Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי קליאו 91.....

רכשתי אותו לפני שבוע

המד טמפרטורה שלי לעיתים עולה ואני בודק שמן מים והכל בסדר

מה יכולה להיות הבעיה? ?

אולי משיכת הילוכים ? אולי צריך לעשות לאוטו טיפול(בימים הקרובים אני עושה)

BMW

פורסם

המחוג עולה לפעמים ל 3/4 ולפעמים ב1\2 לפעמים נרגע ....

הבעיה קצת מפחידה תמבין

יש מצב המחוג לא טוב?לא נראה לי כל כך

BMW

פורסם

מאחר ואינך בטוח, תן למישהואמין, לבדוק, התחממות , זה מצב בו המחוג יעלה למקסימום, או תדלק מנורת התראה. יהיה אובדן מים ואפילו זיוף במנוע עד דימומו. 3/4 אינו אומר התחממות.

 

האם כל פעם כאשר המחוג עולה ל3/4, הוא גם יורד לחצי, אם כן , הרי המאוררים מווסתים את חום המנוע כיאות .

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

כן הוא עולה לאט לאט ויורד אחרי זה יותר לאט אך בסוף מסתדר....

ועוד כמה שאלות

המחוג שמן נמצא על המינימום בזמן השמן מלא יכול להיות שזה מחוג לא טוב?

וכמה לדעתך אמור לעלות טיפול 10000?

BMW

פורסם

תזהר מבעיית התחממות

וודא שיש לך נוזל קרור תמיד ואל תתן למחוג לעולם לעבור את ה3\4

תן לבעל מקצוע לבדוק אותו.

אולי יש לך נזילה אולי התרמוסטט\סוויצ' אינו עובד נכון

אולי הרדיאטור שלך דולף..

עדיף לך לתת לבעל מקצוע לבדוק את האוטו ושלא חלילה ילך לך ראש מנוע או משו בסגנון יותר חמור

ואז גם המון כסף וגם טראומה למנוע.

פורסם

אל תסמוך על מחוג מלאי השמן. ראשית הוא אמור לתת מידה טובה רק בהתנעת בוקר או אחרי מנוחה טובה של המנוע.

 

שנית תשווה תמיד עם מדיד השמן הידני, הוא הקובע.

לגבי טיפול 10K כאשר מדובר רק במנוע, בין 300-450ש"ח כאשר המכונאי אכן משתמש בחומרים איכותיים.

אני ממליץ , כי כל טיפול 10K יחל בבדיקת רכיבי הבטיחות, בלמים היגוי , צמיגים וכו' עדיף להשקיע קודם בהם , במקרה של מצוקה כספית , טיפול המנוע יכול להידחות ב-2,3K, בטיחות קודמת.

אם הרכב חדש אצלך, וודא מתי עשו את חגורת התיזמון ולפי הצורך החלף אותה , על מיסבה ואפילו משאבת המים.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

האוטו נקנה עם צמיגים חדשים וגם עבר כנראה כיוון ואיזון......

 

לגבי הבלמים למיטב ידעתי פועלים טוב....

 

מזתומרת מדיד השמן הידני אתה מתכוון לרמת שמן הגיר?

 

איך אני בודק את זה?

BMW

פורסם

לכל מנוע יש מדיד שמן ידני, בדוק בספר הרכב או תשאל חבר אשר יראה לך.

 

באשר לבלמים , הם אמורים לתפקד כראוי עד המילמטר האחרון, אך כדאי לראות בבדיקה ראייתית, לפרק גלגלים , זה צעד מונע חשוב כל טיפול 10K.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

תעשה ניקוי רדיאטור + טרמוסטט + נוזל קרור , המחוג לא אמור לטייל ככה.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

מחוג השמן בקליאו וברנו בכלל מראה את רמת השמן כאשר הסטרטר פתוח אך הרכב לא מונע, כאשר מניעים את הרכב המחוג לא בשימוש זאת אומרת לא מראה מדידה על 0.

 

רמת החום כ 3/4 נורמלית בקליאו ברמה חום זו של המדיד הוונטה נכנסת לעבודה, וזו הרמה הרצויה לפי היצרן.

פורסם

גל תודה עזרת לי בקשר למחוג השמן חשבתי הוא דפוק

 

לגבי חום אני יבדוק את העניין אם מישהו קצת מוסמך שלא יהיה בעיות מיותרות....

 

 

וכמה עולה כל העניין של ניקוי הטרמוסטט וכו וכו

BMW

פורסם

לאחר ביקור של הקליאו המשפחתית במוסך מורשה, נאמר לנו שכך עובד מנוע הרכב ואילו הן הטמפ' הנורמאליות.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...