Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כולכם בטח מכירים את המיכלי ספריי הנמכרים באוטו דיפו שמשמשים לתיקון מהיר של פנצ'רים ללא החלפת הצמיג. רק לחבר את הפיה לונטיל בצמיג והחומר יאטום את הפנצ'ר והלחץ אויר במיכל ינפח את הגלגל.

להלן קישור לחומר כזה לדוגמה:

http://www.gunk.com/oe2.asp?pic=M1114_6

וזה הקישור להוראות יצרן לחומר הזה:

http://www.gunk.com/prodinfo/M1114_6.PDF

 

היצרן מבטיח המשך נסיעה תוך 2 דקות ללא החלפת גלגל, יעיל במיוחד בלילה ובאזורים מבודדים.

 

שאלתי היא האם מישהוא באמת ניסה את זה ?

האם זה באמת כזה יעיל ?

ואם כן האם זה גורם נזק לצמיג ? האם אחרי שימוש בחומר צריך להחליף את הצמיג ?

אודה לתשובות מבעלי הנסיון שביניכם.

פורסם

לא ניסיתי אבל בפנצ'רה הציעו לי את החומר.

 

החומר פשוט אוטם ולא צריך להחליף צמיג, פשוט אתה מגיע לפנצ'רה ו שוטפים את הצמיג מבפנים ממיסים את החומר ומתקנים לך את הפנצ'ר רגיל

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כנראה שהוא כל כך אמין שהוא הוצא מהתקן למכירה בחנויות, וזאת מפני שהגים רבים המשיכו נסיעה ללא תיקון הפנצ'ר.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כנראה שהוא כל כך אמין שהוא הוצא מהתקן למכירה בחנויות, וזאת מפני שהגים רבים המשיכו נסיעה ללא תיקון הפנצ'ר.

 

 

 

 

 

 

ל'

מה ז"א הוצא מהתקן למכירה בחנויות ?

פורסם
לא ניסיתי אבל בפנצ'רה הציעו לי את החומר.

 

החומר פשוט אוטם ולא צריך להחליף צמיג, פשוט אתה מגיע לפנצ'רה ו שוטפים את הצמיג מבפנים ממיסים את החומר ומתקנים לך את הפנצ'ר רגיל

אם אני בפנצ'ריה אני לא צריך את החומר אלא מתקן את הצמיג כרגיל.

 

הכוונה היא לשימוש בחירום. בלי ג'ק בלי לכלוך ובלי לבזבז זמן.

פורסם

מנסיון עם אחד מהמוצרים זה עובד בצורה טובה.

אבל כפי שציינו, החומר מיועד לעזרה ראשונה בלבד, ולא לשימוש מתמשך.

 

אגב, אחת מהטעויות הנפוצות בעת שימוש בחומר היא שאנשים מנפחים את הצמיג באמצעות החומר ולא מתחילים מיד בנסיעה, כדי לאפשר את התפזרותו בצורה שווה ואחידה (החומר יוצר שכבה שמתייבשת בדופן הפנימית, בדומה לדבק).

הדבר מפר את איזון הגלגל וגורם בסופו של דבר לרעידות במהירות גבוהה.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
מנסיון עם אחד מהמוצרים זה עובד בצורה טובה.

אבל כפי שציינו, החומר מיועד לעזרה ראשונה בלבד, ולא לשימוש מתמשך.

 

אגב, אחת מהטעויות הנפוצות בעת שימוש בחומר היא שאנשים מנפחים את הצמיג באמצעות החומר ולא מתחילים מיד בנסיעה, כדי לאפשר את התפזרותו בצורה שווה ואחידה (החומר יוצר שכבה שמתייבשת בדופן הפנימית, בדומה לדבק).

הדבר מפר את איזון הגלגל וגורם בסופו של דבר לרעידות במהירות גבוהה.

 

אפי.

אפי צור איתי קשר ב- ICQ.

 

אשמח לשמוע עוד תגובות לנושא.

פורסם
זה כולה ספרי ל 24 או 12 שעות אם אני לא טועה, ספרי חרום עד שתגיע לפנצריה

מה הספריי גורם לצמיג ? האם הוא הורס אותו ?

פורסם
מה ז"א הוצא מהתקן למכירה בחנויות ?

מכיוון שהספריי נועד למקרה חרום, נהגים רבים אינם ניגשים "לפנצ'ריה" הקרובה כדי לתקן את הפנצ'ר מאוחר יותר, וממשיכים בנסיעה רגילה עם הצמיג שנוקב ומסתפקים בתרסיס לתיקון זמני, לתיקון תמידי.

לכן החומר הזה אמור לרדת מהמדפים בקרוב.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

איך החומר יודר מהמדפים כשלפני מספר חודשים אישרו יבוא מכוניות ללא גלגל רזרבי ?

 

הרי התחליף לגלגל הזה הוא הספריי, מאיפה ירכש הספריי כשהוא לא ימצא על מדפי החנויות?

פורסם

הספריי הוא לתיקון בסיסי, במידה וצמיג נקרע במהלך נסיעה הוא לא יאפשר תיקון, הוא לא חלופה לגלג נוסף.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מכיוון שהספריי נועד למקרה חרום, נהגים רבים אינם ניגשים "לפנצ'ריה" הקרובה כדי לתקן את הפנצ'ר מאוחר יותר, וממשיכים בנסיעה רגילה עם הצמיג שנוקב ומסתפקים בתרסיס לתיקון זמני, לתיקון תמידי.

לכן החומר הזה אמור לרדת מהמדפים בקרוב.

 

 

 

ל'

אז חבל מאוד.

כי סה"כ לפי התגובות כאן מדובר בדבר טוב שנועד למקרי חרום ובגלל אנשים מסוימים שעושים בו שימוש קבוע אנשים אחרים לא יוכלו להשתמש בו כשצריך באמת ???

×
×
  • תוכן חדש...