Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה חומר מצויין על פי חוות דעת של אנשים אשר השתמשו בו, במיוחד לרוכבי אופנועים.

התרסיס עדיין נמצא על המדפים אבל אני מאמינה שהוא בזמן הקרוב כבר לא יהיה כי לקוחות רוכשים אותו, ומצד שני כבר לא מייבאים אותו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אפשר לדעת למה בדיוק אסור להמשיך לנסוע איתו אחרי השימוש באופן קבוע?

לא הנתי את הבעיה שבנושא, כי אני אישית הייתי משתמש בו המון, ומעולם לא קרה שום דבר מסוכן או שום איבוד איזון בגלגל והחומר אפילו חסם חור שהיה בצד הצמיג בסובארו שהיתה לי, גם בטרקטורונים הייתי משתמש בו המון,

למה רק ל24 שעות?? אני יכול להראות לכם רכבים שכבר כמה עשרות אלפי קילומטרים עם החומר. ולא, לא חטפו אותם עב"מים.

פורסם
אפשר לדעת למה בדיוק אסור להמשיך לנסוע איתו אחרי השימוש באופן קבוע?

לא הנתי את הבעיה שבנושא, כי אני אישית הייתי משתמש בו המון, ומעולם לא קרה שום דבר מסוכן או שום איבוד איזון בגלגל והחומר אפילו חסם חור שהיה בצד הצמיג בסובארו שהיתה לי, גם בטרקטורונים הייתי משתמש בו המון,

למה רק ל24 שעות?? אני יכול להראות לכם רכבים שכבר כמה עשרות אלפי קילומטרים עם החומר. ולא, לא חטפו אותם עב"מים.

שמע, גם בדף נתונים של היצרן בקישור שצירפתי בהתחלה הוא מדגיש שזה לא תיקון קבוע אלא חירום ע"מ להחזיר אותך לכביש במהירות אם נתקעת עם פנצ'ר נניח בלילה במקום מבודד, מסוכן וכו'.

היצרן אומר שיש ללכת לאחר השימוש בחומר לפנצ'ריה לבדוק את הצמיג ולתקן אותו קבוע.

פורסם
אפשר לדעת למה בדיוק אסור להמשיך לנסוע איתו אחרי השימוש באופן קבוע?

לא הנתי את הבעיה שבנושא, כי אני אישית הייתי משתמש בו המון, ומעולם לא קרה שום דבר מסוכן או שום איבוד איזון בגלגל והחומר אפילו חסם חור שהיה בצד הצמיג בסובארו שהיתה לי, גם בטרקטורונים הייתי משתמש בו המון,

למה רק ל24 שעות?? אני יכול להראות לכם רכבים שכבר כמה עשרות אלפי קילומטרים עם החומר. ולא, לא חטפו אותם עב"מים.

כנראה שהתיקון אינו מספק מבחינה בטיחותית ולכן ממליצים ומזהירים לגשת לתקן את הנזק במידית.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כנראה שהתיקון אינו מספק מבחינה בטיחותית ולכן ממליצים ומזהירים לגשת לתקן את הנזק במידית.

 

 

 

 

 

ל'

אפשר לדעת מה לא בטיחותי בחומר שנמרח על פנים הצמיג וסותם חור קטן של בורג? לא ניתקלתי בשום בעיה... אחיזת הצמיג נשארת אותו דבר, את החומר לא מורחים מבחוץ, לא החלשתי את הגומי, כי לא מדובר בנפט או ספירט. אז מה כן......? מה ההבדל הבטיחותי בין לסתום בעזרת החומר הנ"ל לבין סתימת חור הרבה יותר גדול בעזרת נחשים? אף אחד לא נתן הסבר הגיוני למה לא להמשיך לנסוע על זה, זה שרשום על הפחית זה יופי, גם לנסוע 90 קמ"ש אסור.

תנו לי הסבר הגיוני...

פורסם
אפשר לדעת מה לא בטיחותי בחומר שנמרח על פנים הצמיג וסותם חור קטן של בורג? לא ניתקלתי בשום בעיה... אחיזת הצמיג נשארת אותו דבר, את החומר לא מורחים מבחוץ, לא החלשתי את הגומי, כי לא מדובר בנפט או ספירט. אז מה כן......? מה ההבדל הבטיחותי בין לסתום בעזרת החומר הנ"ל לבין סתימת חור הרבה יותר גדול בעזרת נחשים? אף אחד לא נתן הסבר הגיוני למה לא להמשיך לנסוע על זה, זה שרשום על הפחית זה יופי, גם לנסוע 90 קמ"ש אסור.

תנו לי הסבר הגיוני...

כי החומר מיועד לתיקון חירום בלבד.

הוא איננו חזק באותה מידה כמו אותם נחשים שהזכרת לתיקון קבוע.

