעדינות את הצנרת שמוליכה/יוצאת מהרדיאטור מספר פעמים כדי לחלץ אוויר לכוד.

 

אני לא מכיר את הפיאסטה אבל ייתכן שצריך לבצע ניקוז גם ממקום אחר.

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום.

 

איזה דגם מנוע אנגלי או גרמני בגרמני יש ניקוז אויר באנגלי לא.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

במרצדס שלי83' 230E אני חושב שיש אוויר איך אני מוציא אותו ?

כבר עשיתי את השיטה של לפתוח את מכסה הרידאטור ולהניע ...

תודה לעוזרים וסליחה על ההקפצה.

×
×
  • תוכן חדש...