Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדרה:רולטת מוות בכבישים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאחל שלילה+טוטלוס+סארס למי שעושה את הדברים האלה, נקודה.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל עוד הם פוגעים בעצמם אין לי בעיה עם זה. לגבי החייל, אם זה אכן נכון, אני מרוצה.

עכשיו הם ילמדו לקח. אני לא מבין אותם הם הרי יודעים שהם משחקים בחיים שלהם, מה זה לא מפריע להם?

ה' ישמור את עם ישראל.

פורסם

אני תושב העיר אבל לא שמעתי או ניתקלתי בתופעה, אבל תודה על אזהרה!

מעכשיו צריך לנסוע בצמתים כמו שחוצים במעבר חציה, ימינה שמאלה ושוב ימינה.

כל הכבוד חדרה, עוד צ'ופר לתדמית העיר!

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם

אתם לא מאמינים, אני קורא את השורות האלה והדופק שלי מתחיל לעלות.

 

השבוע (יום ראשון) אני וחבריי (בני 17.5) נסענו מפרדס חנה לחדרה, צומת אחרי גן שמואל, שבה נכנסים לחדרה (שמאלה) היה לי אדום, כמובן שעצרתי. התחלף לירוק, התחלתי לסוע לאט לאט ופתאום 2 מטר מהמכסה מנוע שלי חוצה אותי ב.מ.וו (כנראה סדרה 7 לפי הזיהוי שלי) שחורה במהירות של לפחות 180 קמ"ש.

הייתי בשוק, עצרתי אחרי הצומת בצד ונרגעתי, הודתי יאלוהים שאני בחיים, והמשכתי לסוע.

פשוט מפחיד!

 

עריכה: שכחתי לציין שהמקרה קרה בשעה 2-3 בלילה\לפנות בוקר.

פורסם

מה זה נותן להם חוץ מכפיים של צופים לא הבנתי

ודברים דומים קורים בכל הארץ.

אצלנו באשדוד אני זוכר פרסמו כתבה , יש אצלנו בכניסה של היאכטות למרינה כזה מקום גבוה

אז כולם עולים לשם וקופצים משם למים , בסדר אני מבין את הריגוש

אבל היה אצלנו פרסמו כתבה שילדים מחכים וקופצים למים כשאר רואים סירה באה להכנס , ואז צריכים לשחות מהר מהר לאבנים כדי לא להפגע , רולטה כזו.

בכל מקרה יותר ממה שאני מקווה שיתפסו אותם ויענישו אותם , חבל לי על ה"נהגים" האלו , פשוט טמטום.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

בכל מקרה תגידו מה שתגידו חדרה זו עיר לא ממש רעה להתגורר בה..

:-)

אני רואה שאתה עדיין בשלב ההכחשה. אני יצאתי ממנו מזמן.

תבין, חדרה היא כמו דימונה.

רק שבחדרה עוצרים להשתין בדרך לתל אביב, ובדימונה עוצרים להשתין בדרך לאילת.

 

רק בישראל, רבותיי... רק בישראל!!

תיקון טעות: רק בחדרה.

 

שי, ששונא את העיר שהוא חי בא עד לשד עצמותיו.


×
×
  • תוכן חדש...