ככה אני חושב לפחות. לא סתם היצרן מזהיר. ברור שהוא רוצה לכסות את התחת שלו אם תקרה חלילה תאונה מפיצוץ צמיג בנסיעה לאחר שימוש בחומר. אבל לדעתי לא כדאי לקחת צ'אנס...

 

תגיד, דבר אחד לא הבנתי.

אחרי שהחומר סותם את החור בצמיג, יש במיכל מספיק לחץ לנפח את הצמיג ? (וכזכור יש המון משקל על הצמיג שלא פורק מהרכב).

פורסם

מנפח גם מנפח, רק לא לשכוח לנסוע כמה קילומטרים יחסית מהר... מיד עם סיום הניפוח... אחר כך אם חסר קצת תלך לנפח בתחנת דלק...

ועוד משהו, חור בגודל המדובר שאפשר לתקן אותו בעזרת הספריי לדעתי לא פוגע בחוזק הצמיג בצורה כזאת שאפשר למדוד אפילו.

פורסם

החומר עוד נמכר בחנויות,ומניסיוני האישי הוא מעולה והציל אותי בשעת לילה מאוחרת,בליל חורף גשום בדצמבר שעבר,ביום הראשון למכת השפעת.ההסתייגות היחידה שיש לי ממנו-ברגע ששמים את החומר בצמיג,הנסיעה חייבת להיות לפאנצ'רייה,ולא לשום מקום אחר.אם אין פאנצ'רייה פתוחה בשעות מוזרות או בסביבה היחסית קרובה למקום שבו התפנצ'רת,תחליף גלגל.נקודה.למזלי באיזור נשר במתחם יוניברס יש פאנצ'רייה שעובדת עד איזה 22:00 בלילה,ותיקנו לי את הצמיג.אחרת הייתי מחליף גלגל וזהו.לחירום-כדאי מאד מאד שיהיה באוטו.רק לא לחשוב שזה מתקן את הגלגל באופן קבוע.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
החומר עוד נמכר בחנויות,ומניסיוני האישי הוא מעולה והציל אותי בשעת לילה מאוחרת,בליל חורף גשום בדצמבר שעבר,ביום הראשון למכת השפעת.ההסתייגות היחידה שיש לי ממנו-ברגע ששמים את החומר בצמיג,הנסיעה חייבת להיות לפאנצ'רייה,ולא לשום מקום אחר.אם אין פאנצ'רייה פתוחה בשעות מוזרות או בסביבה היחסית קרובה למקום שבו התפנצ'רת,תחליף גלגל.נקודה.למזלי באיזור נשר במתחם יוניברס יש פאנצ'רייה שעובדת עד איזה 22:00 בלילה,ותיקנו לי את הצמיג.אחרת הייתי מחליף גלגל וזהו.לחירום-כדאי מאד מאד שיהיה באוטו.רק לא לחשוב שזה מתקן את הגלגל באופן קבוע.

למה אתה מדגיש את הנסיעה המיידית לפנצ'ריה ?

תסביר בבקשה.

פורסם
למזלי באיזור נשר במתחם יוניברס יש פאנצ'רייה שעובדת עד איזה 22:00 בלילה,ותיקנו לי את הצמיג.אחרת הייתי מחליף גלגל וזהו.לחירום-כדאי מאד מאד שיהיה באוטו.רק לא לחשוב שזה מתקן את הגלגל באופן קבוע.
איזה מזל! שהיתה פנצ'ריה פתוחה בלילה כי אם היית ממשיך לנסוע עד היום עם הגלגל - רגע, מה היה קורה? נכון, אף אחד עוד לא הצליח לענות על זה...
פורסם

עוד משהו בקשר לחומר הזה לא תמיד הוא עוזר תלוי בפנצ'ר אם יש פנצ'ר רציני אז יכול להיות מצב שקצף ייצא דרך החור ויירד האוויר אז מה שאני אומר זה שאין להסתמך על החומר הזה הוא יעיל רק עד שנוסעים לפנצריה לא יותר מזה.

תמיד עדיף להחליף לגלגל רזרבי.

פורסם
עוד משהו בקשר לחומר הזה לא תמיד הוא עוזר תלוי בפנצ'ר אם יש פנצ'ר רציני אז יכול להיות מצב שקצף ייצא דרך החור ויירד האוויר אז מה שאני אומר זה שאין להסתמך על החומר הזה הוא יעיל רק עד שנוסעים לפנצריה לא יותר מזה.

תמיד עדיף להחליף לגלגל רזרבי.

היצרן מגדיר פנצ'ר עד קוטר של 3/16 אינץ' שווה ערך ל- 5 מ"מ.

רוב הפנצ'רים הם מדברים הרבה יותר דקים.

×
×
  • תוכן חדש...