Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במיצובישי לאנסר של חבר שלי (קרבורטור) הפלאגים נהיו שחורים עד כדי כך שהאוטו כבר לא מניע...

הוצאתי את הפלאגים וניקיתי אותם קצת...הרכב מניע קצת ונכבה. החלפת הפלאגים תגרום לרכב להניע... אבל אני רוצה לפני החלפת פלאגים לדאוג שזה לא יקרה יותר...

אה,והרכב גם מעשן קצת עשן לבן...

חשבתי על החלפת חוטי הצתה..(החוט הצתה הרביעי הקרוב ביותר לצד הנהג הכי בלוי,אני מבין שהגיע הזמן להחליף חוטי הצתה.)

והחלפת פלאגים,וגם החלפת שמן לשמן סמיך יותר+תוסף דבש למזעור העשן?

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
במיצובישי לאנסר של חבר שלי (קרבורטור) הפלאגים נהיו שחורים עד כדי כך שהאוטו כבר לא מניע...

הוצאתי את הפלאגים וניקיתי אותם קצת...הרכב מניע קצת ונכבה. החלפת הפלאגים תגרום לרכב להניע... אבל אני רוצה לפני החלפת פלאגים לדאוג שזה לא יקרה יותר...

אה,והרכב גם מעשן קצת עשן לבן...

חשבתי על החלפת חוטי הצתה..(החוט הצתה הרביעי הקרוב ביותר לצד הנהג הכי בלוי,אני מבין שהגיע הזמן להחליף חוטי הצתה.)

והחלפת פלאגים,וגם החלפת שמן לשמן סמיך יותר+תוסף דבש למזעור העשן?

קיבלת תשובה גם בה.פ לפי בקשתך, אך בגלל חשיבות העיניין לכל חברי הפורום, אנסה להבהיר

אתה מחפש את המטבע מתחת לפנס,היכן שהוא עבד!

בעייתך קשורה לקרבורטור, הצוק האוטומטי תפוס, ולכן גורם לפלגים להתפייח,החלפת פלגים במקרה זה לא תפתור לך את הבעייה, הפלגים החדשים יתפייחן תוך זמן קצר, אין קשר לחוטי הצתה,

והחלפתם לא תועיל במקרה זה, אם אתה מעוניין לדאוג שזה לא יקרה יותר צור קשר בה.פ או בטלפון הרשום בפרופיל,וזאת ללא שום התחייבות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המצתים שחורים מפויחים או שחורים משמן?

 

אם שחורים משמן יש לשפץ מנועע, סביר להניח שהם שחורים מפיח, לכן יש לסדר תערובת (עשירה) ולסדר הנעה קרה (צו'ק)

במילה אחת קרבורטור!

אין כל קשר לחוטי הצתה, אם אתה נהנה להחליף חוטים סתם אז שיהיה לך לבריאות, תיהנה

 

סביר להניח שגם האוטו זולל דלק

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

הקרבורטור שלך מפייח. אתה צריך כיוון במקרה הטוב וטיפול במקרה הפחות טוב. כמובן שצריך ומומלץ לבדוק זאת בעזרת מחשב 4 גזים.

פורסם

תראו כמה אנשים ענו את אותה תשובה - ולא מחכים לשמוע שעכשיו הוא יבוא ויגיד שהפלאג מפוצץ שמן ובגלל זה הוא רוצה שמן סמיך יותר + תוסף דבש

 

תנו לבן אדם לענות שניה

פורסם

טוב, אני רק יכול להגיד, או יותר נכון לשאול דבר אחד:

חוט הצתה שהראש שלו מפורר עד למצב שרואים את המוליכים, לא זקוק להחלפה ?

אולי אורן לא תאר נכון את המצב של החוטים או משהו, אבל אני ראיתי את זה במו עיני, ומהידע המועט שלי, אני חושב שהם זקוקים להחלפה, אורן, תמונה יכולה לעזור כאן לשיפוט... ;)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

החוטים צריכים החלפה... אבל זאת לא הבעיה שלנו

הבעיה היא בצו'ק האוטומטי של הרכב הזה והקרבורטור,וזה גם מה שאמר השגריר...

הפלאגים מפוייחים ומסריחים מדלק.

אני כנראה יחליף פלאגים רק כדי שהאוטו יסע עד למכון קרבורטורים טוב...יש המלצות?(צביקה רחוק ...מנתניה,אני מבת-ים.)

וכמה יעלה טיפול כזה של ניקוי וכיוון?

ואין לי מצלמה.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

השאלה היא עם האוטו יסע עד נתניה?

עדכון : האוטו מניע ונוסע יפה אחרי החלפת פלאגים... עדיין צריך המלצה למישהו מאיזור המרכז....

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אורן

באיזור המרכז יש את ינקו, שאני אישית כל הפעמים שנזקקתי למשהו שקשור לתחום הדלק ניגשתי אליו, נמצא ברחוב המלאכה מול תחנת הדלק של סונול

ויש את גילי שנמצא גם הוא מרחוב המלאכה, ועובד סבבה...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

התעלקות.

ומה במקרה ששני פלגים פנימיים במאזדה 121 שחורים(ללא שמן)

יכול להיות קשור לאיבוד קומפרסיה?

תודה.

זהו.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

לא במקרה שלך האפשרות היא תערובת עשירה בגלל חיישן טמפרטורה לא תקין, אן מסנן אוויר סתום!

או בגלל האפשוריות שהוזכרו על זאהר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יכול להיות הרבה בעיות ... כמו מזרקים מטפטפים במקום שיש השחרה , "בעיה במזרק שחוק לא נסגר טוב לתושבת" , לחץ הזרקה נמוך, יכול להיות גם בעייה במחשב בגלל שיש בעייה בשני מצתים כי ההזרקה מתבצעת בזוגות, בעיית קומפרסיה נכון ותפלא גם לשמוע שבעייה במערת ההצתה "ניצוץ חלש" גם יכולה לגרום להשחרה בגלל שאיריות אידי דלק בצילנדר שלא נשרפו.

 

בקיצור 1001 סיבות צריך לראות מה הולך שם...

פורסם

זו הזרקה חד נקודתית.שנת 94

ומכאן שהאלה ולמה רק שתי בוכנות 2/3?

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

איזה מערכת הצתה יש לך כמה קויילים , עם מפלג ללא מפלג ????

אתה צריך לבדוק קומפרסיה בכל הצלנדים ולהשוות לטוב ביותר ...

יכול להיות גם תופעה של פאקונג ראש או התחלה של פאקונג ראש כי זה בין 2 ל 3 2 צילנדרים חופפים

ואזם בורחת לך הקומפרסייה בשני הצלנדים האלה :)

×
×
  • תוכן חדש...