Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיבה לסאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב

Infinity Reference 1240w 12" 1000 Watts

אני רוצה לבנות לו תיבה

ואין לי מושג מה עדיף, סגור, פתוח, מאיזה חומר, איזה נפח, מידות וכו'

הכל יעשה ע"י נגר

אז אם מישהו יוכל לעזור לי בנדון אני אשמח.

תודה

פורסם

קודם כל תשיג את נתוני הסאב מהאתר של אינפינטי :

http://www.infinitysystems.com/caraudio/product_support.aspx

 

אחרי זה גש לכאן :

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/portedbox/27-12-04-Theory-ported-Box-design.html

 

הכנס נתונים ותראה כיצד הסאב שלך מתנהג בקופסה פתוחה .

 

כעת כנס לכאן :

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/closedbox/26-04-04-Theory-Closed-Box-design.html

 

הכנס נתונים ותראה כיצד מתנהג הסאב בתיבה סגורה .

 

כשתסיים ותחליט איזו תיבה עדיפה לך, גש לקישור הזה ובחר לך תיבה :

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/tools/volume/volume.html

 

החומר המועדף הוא MDF בעובי של 2 סמ' , אפשר גם יותר אבל זו המידה הרגילה .

 

העדפה אישית שלי - תיבה פתוחה - למה? - כי הסאב מפיק סאונד אחר לגמרי מתיבה סגורה.

כפי שלבטח שמת לב - אם הלכת לפי הסדר.

 

היכן לעשות את התיבה כמו שצריך ? את זה עוד לא גיליתי . אם תגלה ספר גם לי .

 

בהצלחה

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

×
×
  • תוכן חדש...