Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדרה:רולטת מוות בכבישים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נוסעים לחדרה כדאי שתסתכלו היטב לפני שאתם עוברים בירוק.

 

משחק רולטת רמזורים חדש נוסח חדרה.

תןשבים רבים בעיר מתלוננים באחרונה במשטרה כי נהגים עורכים רולטת מוות בכבישי העיר, ומסכנים את עצמם והנהגים האחרים.

 

לטענת כמה מהתושבים, מידי יום שישי עולים נהגים צעירים על כבישי העיר, מחכים לאור אדום, ואז עוברים במהירות את הצומת.

למרבה המזל הרולטה לא גבתה חיים עד כה, אך הסיירת המקומית בעיר בשיתוף המשטרה עצרו חשוד בפרשה.

הצעירים שממתינים בצומת לאור האדום ממתינים שלוש שניות, וחוצים אותה במהירות כשהם מסכנים את שאר הנהגים.

הכל נעשה לעיני קהל אוהדים מקומי.

ביום שישי ערכו המשטרה והסיירת המקומית מארב באחד הצמתים, ותפסו נהג החשוד בהשתתפות ברולטה. ברכבו גם נמצאו סמים.

 

 

 

"מעריב"

17-10-05

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מי יתן ומשאית גדולה, כבדה ומאסיבית תעבור שם... ואז נראה אותם עושים את זה שוב.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

מי יתן ויעבור שם איזה טנק כבד ואז נראה אותם... :-P

וברצינות מפגרים כאלו צריך לשלוח לכלא לכמה זמן כדי שירגעו וכמובן לקחת להם את הרשיון לכמה שנים טובות... מילא קורה להם משהו אז לא נורא פחות מפגרים בעולם, אבל מה אם הם יהרגו מישהו...

פורסם

במקרה ראיתי את זה,חדרה זו הגדרה רחבה,במקרה זה קרוב יותר לכבעת אולגה שזה בשטח חדרה,בלי להעליב אבל רוב האוכלוסיה שמה היא לא ממש אנשים מתוחכמים.

פורסם
את יודעת במקרה באיזה איזור זה בחדרה?

עכשיו אני מבין למה עוברות בחדרה כל כמה דקות נידות סייור מקומית.

באיזור צומת המשטרה וגבעת אולגה.
פורסם

מדהים. טחנתי את גוגל תמונות ולא מצאתי בשום מקום תמונה של דארווין צוחק.

אבל זה בטח מה שהוא עושה כרגע במקום מושבו לימין כס הכבוד של הקב"ה.

פורסם

אני לצערי / שמחתי גר בחור חדרה ויצא לי לראות את התופעה ואפילו יש כמה חברה שהיו בשיכבה שלי שמשתתפים בעניין ויש הרבה בילוש בכל מקרה אני לא חלק מזה ואני נגד זה ואני מתבייש בשמי ובשם העיר שלי על התופעה המופרעת הזו.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...