Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעילה מרכזית לא ננעלת עם האזעקה


tkamin
שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב!

ברכב שלי (אונו 94 1400) מותקנת אזעקה שמחוברת לנעילה מרכזית.

היא התחילה לגמגם (פעם לנעול ופעם לא) לפני כמה ימים אבל בזמן האחרון זה בכלל לא נועל/פותח את הנ"מ ביחד עם הפעלת/נטרול האזעקה...

בגלל זה אני חושד באיזשהו נתק חוטי או משהו כזה, כי זה לא בא בבת אחת...

השאלה היא איפה להתחיל לבדוק, ואיך? הסתכלתי באזעקה אבל שם רק נכנסת צמת חוטים ואינני יודע איזה מהם הולך למוח הנ"מ, או האם ניתן לפרק אותם ולבדוק (הם כולם נכנסים לתוך גוף האזעקה/צופר).

אם מישהו מכיר או יוכל לעזור לי למצוא את הנתק הסורר אשמח...

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך למוח הנעילה המרכזית ובדוק שם את החיווט, כמו כן יתכן שישנה בעיה במוח הנעילה או באזעקה עצמה

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי...

 

בפיאט אונו יש מוח נעילה אפור מעל בית הנתיכים, ובחלקן בצד ימין קדמי מאחורי "על/בסמוך לקיר של הגלגל הקדמי הימני אבל בתוך הרכב"

לא משנה ,עזוב אותו!!!!!

אם הנעילה עובדת מהמפתח אל תיגש למוח בינתיים.

1. האם יש לך רקע טכני מינמלי (לבצע בדיקה עם נורית ביקורת?)

עוד שאלה:

2. האם אתה מוכן לפרט את סוג המערכת (של האזעקה) מה רשום על השלט ,איזה שם (ואני מאוד מקווה שזה לא שלט אוניברסלי כי זה לא יעזור לי להכוונתך)

3. האם אתה יכול לקבוע בוודאות אם התופעה החלה לאחר ניתוק מצבר /חיבור קבלי עזר להנעה ככל שהיה מצב כזה.(ואם היה ניתוק מצבר האם ניתקו את המינוס או את הפלוס)

אנא ענה לשלושת השאלות ותקבל הכוונה מדוייקת

בברכה,

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, תודה לכל המשיבים... אז ככה:

1) כן, יש לי נורית ביקורת וגם וולטמטר למקרה הצורך.

2) האזעקה היא GT AUTO ALARM (מצאתי את הפרוספקט שלה) רשום מאחורה של השלט גם LAVY IL, אבל אינני יודע איזה דגם במדויק. ישנו מפתח שמנטרל את האזעקה (הצופר).

3) אין כל קשר, לא היה ניתוק מצבר בכמה חודשים האחרונים.

כפי שציינתי, הסתכלתי על הצופר (האם זה גם מוח האזעקה?) ושם נכנסת לתוכו צמת חוטים שאין מצב לבדוק אם אחד מקצר בלי לפתוח את כל העסק.

 

הנעילה נראה לי חשמלית, והיא עובדת מהמפתח בשתי הדלתות הקדמיות.

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעילת הדלתות במכוניתך הנה חשמלית. אזעקת GT שיבואניה היו חב' לביא הנה ישנה מאוד ושווקה עם עם המכונית ע"י יבואני פיאט בישראל.

דני זומרשטיין ימשיך ביעוץ הטכני לאזעקה זאת.

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם האזעקה חד רכיבית (מוח וסירנה ביחד בתא המנוע כיחידה אחת - ניתן לזהות כצמת חוטים שנכנסת לסירנה מעל 15 חוטים זה חד רכיבית, פחות מ7 חוטים זה דו רכיבי, ואז המח בנפרד מותקן בתא הנוסעים או ליד הבית פיוזים או מעליו או מצידיו, או בצד ימין מעל רגלי הנוסע.

לעיתים מתקינים ממש באמצע מאחורי הרדיו)

באזעקת ג'י טי 21 : וגם דגם 25 :

 

יש לשים לב לדברים הבאים

 

מיקרוסוויצים 3 4 5 במצב OFF

 

אדום פס כחול וצהוב פס כחול לחבר למינוס.

 

פקודת נעילה חוט אדום פס אפור

פקודת פתיחה חוט צהוב פס אפור

 

בדיקה לבצע כלדקמן:

מכיוון שנראה שמתי שהוא האזעקה הפעילה את הנעילה , יש לבדוק כדלקמן:

 

לקחת נורית ביקורת 12V , את הקליפס לחבר למינוס ודאי חזק.

לדקור את החוט אדום פס אפור ואחכ את הצהוב פס אפור ושוב לעבור לאדום פס אפור ושוב לצהוב פס אפור.

יש לוודא קודם שמנעולי הדלתות סגורים (או פשוט לסגור את הדלתות- מפתחות הרכב אצלך בכיס ולא בתוך הרכב)

אם לא מגיב , הרי שיש בעיה בחיבור החוטים האלה.

אם מגיב, קיימות שתי אפשרויות:

האחת חוט אדום פס אפור וצהוב פס אפור , שניהם או אחד מהם, התנתק להם המינוס הקבוע שצריך להיות להם.

השנייה- אם יש להם מינוס קבוע ,הרי שהתקלה בתוך המוח של האזעקה.

מובן שיש לבדוק את כל הנתיכים שליד המוח של האזעקה

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן לבדוק את האזעקה בשני המצבים גם כאשר האזעקה מנוטרלת וגם כאשר היא דרוכה.

 

עדיף לבדוק כאשר היא מנוטרלת, אחרת בזמן הבדיקה יותר מסביר שתתחיל לצפצף, וחבל.

 

בכל מקרה זכור, שכאשר האזעקה מצפצפת (לא ביפ הפעלה וניטרול) אלא צפצוף ממש, יש ללחוץ פעמיים על מקש הניטרול כדי לנטרל , כי הלחיצה הראשונה בכפתור השלט בסה,כ מפסיקה את הציפצוף ותו לא, הלחיצה המיידית השנייה מנטרלת את המערכת.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על העזרה, כאשר באתי לבדוק את חיבור החוטים יותר מקרוב והרדתי את הגומי הענקי שיש שם גיליתי שזה מתחבר במעין פלאג מאוד גדול לתוך הצופר/מוח. קצת משחק עם הפלאג ודחיפה טובה יותר שלו למקום, והופ, הכל עובד! (לפחות בינתיים)

שוב תודה רבה,

צביקה

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...